AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Jeg lurer på om jeg er trang nedentil eller har jeg bare en annen preferanse når det kommer til penisstørrelser enn venninner av meg. Alle venninnene mine foretrekker over gjennomsnittet når det kommer til penisstørrelse, mellom 15-22 et sted, og tykk. Jeg foretrekker litt under, 12-13 cm lang og kanskje 10-13 cm i omkrets (vet størrelsen siden jeg spurte to kjærester jeg stoler helt på pluss jeg hadde en dildo i denne størrelsen). De jeg har hatt sex med som har vært litt større (en på kanskje 15 og to på ca. 17 cm og mellom 13-14 i omkrets kanskje), syntes jeg ble for store, begynte lett å blø. Bruker små tamponger, siden de er enklere å få opp. Jeg synes også at det er ubehagelig med to fingre i kjeden når jeg blir fingret, men det går ann når jeg er våt, bare ikke behagelig. Er jeg ”trang” eller har jeg rett og slett bare en annen preferanse? Vi snakker mye om sex i vennegjengen, og jeg har ellers ganske like preferanser. Liker for eksempel å føle at penis utvider meg litt, men det gjør den vel uansett? Det er ikke snakk om jeg at jeg ikke er våt, tror jeg er normal der. Hvis penis/dildo er over 11 cm i omkrets trenger jeg uansett ganske langt forspill for at det skal føles ok. Og i dypden utvider man seg vel ikke så mye? På den andre siden føler jeg ikke at jeg er trang, ingen har sagt jeg er trang. Har blitt bunnet av 12 cm og liker det ikke. Haha, ikke at det er SÅ ille, bare litt ubehagelig. PS: Tror ikke jeg har sopp eller at andre medisinske årsaker som kan være en grunn til dette. Anonymous poster hash: 7f45a...c4c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Du er nok helt normal, eller jeg kan godt si at du er trang om det er det du vil høre? Forresten, hvordan hjelper det deg om folk fra et nettforum forteller deg om du er trang eller ikke?Anonymous poster hash: c6eee...242 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Du er nok helt normal, eller jeg kan godt si at du er trang om det er det du vil høre? Forresten, hvordan hjelper det deg om folk fra et nettforum forteller deg om du er trang eller ikke?Anonymous poster hash: c6eee...242 Jeg vil ikke være trang. Ikke at det hadde gjort noe heller. Jeg lurer seriøst. Selv om jeg ser hvorfor du leste innlegget mitt som du gjorde. Men jeg ønsker vel heller et mer generelt svar, som omhandler preferanser og størrelser på vagina. Har snakket med nesten ti venninner om dette, og føler meg litt rar. Unntatt penisstørrelse, så har de helt ulik smak. Føler meg normal nedentil, men jeg greier bare ikke forstå hva som er så kult med stor penis. Anonymous poster hash: 7f45a...c4c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Jeg er lik deg - bruker den minste størrelsen i tamponger, og liker best gjennomsnittlig størrelse på peniser. Har en gang hatt sex med en med litt større penis, og det var ikke noe for meg. Gikk hjulbeint i 2 dager Jeg er ikke så glad i å bli fingret, kun hvis jeg er skikkelig kåt (og da med bare en finger). Jeg kan ærlig si at jeg tror jeg er trang, og har også hørt det av samtlige sexpartnere. Det er vel bare positivt? Har ikke fått noen klager ihvertfall (heller det motsatte). Trikset er å kun ha sex med faste partnere, som kjenner deg og vet hva du liker. Jeg har prøvd ONS en gang, og det var ikke noe for meg. Alle er ulike, både i utseende og størrelse, og det handler mye om preferanser. Noen liker trange, andre vide. Thats life Anonymous poster hash: 3ad77...46a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Jeg vil ikke være trang. Ikke at det hadde gjort noe heller. Jeg lurer seriøst. Selv om jeg ser hvorfor du leste innlegget mitt som du gjorde. Men jeg ønsker vel heller et mer generelt svar, som omhandler preferanser og størrelser på vagina. Har snakket med nesten ti venninner om dette, og føler meg litt rar. Unntatt penisstørrelse, så har de helt ulik smak. Føler meg normal nedentil, men jeg greier bare ikke forstå hva som er så kult med stor penis. Anonymous poster hash: 7f45a...c4c Make up your mind. Anyways, ubehaget du føler ved å bli bunnet er når penishodet støter mot livmorhalsen din. Det er ikke mye digg! Jeg har selv kort vei opp til livmorhalsen etter to barnefødsler og det er ikke så veldig digg... Anonymous poster hash: 727d0...c92
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Make up your mind. Anyways, ubehaget du føler ved å bli bunnet er når penishodet støter mot livmorhalsen din. Det er ikke mye digg! Jeg har selv kort vei opp til livmorhalsen etter to barnefødsler og det er ikke så veldig digg... Anonymous poster hash: 727d0...c92 Jeg VIL ikke være trang. Det er ikke viktig for meg. Akkurat som jeg ikke VIL være fra Oslo, men det gjøre liksom ikke noe heller. Forstår du? Det er jo ikke sånn at jeg blir noe trangere av å skrive her inne heller. Lurer bare på om hva som "feiler meg". Om jeg er trang og hva jeg eventuelt kan gjørde med det. Dater for tida en mann men stor penis, og det er ikke noe gøy... Ingen måte å venne seg til det på? Og selvsagt har vi masse forspill osv -TS Anonymous poster hash: 7f45a...c4c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Jeg er lik deg - bruker den minste størrelsen i tamponger, og liker best gjennomsnittlig størrelse på peniser. Har en gang hatt sex med en med litt større penis, og det var ikke noe for meg. Gikk hjulbeint i 2 dager Jeg er ikke så glad i å bli fingret, kun hvis jeg er skikkelig kåt (og da med bare en finger). Jeg kan ærlig si at jeg tror jeg er trang, og har også hørt det av samtlige sexpartnere. Det er vel bare positivt? Har ikke fått noen klager ihvertfall (heller det motsatte). Trikset er å kun ha sex med faste partnere, som kjenner deg og vet hva du liker. Jeg har prøvd ONS en gang, og det var ikke noe for meg. Alle er ulike, både i utseende og størrelse, og det handler mye om preferanser. Noen liker trange, andre vide. Thats life Anonymous poster hash: 3ad77...46a det har vel mye med blødninger å gjøre, ikke størrelsen på skjeden.. til TS: Dersom du har en annen preferanse enn venninnene dine, so what? Jeg ser ikke helt hva du vil ha ut av denne diskusjonen? Anonymous poster hash: 511a0...083 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Jeg VIL ikke være trang. Det er ikke viktig for meg. Akkurat som jeg ikke VIL være fra Oslo, men det gjøre liksom ikke noe heller. Forstår du? Det er jo ikke sånn at jeg blir noe trangere av å skrive her inne heller. Lurer bare på om hva som "feiler meg". Om jeg er trang og hva jeg eventuelt kan gjørde med det. Dater for tida en mann men stor penis, og det er ikke noe gøy... Ingen måte å venne seg til det på? Og selvsagt har vi masse forspill osv -TS Anonymous poster hash: 7f45a...c4c Jeg har også vært borti menn med stor penis 2-3 ganger i løpet av min ungdomstid/single tid frem til midten av 20-årene og det var definitivt et størst problem i jo mer uerfaren jeg var. Den første klarte jeg ikke å ha sex med uten at det var for vondt. Jeg vet ikke om man lærer seg å slappe mer av eller om man bare klarer å tøye seg mer, men jeg kan huske at de første årene så kunne jeg kjenne penisen "inni meg" selv flere minutter etter at den var ute og sex'en var over. Kanskje man blir mer tøyelig med årene rett og slett? Jeg vet ikke. Men stor penis var problematisk for meg når jeg var ung. Ektemannen min er helt gjennomsnittlig så jeg aner ikke hvordan jeg hadde "taklet" en stor penis nå. Anonymous poster hash: d7d8e...3e2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #9 Skrevet 1. april 2015 Jeg har også vært borti menn med stor penis 2-3 ganger i løpet av min ungdomstid/single tid frem til midten av 20-årene og det var definitivt et størst problem i jo mer uerfaren jeg var. Den første klarte jeg ikke å ha sex med uten at det var for vondt. Jeg vet ikke om man lærer seg å slappe mer av eller om man bare klarer å tøye seg mer, men jeg kan huske at de første årene så kunne jeg kjenne penisen "inni meg" selv flere minutter etter at den var ute og sex'en var over. Kanskje man blir mer tøyelig med årene rett og slett? Jeg vet ikke. Men stor penis var problematisk for meg når jeg var ung. Ektemannen min er helt gjennomsnittlig så jeg aner ikke hvordan jeg hadde "taklet" en stor penis nå. Anonymous poster hash: d7d8e...3e2 Jeg kan jo vente å se. :-) Har bare hatt sex med ham et par måneder. Men fortsetter sexen å være vanskelig, så synes jeg det rett og slett er utrolig synd. Men jeg er redd jeg ikke er for trang, men at jeg ikke liker følelsen av å bli sprengt. Og det er kanskje vanskligere å venne seg til den mentale delen enn den fysiske? Dette er forresten ikke en skrytetråd eller noe i den duren. Prøvde bare å gi en personlig vinkel på spørmålet om preferanser. Anonymous poster hash: 7f45a...c4c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #10 Skrevet 1. april 2015 det har vel mye med blødninger å gjøre, ikke størrelsen på skjeden.. til TS: Dersom du har en annen preferanse enn venninnene dine, so what? Jeg ser ikke helt hva du vil ha ut av denne diskusjonen?Anonymous poster hash: 511a0...083 I mitt tilfelle var det ikke pga blødningen. Jeg blør mer enn de fleste, og må ha bind i tillegg til tampong. Har hatt mye jernmangel, og må gå på p-piller for å hoppe over mensen så mye som mulig. Jeg burde hatt den største størrelsen, men jeg synes den minste er vond nok å ta inn og ut. Så jeg er nok trang ja, og sier det ikke før å skryte, for det fører med seg like mange utfordringer som goder. Men jeg blir selvsagt videre når jeg blir kåt Og når det kommer til forhold med menn med store peniser: dersom dere har sex regelmessig, vil nok skjeden tøyes og tilpasse seg mer og mer. Jeg merker det selv med partneren: dersom det går mer enn to uker uten sex, blir jeg som en jomfru igjen! Og det er ikke særlig gøy, så vi prøver å unngå det Anonymous poster hash: 3ad77...46a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #11 Skrevet 1. april 2015 I mitt tilfelle var det ikke pga blødningen. Jeg blør mer enn de fleste, og må ha bind i tillegg til tampong. Har hatt mye jernmangel, og må gå på p-piller for å hoppe over mensen så mye som mulig. Jeg burde hatt den største størrelsen, men jeg synes den minste er vond nok å ta inn og ut. Så jeg er nok trang ja, og sier det ikke før å skryte, for det fører med seg like mange utfordringer som goder. Men jeg blir selvsagt videre når jeg blir kåt Og når det kommer til forhold med menn med store peniser: dersom dere har sex regelmessig, vil nok skjeden tøyes og tilpasse seg mer og mer. Jeg merker det selv med partneren: dersom det går mer enn to uker uten sex, blir jeg som en jomfru igjen! Og det er ikke særlig gøy, så vi prøver å unngå det Anonymous poster hash: 3ad77...46a Jeg pleier å ta litt glidekrem på tampongen når jeg fører den opp. Har du prøvd det? -TS Anonymous poster hash: 7f45a...c4c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #12 Skrevet 1. april 2015 Man kan jo foretrekke større peniser fordi de er finere å se på. For meg holder en penis på 12-13 cm sånn egentlig, men, om jeg kunne valgt en penis på sexpartneren er den litt større enn det, rett og slett fordi jeg liker å føle hvordan den bare trenger seg inn siden det føles både deilig og vondt på samme tid, pluss at jeg synes det er mer spennende å runke/suge en større penis, og finere å se på. Så at noen liker at penisen er litt større betyr ikke nødvendigvis at de ikke er trange. Men ja, du hørtes trang ut Anonymous poster hash: 20b23...c63 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #13 Skrevet 1. april 2015 Jeg må bare le, jeg har 19.5 i lengde og 14.5 i omkrets og stort sett når jeg drar av meg buksene sperrer jenter opp øynene og har aldri sett større i hele sitt liv (statistisk sett er under 1 av 200 så store i følge den nye store penisundersøkelsen). Har til og med slitt med sex fordi jeg har blitt for stor for noen jenter. Har faktisk aldri vert borti noen som ikke har sagt at det var den største de hadde prøvd, mange som har likt det men kunne selv egentlig tenkt meg å være litt mindre siden jeg må gå sakte i starten, varme opp før jeg kan kjøre på og komme selv. Tror de fleste som sier at de foretrekker 20+ rett og slett ikke vet hvordan man skal måle en penis ordentlig. Anonymous poster hash: 66a55...d10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #14 Skrevet 2. april 2015 Jeg må bare le, jeg har 19.5 i lengde og 14.5 i omkrets og stort sett når jeg drar av meg buksene sperrer jenter opp øynene og har aldri sett større i hele sitt liv (statistisk sett er under 1 av 200 så store i følge den nye store penisundersøkelsen). Har til og med slitt med sex fordi jeg har blitt for stor for noen jenter. Har faktisk aldri vert borti noen som ikke har sagt at det var den største de hadde prøvd, mange som har likt det men kunne selv egentlig tenkt meg å være litt mindre siden jeg må gå sakte i starten, varme opp før jeg kan kjøre på og komme selv. Tror de fleste som sier at de foretrekker 20+ rett og slett ikke vet hvordan man skal måle en penis ordentlig.Anonymous poster hash: 66a55...d10 Svarte du i rett tråd nå? Hvem har sagt de foretrekker 20+?Anonymous poster hash: c3602...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #15 Skrevet 2. april 2015 Jeg lurer på om jeg er trang nedentil eller har jeg bare en annen preferanse når det kommer til penisstørrelser enn venninner av meg. Alle venninnene mine foretrekker over gjennomsnittet når det kommer til penisstørrelse, mellom 15-22 et sted, og tykk. Jeg foretrekker litt under, 12-13 cm lang og kanskje 10-13 cm i omkrets (vet størrelsen siden jeg spurte to kjærester jeg stoler helt på pluss jeg hadde en dildo i denne størrelsen). De jeg har hatt sex med som har vært litt større (en på kanskje 15 og to på ca. 17 cm og mellom 13-14 i omkrets kanskje), syntes jeg ble for store, begynte lett å blø. Bruker små tamponger, siden de er enklere å få opp. Jeg synes også at det er ubehagelig med to fingre i kjeden når jeg blir fingret, men det går ann når jeg er våt, bare ikke behagelig. Er jeg trang eller har jeg rett og slett bare en annen preferanse? Vi snakker mye om sex i vennegjengen, og jeg har ellers ganske like preferanser. Liker for eksempel å føle at penis utvider meg litt, men det gjør den vel uansett? Det er ikke snakk om jeg at jeg ikke er våt, tror jeg er normal der. Hvis penis/dildo er over 11 cm i omkrets trenger jeg uansett ganske langt forspill for at det skal føles ok. Og i dypden utvider man seg vel ikke så mye? På den andre siden føler jeg ikke at jeg er trang, ingen har sagt jeg er trang. Har blitt bunnet av 12 cm og liker det ikke. Haha, ikke at det er SÅ ille, bare litt ubehagelig. PS: Tror ikke jeg har sopp eller at andre medisinske årsaker som kan være en grunn til dette. Anonymous poster hash: 7f45a...c4c Jeg synes tykk er digg, men blir den for lang blir det bare vondt. Ikke digg å bli støtet langt inni livmora Anonymous poster hash: d5e6a...d03
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #16 Skrevet 3. april 2015 Jeg må bare le, jeg har 19.5 i lengde og 14.5 i omkrets og stort sett når jeg drar av meg buksene sperrer jenter opp øynene og har aldri sett større i hele sitt liv (statistisk sett er under 1 av 200 så store i følge den nye store penisundersøkelsen). Har til og med slitt med sex fordi jeg har blitt for stor for noen jenter. Har faktisk aldri vert borti noen som ikke har sagt at det var den største de hadde prøvd, mange som har likt det men kunne selv egentlig tenkt meg å være litt mindre siden jeg må gå sakte i starten, varme opp før jeg kan kjøre på og komme selv. Tror de fleste som sier at de foretrekker 20+ rett og slett ikke vet hvordan man skal måle en penis ordentlig.Anonymous poster hash: 66a55...d10 Dette! De bare slenger ut et tall de tror høres bra ut, men de har ikke peiling på hvor stort det er. Klarer de å ta inn 20 cm i skjeden er de desverre ikke trang. 20 cm er veldig stort, og det er få som har så stor.Anonymous poster hash: 21482...22b 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #17 Skrevet 3. april 2015 HALLO dere vet at det er plass til at en hel baby kommer gjennom der ikke sant??! De er ca 14-17 cm i DIAMETER. Vaginaen tilpasser seg situasjonen og personen, og som med andre kroppsdeler varierer fra person til person både i utseende og størrelse. Store hender, små ører, lang tunge, svært gap, små tær, store nesebor, små nesebor men forskjellen på vaginaer er ikke mere drastisk enn de små forskjellene mellom mennesker på andre kroppsdeler Anonymous poster hash: 578fd...082
Teodorosaurus Skrevet 3. april 2015 #18 Skrevet 3. april 2015 Ts, ut i fra beskrivelsene dine så er du nok bittelitt trangere enn normalen, men langt fra så trang at det vil by på problemer for deg. Bare nyt det og vær glad i den kroppen du har fått.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #19 Skrevet 3. april 2015 Jeg lurer på om jeg er trang nedentil eller har jeg bare en annen preferanse når det kommer til penisstørrelser enn venninner av meg. Alle venninnene mine foretrekker over gjennomsnittet når det kommer til penisstørrelse, mellom 15-22 et sted, og tykk. Samtidig er penistrådene på KG fylt til randen av kvinner som skriver at *neida, menn burde ikke bekymre seg for størrelsen, 14 cm holder i massevis*. Menn bekymrer seg fordi dere kvinner overhodet ikke er konsistente når dere snakker om penisstørrelse. Forumene kryr av *gjennomsnittet er bra*, mens nær sagt alle samtalene jeg har hørt mellom jenter er konklusjonen at nesten alle foretrekker over 17-18 cm. Anonymous poster hash: d4d7c...8a4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #20 Skrevet 3. april 2015 HALLO dere vet at det er plass til at en hel baby kommer gjennom der ikke sant??! De er ca 14-17 cm i DIAMETER. Vaginaen tilpasser seg situasjonen og personen, og som med andre kroppsdeler varierer fra person til person både i utseende og størrelse. Store hender, små ører, lang tunge, svært gap, små tær, store nesebor, små nesebor men forskjellen på vaginaer er ikke mere drastisk enn de små forskjellene mellom mennesker på andre kroppsdelerAnonymous poster hash: 578fd...082 Men du vet at vagina ikke er i stand til å få inn noe på størrelse ved en baby? Fødsel er noe helt annet, da kroppen bruker lang tid på å forberede seg på fødsel(hormoner osv). Dette blir noe helt annet da. Man kan sammenlikne vaginastørrelse med penisstørrelse. De kommer i forskjellig lengde og vidde.Anonymous poster hash: 21482...22b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå