Gå til innhold

Orgasme i søvne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Dette er litt flaut, men jeg lurer på om jeg er den eneste som får orgasmer i søvne? Jeg hadde det mest når jeg var yngre og ikke engang visste hva en orgasme var, men jeg får det en sjelden gang i blandt nå og.

Noen andre som har opplevd det samme? Noen som vet hva det skyldes?

Anonymous poster hash: 62fa9...016

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om du er gutt eller jente. Hos gutter skjer dette ofte hvis det er lenge siden forrige utløsning og man i tillegg har en spennende drøm. Har dog aldri opplevd dette selv.

Mener jeg har sett div tråder om orgasme i søvne hos jenter her inne også. Er nok neppe uvanlig. Men kan vel i enkelte settinger føles litt upassende :)

Skrevet

Kan ha det noen ganger. For en uke siden hadde jeg om og om igjen. Rare greier. Skulle ønske jeg kunne klare å tenke meg til orgasme i våken tilstand også

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det når det er en stund siden sist. Jeg pleier som regel å drømme om sex også da, også våkner jeg etter orgasmen.

Anonymous poster hash: 74b1b...beb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det en sjelden gang innimellom. Våkner til at jeg har orgasme, selv om det ikke virker som at hendene har vært nede i det området i det hele tatt. Altså at jeg bare har "tenkt" meg til orgasmen!

Ekstra spesielt blir det siden jeg sliter veldig med å få orgasme ellers. Selv med vibrator klarer jeg det bare ca. 60-70% av gangene. Uten vibrator skjer det aldri.

Er forresten jente.

Anonymous poster hash: 0e289...033
AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Dette er litt flaut, men jeg lurer på om jeg er den eneste som får orgasmer i søvne? Jeg hadde det mest når jeg var yngre og ikke engang visste hva en orgasme var, men jeg får det en sjelden gang i blandt nå og.

Noen andre som har opplevd det samme? Noen som vet hva det skyldes?

Anonymous poster hash: 62fa9...016

Fikk det ofte når jeg var yngre 15-20 år.Kan også få det natta etter jeg trent veldig hardt.

Det er kroppen måte å avvreagere på når man er seksuelt frustrert.

Anonymous poster hash: 939d2...2c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og jeg kan huske å ha fått orgasmer i søvne fra jeg var en 7-8 år, både med og uten "våte drømmer." Får det enda innimellom og nå er jeg voksen. Og det er helt normalt, både for gutter og jenter:)

Anonymous poster hash: cd029...172
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått det noen få ganger, 3-4 ganger. Helt sykt, og sinnsykt deilig! Er kvinne 31 år.

Anonymous poster hash: d32ad...e65

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det mye når jeg var gravid. Kan få det innimellom 3 ganger i løpet sv et år eller noe

Anonymous poster hash: 31832...5da

Skrevet

Jeg er jente og jeg kan huske å ha fått orgasmer i søvne fra jeg var en 7-8 år, både med og uten "våte drømmer." Får det enda innimellom og nå er jeg voksen. Og det er helt normalt, både for gutter og jenter:)

Anonymous poster hash: cd029...172

Samme her.

Får det hyppigere når jeg ikke har hatt sex på en stund og heller ikke har hatt tid til å onanere.

For meg er "soveorgasmer" mye kraftigere, og varer lengre enn andre orgasmer.

Skrevet (endret)

Har hatt plenty av våte drømmer, særlig om det går noen dager siden siste utløsning. Litt dritt å våkne klokken 04.00 av at bokseren er søkk våt. Om jeg ikke runker eller ha sex så forekommer det ganske ofte.

Har også hatt orgasme når jeg hadde sex engang i søvne engang. Helt sykt delilig opplevelse. Hadde hatt sex på kvelden før, men så våknet jeg klokken 06 tiden av at jeg kommer inn i hun....Skjønte absolutt ingenting av hva som skjedde.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har begynnt å fått det jevnlig de siste seks månedene når jeg har en seksuell drøm. Er halvveis våken og halvveis i drømmeland, alt jeg trenger å gjøre for å komme er å bevege litt på hoftene, ingen hender eller noe annet :smilorange: Veldig ulik orgasme enn jeg bruker å få til "vanlig", har aldri fått g-punkt orgasme hverken alene eller med partner, men tror kanskje jeg får det i disse drømmene (?) Ikke i nærheten av like intens og kraftig som klitorisorgasme, men likevell mye mer tilfredstillende! Fantastiske greier :lol:

Jente 24

Endret av alvestøv
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...