AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Jeg er en jente på 15 og er så utrolig kåt hele tiden har utrolig lyst på sex. Hvordan er sex? Gjør det vondt?Anonymous poster hash: 7e6cd...129
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Har heller ikkje hatt sex. Kan noen forklare hvordan det var første gangen?Anonymous poster hash: 7e6cd...129
Gjest makar Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Jeg er en jente på 15 og er så utrolig kåt hele tiden har utrolig lyst på sex. Hvordan er sex? Gjør det vondt?Anonymous poster hash: 7e6cd...129 Det kan være litt vondt og uvant de første gangene. Husk å bruke god tid på forspillet, så du er våt nok. Etter du blir vant til å ha sex, er det noe av det beste i verden :D Og for all del: gutten SKAL bruke kondom!
Gjest makar Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 FYI: Vi ser forresten at du har svart på din egen tråd, selv om du er anonym.
Gjest Kili Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 (endret) Kan gjøre vondt første gangen for kvinner når kuken skal inn. Ellers er det bare deilig For meg var det vondt første gangen i rumpa! Endret 1. april 2015 av Kili
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå