AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 http://www.ipick.ca/wp-content/uploads/2013/10/kim-kardashian-dark-lipstick-paris-w724.jpg Er det for å si...se på puppene mine? Anonymous poster hash: ceef9...3f7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 http://www.ipick.ca/wp-content/uploads/2013/10/kim-kardashian-dark-lipstick-paris-w724.jpg Er det for å si...se på puppene mine? Anonymous poster hash: ceef9...3f7 Nei, det er for å si "ikke se på puppene mine din gris" Anonymous poster hash: 9e24e...e04 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Jeg tror det er kombinasjonen av at de tenker "Se på puppene miiiiineee" og at de da kan si "Øynene mine er her oppe" Anonymous poster hash: 5fe68...206
sol87 Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Jeg vet ikke hvorfor "kvinner" (les: Kim) kler seg slik. Kanskje hun blir veldig varm på puppene. Kanskje den toppen hun egentlig skulle ha klødde. Kanskje ailiens har programmert henne til å gå med utringning til navlen. Kanskje hun synes det er fint. Kanskje hun prøver å gi en hemmelig beskjed til iluminati. Kanskje hun har en ond plan med det hele. Kanskje en hund spise toppen hennes. Kanskje alle toppene hennes ble spist utenom denne. HVEM VET?
kattaa Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Ingen grunn til å overanalysere. Hun trenger da ingen annen grunn enn at hun har lyst
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Alle vet jo at når kvinner kler seg utfordrende og sexy så pynter de seg for andre kvinner eller så velger de slike klær fordi det er så komfortabelt. Ingen kvinner kler seg slikt for å få menns oppmerksomhet, det er det bare mannsgriser som tror Anonymous poster hash: 9e24e...e04
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Kim kler seg jo slik for å skape blest rundt seg selv. Det er vel få, om noen, som er så PR-kåt som henne. Kvinner kler seg ikke slik, Kim kler seg slik... Anonymous poster hash: 974b5...703
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Kim kler seg jo slik for å skape blest rundt seg selv. Det er vel få, om noen, som er så PR-kåt som henne. Kvinner kler seg ikke slik, Kim kler seg slik... Anonymous poster hash: 974b5...703 Når jeg går ut på fredags og lørdagskveldene er det bra mange jenter og kvinner som kler seg slikt...ikke alle, men veldig mange... Anonymous poster hash: 9e24e...e04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå