Rosewood Skrevet 30. april 2015 #141 Del Skrevet 30. april 2015 Hadde blitt sliten av å være venn med henne. Ingenting kan bare være chill med henne, det må alltid være noen "pranks" og "morsomheter", alltid noe tull. Som det hun gjorde med Ida Wulff da de var på Gran Canaria (tror jeg), og KA vekket Ida med å velte henne ut av senga tidlig på morgenen. Fyyyy jeg hadde blitt så forbanna! Jeg kan bli skikkelig morgengretten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 30. april 2015 #142 Del Skrevet 30. april 2015 Hadde blitt sliten av å være venn med henne. Ingenting kan bare være chill med henne, det må alltid være noen "pranks" og "morsomheter", alltid noe tull. Som det hun gjorde med Ida Wulff da de var på Gran Canaria (tror jeg), og KA vekket Ida med å velte henne ut av senga tidlig på morgenen. Fyyyy jeg hadde blitt så forbanna! Jeg kan bli skikkelig morgengretten i tillegg knuste jo telefonen! Hadde blitt såå irritert av å både bli vekket på den måten og få telefonen knust! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 1. mai 2015 #143 Del Skrevet 1. mai 2015 i tillegg knuste jo telefonen! Hadde blitt såå irritert av å både bli vekket på den måten og få telefonen knust! Ja stemmer det, herregud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 1. mai 2015 #144 Del Skrevet 1. mai 2015 Ryddet for spekulasjoner. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 1. mai 2015 #145 Del Skrevet 1. mai 2015 "A busy day"? Hun har trent, også har hun jobbet til klokken fire, for så og være med en venninne Det høres bare ut som en vanlig dag for vanlige mennesker, ikke en travel dag. Høres mer ut som en som har avspasert halve dagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 1. mai 2015 #146 Del Skrevet 1. mai 2015 i tillegg knuste jo telefonen! Hadde blitt såå irritert av å både bli vekket på den måten og få telefonen knust! Sover hun med telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 1. mai 2015 #147 Del Skrevet 1. mai 2015 Nyeste innlegget med pitabrød er noe av det søteste/ mislykka/mest fjollete jeg har sett på en stund! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 1. mai 2015 #148 Del Skrevet 1. mai 2015 Hadde blitt sliten av å være venn med henne. Ingenting kan bare være chill med henne, det må alltid være noen "pranks" og "morsomheter", alltid noe tull. Som det hun gjorde med Ida Wulff da de var på Gran Canaria (tror jeg), og KA vekket Ida med å velte henne ut av senga tidlig på morgenen. Fyyyy jeg hadde blitt så forbanna! Jeg kan bli skikkelig morgengretten i tillegg knuste jo telefonen! Hadde blitt såå irritert av å både bli vekket på den måten og få telefonen knust! Sover hun med telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 1. mai 2015 #149 Del Skrevet 1. mai 2015 Nyeste innlegget med pitabrød er noe av det søteste/ mislykka/mest fjollete jeg har sett på en stund! ;p Hva var så galt med det? Dette er jo bare en oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 1. mai 2015 #150 Del Skrevet 1. mai 2015 Har henne på snap, får faktisk litt vondt av han regnskapsføreren hennes, synes ikke det er noe morsomt at hun driver å plager han og legger ut video av han når han helt klart ikke vil. Ikke min type humor iallefall. Problemet er at hun ikke skjønner selv at hun ikke er morsom. Begynner å bli flaut rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 1. mai 2015 #151 Del Skrevet 1. mai 2015 Hva var så galt med det? Dette er jo bare en oppskrift? Det så jo mer ut som flatbrød enn pitabrød egentlig. Så jo ikke luftig ut i det hele tatt, og så ikke ut som hun kunne fylle pitabrødene hun lagde egentlig - var masse sprekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. mai 2015 #152 Del Skrevet 1. mai 2015 Hadde blitt sliten av å være venn med henne. Ingenting kan bare være chill med henne, det må alltid være noen "pranks" og "morsomheter", alltid noe tull. Som det hun gjorde med Ida Wulff da de var på Gran Canaria (tror jeg), og KA vekket Ida med å velte henne ut av senga tidlig på morgenen. Fyyyy jeg hadde blitt så forbanna! Jeg kan bli skikkelig morgengretten Gjorde hun det? Hvordan reagerte Ida? Jeg hadde klikket i vinkel! Ikke morsomt i det hele tatt. Fy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. mai 2015 #153 Del Skrevet 1. mai 2015 Nevermind. Jeg fikk se videoen nå. Fy søren og Kristina bare ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 1. mai 2015 #154 Del Skrevet 1. mai 2015 Nevermind. Jeg fikk se videoen nå. Fy søren og Kristina bare ler. Ja, gud så teit. Tar hun ikke hint? Er jo lett å se at Ida faktisk blir skikkelig irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 1. mai 2015 #155 Del Skrevet 1. mai 2015 Den videoen bare... wow.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. mai 2015 #156 Del Skrevet 1. mai 2015 Ja, gud så teit. Tar hun ikke hint? Er jo lett å se at Ida faktisk blir skikkelig irritert. Hvis tlf faktisk knuste, så er jo ikke det rart. De er jo ikke akkurat billige. Håper hun kjøpte en ny en til Ida. Minner meg veldig om fetteren min som alltid skal drive med slike pranks. Hvor mer irritert du blir, jo gøyere synes han det er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 1. mai 2015 #157 Del Skrevet 1. mai 2015 Hvis tlf faktisk knuste, så er jo ikke det rart. De er jo ikke akkurat billige. Håper hun kjøpte en ny en til Ida. Minner meg veldig om fetteren min som alltid skal drive med slike pranks. Hvor mer irritert du blir, jo gøyere synes han det er Tror de skrev på bloggen at de dro til et sted der nede som fiksa nytt glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 2. mai 2015 #158 Del Skrevet 2. mai 2015 Men hva leser egentlig folk denne bloggen for? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 2. mai 2015 #159 Del Skrevet 2. mai 2015 Kjenner jeg blir så irritert over at en person som går så hardt ut mot dyremishandling velger å reklamere for produkter testet på dyr. Hun var jo ikke nådig i sine uttalelser om Sandra. Og når lesere gjør hun oppmerksom på det i kommentarfeltet sier hun at hun ikke visste det. Det blir bare for dumt! http://kristinaandersen.blogg.no/1430393879_ndfreshing_vinn_bille.html 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. mai 2015 #160 Del Skrevet 2. mai 2015 Kjenner jeg blir så irritert over at en person som går så hardt ut mot dyremishandling velger å reklamere for produkter testet på dyr. Hun var jo ikke nådig i sine uttalelser om Sandra. Og når lesere gjør hun oppmerksom på det i kommentarfeltet sier hun at hun ikke visste det. Det blir bare for dumt! http://kristinaandersen.blogg.no/1430393879_ndfreshing_vinn_bille.html Alt for penger Flere av de største bloggerne er jo fulle av reklame og de roser alle produkter opp i skyene. Verdens beste ditt og verdens datt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg