AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Jeg begynner å lure på om meg jeg er syk i hodet mitt? I natt drømte jeg at tanta mi flørtet med meg og jeg tilbake. Og akkurat da vi skulle til å ha sex sammen så våknet jeg. Og det verste er at når jeg våknet ble jeg skikkelig skuffet. Skuffet fordi jeg våknet før vi skulle ha sex. Hva tenker dere? Sykt? Anonymous poster hash: f20ba...303
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 sinnsykt Anonymous poster hash: 2fa75...647
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Tror ikke du skal ta det så tungt - mye en kan drømme om som en ikke vil gjøre i virkeligheten... Anonymous poster hash: 0cfc4...118
Blod Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Det var en drøm. Om du tror du ikke ville gjort det i virkeligheten, men likevel våknet med følelsen av at du ville så kan det være fordi det du følte i drømmen føltes riktig.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Er hun fin? Filletante eller ekte?Anonymous poster hash: 67b12...937
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Er hun fin? Filletante eller ekte?Anonymous poster hash: 67b12...937 Ja hun er fin. Er i 50-åra. Rart, har aldri fantasert om å ha sex med henne før. Men så kom denne drømmen, og fikk meg til å tenke. Anonymous poster hash: f20ba...303
Gothminister Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Mange unge gutter har nok drømt gode tanker om sin tante. Det er nok helt normalt.
Gothminister Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Ja hun er fin. Er i 50-åra. Rart, har aldri fantasert om å ha sex med henne før. Men så kom denne drømmen, og fikk meg til å tenke. Anonymous poster hash: f20ba...303 Damer i 50 årene. Farlig for unge kåte gutter. Men for en opplevelse de kan gi.
Gjest Coolaid Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Jeg begynner å lure på om meg jeg er syk i hodet mitt? I natt drømte jeg at tanta mi flørtet med meg og jeg tilbake. Og akkurat da vi skulle til å ha sex sammen så våknet jeg. Og det verste er at når jeg våknet ble jeg skikkelig skuffet. Skuffet fordi jeg våknet før vi skulle ha sex. Hva tenker dere? Sykt? Anonymous poster hash: f20ba...303 Tror det er en ganske vanlig fantasi eller drøm for mange gutter/menn. Det er det overhode ingenting gale med. De fleste opplever vel en sjelden gang en "ufrivillig" erotisk drøm om noen de kjenner, som kanskje blir sett på som tabu. Kos deg med drømmen og fantasien din. Jeg hadde og blitt litt skuffet over å ha våknet opp fra moroa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå