Gå til innhold

glattbarbert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en er "glattbarbert", gjelder også det når det begynner å komme litt stubber eller det er litt små hår her og der, eller skal alt være silkemykt og ikke det minste hår i sikte hele tiden?

Anonymous poster hash: c7384...02e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får jo stubber etter 3 timer så jeg kan ikke skjønne hvordan det skal la seg gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Man skal jo barbere med hårene, og da er det umulig å få det helt glatt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg også lurt på i all tid. Syns ikke menn det er ekkelt når vi har skjeggstubber der nede?? Jeg har ikke turt å spurt,pluss at jeg barberer heeele tiden,opptil 3-4 ganger om dagen når han er hjemme, i tillfelle man skulle finne på å ha sex...det er veldig slitsomt både for meg og musa.

Anonymous poster hash: 6a435...ae8

Skrevet

Glattbarbert underliv synes jeg ikke er noe fint. Men men, smak og behag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på hvordan det lar seg gjøre å være HELT fullstendig glattbarbert hele tiden, så går litt stubber under kategorien glattbarbert?

Skrevet

I mine øyne må det ikke være fritt for hår for å være glattbarbert, men det må kjennes glatt ut. Så noen tynne og myke hår lik de hårene som er på lårene går bra, men tykke stubber som minner om skjeggstubber regner jeg ikke som glattbarbert.

Er fullt mulig å ha det glatt over lengre tid hvis man benytter seg av laser eller voksing. Ved bare barbering må man nesten ha litt flaks fra naturens side..

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg også lurt på i all tid. Syns ikke menn det er ekkelt når vi har skjeggstubber der nede?? Jeg har ikke turt å spurt,pluss at jeg barberer heeele tiden,opptil 3-4 ganger om dagen når han er hjemme, i tillfelle man skulle finne på å ha sex...det er veldig slitsomt både for meg og musa.Anonymous poster hash: 6a435...ae8

3-4 ganger om dagen?? Det må jo være oppskriften på sopp og andre infeksjoner.

Anonymous poster hash: 5b87c...ce5

Skrevet

Dette har jeg også lurt på i all tid. Syns ikke menn det er ekkelt når vi har skjeggstubber der nede?? Jeg har ikke turt å spurt,pluss at jeg barberer heeele tiden,opptil 3-4 ganger om dagen når han er hjemme, i tillfelle man skulle finne på å ha sex...det er veldig slitsomt både for meg og musa.

3-4 ganger om dager??? At du gidder. Tror du han innbiller seg at du er hårløs naturlig?

Skrevet (endret)

Jeg bare lurer på hvordan det lar seg gjøre å være HELT fullstendig glattbarbert hele tiden

Laser, så vet du det. :vin:

Endret av Desertflower
Skrevet

Glattbarbert underliv synes jeg ikke er noe fint. Men men, smak og behag.

Helt enig

Gjest Coolaid
Skrevet

Glattbarbert er glattbarbert, men selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser.

Kona barberer seg og så vidt jeg vet så holder det en liten stund. Men folkens, ikke stress med det. Sex skal være gøy, fint, opphissende og tifredstillende. Når dere stresser med å barberer dere til en hver tid så blir det bare masete og kjipt. Slapp litt av og nyt i stedet.

Gjest Caress
Skrevet

:hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

Jeg barberer 3-4 ganger i uka når jeg har det glatt, da blir det litt stubber ja, men det er så ofte jeg kan barbere meg uten å skrelle av meg fitta.

Seriøst, folkens. Sex trenger ikke å være 100% smooth for å være bra. Tvert imot. Litt stubber her og der gjør ingen skade. Og det sier jeg både som en kvinne som er glad i fitta si, og som en som gladelig utfører tungearbeid selv.

AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert er nå du barberer alt kjønnshåret. Hvorvidt man ikke kjenner stubber har ikke noe å si.

Barberer alt bortsett fra en litt tykk stripe. Alt under går bort!

Anonymous poster hash: c5cd7...164

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...