Mahasor Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Noen som vet om det er noen risiko/fare for passiv røyking hvis e-sigaretter blir røyket inne? Har familiemedlemmer som gjør dette når de er på besøk, og med små barn i hus syns jeg ikke det er greit hvis det er fare for passiv røyking
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Det har blitt gjort veldig lite forskning på dette. Men hittil har de ikke funnet noen farlige partikler i dampen som blåses ut. Men uansett, føre vàr-prinsippet bør gjelde, og til de har fått fastslått at dampen er helt uten risiko ville jeg valgt å be besøkende om å gå ut for å dampe når barna er til stedet. Anonymous poster hash: 26499...eb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå