AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 har du opplevd noe flaut på dine eller andres vegne ? jeg hadde sex med en mann noen ganger å han var så fin , damene kastet seg omtrent over ham. men i senga var han slik at han bare ville ha sug for så å kjøre på som en duracell kanin i 2 min- for deretter å spørre om jeg kom. hadde ikke hjerte til å si til ham at damer trenger ofte litt mer en 2 minutters jokking for å komme. og jeg hadde 69 med min samboer å klarte i det jeg kom å fise han i ansiktet.... han sa ingenting-men GUD så flau jeg ble. Anonymous poster hash: 89c49...c97
Gjest anonym2233 Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Har ingen å bidra med, men her finnes en lignende tråd: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=271282&st=0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Er vel mer ting som har blitt sagt enn gjort i den andre tråden, men disse to trådene skulle kanskje vært flettet sammen:P Kan jo bidra med en; når jeg kommer så farer beina mine sammen som kanonkuler og ikke 10 ville hester kunne fått dem fra hverandre før orgasmen min er over Og jeg klarte jo da å klaske kneet mitt i hodet til pulevennen min så han så falt i veggen, og deretter mellom sengen og veggen og var bevisstløs. Så tilbragte jeg noen minutter kliss naken der jeg grein og prøvde å få ham derifra Det gikk bra, men han fikk to kuler i hodet og han erter meg for det enda:P Anonymous poster hash: 5f421...2be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå