AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Heisann Dette er litt flaut, men jeg lurer på om jeg er den eneste som får orgasmer i søvne? Jeg hadde det mest når jeg var yngre og ikke engang visste hva en orgasme var, men jeg får det en sjelden gang i blandt nå og. Noen andre som har opplevd det samme? Noen som vet hva det skyldes?Anonymous poster hash: 62fa9...016 3
Adam- Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Kommer an på om du er gutt eller jente. Hos gutter skjer dette ofte hvis det er lenge siden forrige utløsning og man i tillegg har en spennende drøm. Har dog aldri opplevd dette selv. Mener jeg har sett div tråder om orgasme i søvne hos jenter her inne også. Er nok neppe uvanlig. Men kan vel i enkelte settinger føles litt upassende
fjærestein Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Kan ha det noen ganger. For en uke siden hadde jeg om og om igjen. Rare greier. Skulle ønske jeg kunne klare å tenke meg til orgasme i våken tilstand også
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Jeg har det når det er en stund siden sist. Jeg pleier som regel å drømme om sex også da, også våkner jeg etter orgasmen.Anonymous poster hash: 74b1b...beb
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Jeg får det en sjelden gang innimellom. Våkner til at jeg har orgasme, selv om det ikke virker som at hendene har vært nede i det området i det hele tatt. Altså at jeg bare har "tenkt" meg til orgasmen! Ekstra spesielt blir det siden jeg sliter veldig med å få orgasme ellers. Selv med vibrator klarer jeg det bare ca. 60-70% av gangene. Uten vibrator skjer det aldri. Er forresten jente. Anonymous poster hash: 0e289...033
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Heisann Dette er litt flaut, men jeg lurer på om jeg er den eneste som får orgasmer i søvne? Jeg hadde det mest når jeg var yngre og ikke engang visste hva en orgasme var, men jeg får det en sjelden gang i blandt nå og. Noen andre som har opplevd det samme? Noen som vet hva det skyldes?Anonymous poster hash: 62fa9...016 Fikk det ofte når jeg var yngre 15-20 år.Kan også få det natta etter jeg trent veldig hardt. Det er kroppen måte å avvreagere på når man er seksuelt frustrert. Anonymous poster hash: 939d2...2c3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Jeg er jente og jeg kan huske å ha fått orgasmer i søvne fra jeg var en 7-8 år, både med og uten "våte drømmer." Får det enda innimellom og nå er jeg voksen. Og det er helt normalt, både for gutter og jenter:) Anonymous poster hash: cd029...172 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Har fått det noen få ganger, 3-4 ganger. Helt sykt, og sinnsykt deilig! Er kvinne 31 år.Anonymous poster hash: d32ad...e65
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #9 Skrevet 1. april 2015 Hadde det mye når jeg var gravid. Kan få det innimellom 3 ganger i løpet sv et år eller noeAnonymous poster hash: 31832...5da
Desertflower Skrevet 1. april 2015 #10 Skrevet 1. april 2015 Jeg er jente og jeg kan huske å ha fått orgasmer i søvne fra jeg var en 7-8 år, både med og uten "våte drømmer." Får det enda innimellom og nå er jeg voksen. Og det er helt normalt, både for gutter og jenter:) Anonymous poster hash: cd029...172 Samme her. Får det hyppigere når jeg ikke har hatt sex på en stund og heller ikke har hatt tid til å onanere. For meg er "soveorgasmer" mye kraftigere, og varer lengre enn andre orgasmer.
Charmander Skrevet 1. april 2015 #11 Skrevet 1. april 2015 (endret) Har hatt plenty av våte drømmer, særlig om det går noen dager siden siste utløsning. Litt dritt å våkne klokken 04.00 av at bokseren er søkk våt. Om jeg ikke runker eller ha sex så forekommer det ganske ofte. Har også hatt orgasme når jeg hadde sex engang i søvne engang. Helt sykt delilig opplevelse. Hadde hatt sex på kvelden før, men så våknet jeg klokken 06 tiden av at jeg kommer inn i hun....Skjønte absolutt ingenting av hva som skjedde. Endret 1. april 2015 av Charmander 1
alvestøv Skrevet 1. april 2015 #12 Skrevet 1. april 2015 (endret) Jeg har begynnt å fått det jevnlig de siste seks månedene når jeg har en seksuell drøm. Er halvveis våken og halvveis i drømmeland, alt jeg trenger å gjøre for å komme er å bevege litt på hoftene, ingen hender eller noe annet Veldig ulik orgasme enn jeg bruker å få til "vanlig", har aldri fått g-punkt orgasme hverken alene eller med partner, men tror kanskje jeg får det i disse drømmene (?) Ikke i nærheten av like intens og kraftig som klitorisorgasme, men likevell mye mer tilfredstillende! Fantastiske greier Jente 24 Endret 1. april 2015 av alvestøv 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå