Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg at hun skal være så forbaska glad og lykkelig HELE tiden. Hvem prøver hun å lure? Vi andre vet hvertfall at det er ingen som er det!

Kommenterte litt kritikk på bloggen. Skreiv noen fine ord og at det lyste litt reklame av innlegget.. Selvfølgelig ble ikke kommentaren godkjent. Skreiv en igjen, om hvorfor hun ikke godkjente den? Ikke godkjent den heller.. Jeg ikke gidder å gå innpå den bloggen mer når vi ikke kan skrive ting som "Jeg syns ikke den mascaraen er særlig god" i et reklameinnlegg..

Endret av Håndkrem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke at folk syns det er så vanskelig å handle inn til middager for ei uke??? Ser på det nyeste innlegget til KA at hun har handlet inn masse sunn mat, men ingen middager, for det er så vanskelig. Ja huff det er veldig vanskelig altså.
Ser hun skriver i kommentarfeltet at hun bruker 2000 kr på mat PÅ EN UKE! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk syns det er så vanskelig å handle inn til middager for ei uke??? Ser på det nyeste innlegget til KA at hun har handlet inn masse sunn mat, men ingen middager, for det er så vanskelig. Ja huff det er veldig vanskelig altså.

Ser hun skriver i kommentarfeltet at hun bruker 2000 kr på mat PÅ EN UKE! :hakeslepp:

Er det 2000 kr uten om middag? :sjokkert: Sinnssykt uansett. Vi bruker 5-600 kr på ALT på matbuikken på en uke, inkludert såpe osv. Jeg skjønner heller ikke hvordan hun ikke klarer å planlegge middag? Altså..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heeeelt vilt! Jeg og kjæresten bruker ca 500 kr på mat hvis vi kjøper inn alt på mandagen. Mindre og kanskje. Og da har vi masse mat, sunn mat. 2000?? Hun er jo alene og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at hun skal være så forbaska glad og lykkelig HELE tiden. Hvem prøver hun å lure? Vi andre vet hvertfall at det er ingen som er det!

Kommenterte litt kritikk på bloggen. Skreiv noen fine ord og at det lyste litt reklame av innlegget.. Selvfølgelig ble ikke kommentaren godkjent. Skreiv en igjen, om hvorfor hun ikke godkjente den? Ikke godkjent den heller.. Jeg ikke gidder å gå innpå den bloggen mer når vi ikke kan skrive ting som "Jeg syns ikke den mascaraen er særlig god" i et reklameinnlegg..

Signerer! Det blir for dumt. Blir dumt når hun kun godkjenner snille og skryte kommentarer.

Litt OT, men husker for en stund tilbake hvor Linni hadde gjort noe med leppene. Flere spurte hva har du gjort med leppene og de er alt for store. Alle de kommentarene ble slettet og sto kun 1 kommentar igjen. "Så fin du er"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 2000 kr uten om middag? :sjokkert: Sinnssykt uansett. Vi bruker 5-600 kr på ALT på matbuikken på en uke, inkludert såpe osv. Jeg skjønner heller ikke hvordan hun ikke klarer å planlegge middag? Altså..

Nei var med middag inkludert. Da må hun spise noen fryktelig dyre middager isåfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei var med middag inkludert. Da må hun spise noen fryktelig dyre middager isåfall :P

Hun spiser jo mye på restauranter, så kanskje dette er inkludert? :fnise: Det er eneste måten jeg kunne kommet opp i 2000 kr uken på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke det der er hele uken hennes en gang, virker bare som om hun har handlet litt i hytt og pine. Hvor er liksom logikken i 17 yoghurter av diverse størrelser på én uke? :P 2000 kr er ca like mye som jeg og samboeren bruker på nesten en mnd.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Vanskelig å kjøpe ei kokebok med middager og følge oppskriftene vet du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke det der er hele uken hennes en gang, virker bare som om hun har handlet litt i hytt og pine. Hvor er liksom logikken i 17 yoghurter av diverse størrelser på én uke? :P 2000 kr er ca like mye som jeg og samboeren bruker på nesten en mnd.....

19 yoghurter! :sjokkert: Pluss to kesam og en cottage cheese. Når spiser man alt dette? Også bare på en uke?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 yoghurter! :sjokkert: Pluss to kesam og en cottage cheese. Når spiser man alt dette? Også bare på en uke?

Ja, shit..! Så ikke de to boksene med gresk yoghurt. Ikke vet jeg, i mine øyne er dette forbruket frotsing.. :glare:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye yoghurt. De dobbel 0 boksene er jo knøttsmå. Må spise to for å bli mett. Hvis man spiser yoghurt/skyr istedet for brød/knekkebrød et par ganger om dagen så blir det ikke så mye. Kanskje hun til og med gir bort en yoghurt eller to til ei venninne som stikker innom.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye yoghurt. De dobbel 0 boksene er jo knøttsmå. Må spise to for å bli mett. Hvis man spiser yoghurt/skyr istedet for brød/knekkebrød et par ganger om dagen så blir det ikke så mye. Kanskje hun til og med gir bort en yoghurt eller to til ei venninne som stikker innom.

Jeg synes det er vanvittig mye med 19 yoghurter på en uke, selv om de er små..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er vanvittig mye med 19 yoghurter på en uke, selv om de er små..

Enig! Hun spiser jo over 2 stk hver eneste dag, og selv med 2 hver dag er vi "bare" oppe i 14..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Hun spiser jo over 2 stk hver eneste dag, og selv med 2 hver dag er vi "bare" oppe i 14..

For det er jo fullstendig krise å spise mer enn to yoghurter per dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare spørre, trener dere som klager over at ho spiser mye?

Ja, jeg trener 4-6 ganger i uka:) Men selv om man trener så mener jeg at å bruke 2000 kr på mat ukentlig er vanvittig mye.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trener 4-6 ganger i uka:) Men selv om man trener så mener jeg at å bruke 2000 kr på mat ukentlig er vanvittig mye.

:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trener spiser jeg langt mindre enn det ja, men samboeren min spiser ganske my mer enn meg når han trener. Så det er veldig individuelt. Ikke skjønner jeg hvorfor det er deres problem uansett men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 i uka er jo helt sykt når man bare en!! Tok ukeshandelen for meg og samboeren i dag. Vi sparer ikke på noe når det kommer til mat. Handlet for 1000 kroner. Da kjøpte jeg både biff, oster og oljer. Hun må jo spise alle middagene sine ute. Kan ikke forstå annet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...