Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

2 timer siden, foreveralone skrev:

Ka tar en pilotfrue og henger ut hele TRE småjenter som har snoket på henne i skattelistene jf snap 

Slettet den snappen allerede gitt 

Fortsatt tilgjengelig for min del på snapchat. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goldlion
9 timer siden, foreveralone skrev:

Ka tar en pilotfrue og henger ut hele TRE småjenter som har snoket på henne i skattelistene jf snap 

Slettet den snappen allerede gitt 

Hvor gammel er hun, egentlig? Du tror liksom ikke at hun kan synke lavere, så gjør hun slikt 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinniBergen

Ikke akkurat så sympatisk når noen nevner bipolar lidelse heller.. Å diagnostisere seg selv med depresjon er helt Ok, men Gud forby å foreslå en annen (beslektet) psykisk lidelse. Hun godkjente for øvrig ikke kommentaren min, og slettet sin egen (dessverre kom ikke navnet hennes med over kommentaren, men det var altså KA som skrev kommentaren over min). I tillegg lar hun leserne hakke løs på Camilla.

vlkiWLe.jpg

N1Fo17L.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LinniBergen skrev:

Ikke akkurat så sympatisk når noen nevner bipolar lidelse heller.. Å diagnostisere seg selv med depresjon er helt Ok, men Gud forby å foreslå en annen (beslektet) psykisk lidelse. Hun godkjente for øvrig ikke kommentaren min, og slettet sin egen (dessverre kom ikke navnet hennes med over kommentaren, men det var altså KA som skrev kommentaren over min). I tillegg lar hun leserne hakke løs på Camilla.

vlkiWLe.jpg

N1Fo17L.jpg

Oi, snakker om å ha piggene ute. Jeg tviler ikke på at hun får spydige kommentarer forkledd som omsorg i blant, men dette virket jo ikke sånn i det hele tatt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Merker jeg er oppriktig nysgjerrig på hva hun tar betalt for et reklameinnlegg om SVISKER, som hun hevder å ha elsket siden hun var liten jente..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lotti87 skrev:

Merker jeg er oppriktig nysgjerrig på hva hun tar betalt for et reklameinnlegg om SVISKER, som hun hevder å ha elsket siden hun var liten jente..

Hahahaha, beste reklameinnlegg ever! Svisker faktisk

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye kan sies om KA, hun er likevel en av de bloggerne jeg har mer til overs for enn andre. En av grunnene er at hun ikke bidrar til et forvrengt kroppsfokus. En leser spør om størrelsen på kåpen hennes, og hun svarer at hun nok skulle hatt en størrelse større. Jeg applauderer at hun - i motsetning til bloggere som KU og fotballfrua sjøl innrømmer det som det er, selv om det er utrolig trivielt og betydningsløst i utgangspunktet. KA er fin som hun er, men hun er også ærlig og fremmer ikke XS i hver en anledning hun får! Tommel opp fra denne tuppa :tommel:

Imgur: https://imgur.com/a/RSyup

Blogg: http://www.kristinaandersen.no/2017/11/08/det-gir-meg-sa-mye/

Endret av tuppa
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2017 den 7.52, Lotti87 skrev:

Tror det er mye i og med at CBE også har takket ja til samme opplegget. Altså, svisker......

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Holistic skrev:

Tror det er mye i og med at CBE også har takket ja til samme opplegget. Altså, svisker......

Uansett bedre å reklamere for svisker enn for alle kvakksalver-kosttilskuddene (som skal gi langt hår, plettfri hud osv.), og produkter som bidrar til mer utseendefokus og -press!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rubella skrev:

Uansett bedre å reklamere for svisker enn for alle kvakksalver-kosttilskuddene (som skal gi langt hår, plettfri hud osv.), og produkter som bidrar til mer utseendefokus og -press!

Ja der har du jammen meg et poeng! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er det bare jeg som syns det er litt vel mange "morsomme-pinlige-distré meg"-historier ute og går på den bloggen?

Jeg liker KA veldig godt, men akkurat de historiene hennes.. jeg vet ikke.. de virker kanskje ikke så troverdige? Sjekke opp tannlegen i fylla og veterinæren edru liksom :P

Og det er jo ikke akkurat sjelden det er en sånn ny historie der på bloggen.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Liljeb skrev:

Er det bare jeg som syns det er litt vel mange "morsomme-pinlige-distré meg"-historier ute og går på den bloggen?

Jeg liker KA veldig godt, men akkurat de historiene hennes.. jeg vet ikke.. de virker kanskje ikke så troverdige? Sjekke opp tannlegen i fylla og veterinæren edru liksom :P

Jeg har en bekjent som er på akkurat samme måte. Er ikke måte på hvor mange morsomme/pinlige/distré situasjoner hun havner i. Hun er veldig morsom når hun forteller de, men når noen stiller spørsmål til  historiene, så blir det mye «eh, jo atte», osv;) Jeg vet med sikkerhet at hun overdriver sykt mye. Jeg har vært med på flere av situasjonene og vet hva som egentlig skjedde😜

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Liljeb skrev:

Vet ikke helt, tannlegehistorien synes jeg var virkelig god, den har hun vel nevnt i ettertid også. Denne med dyrlegen må jeg innrømme jeg syntes var mer pinlig enn morsom. Hvis hun hadde funnet på det, hadde hun kanskje kommet på noe bedre ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg som ikke henger helt med i tida, eller er bloggerne unormalt opptatt av jul og juleforberedelser? Vi har så vidt bikka desember, og KA har rigga til julaften allerede 🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fju skrev:

Er det jeg som ikke henger helt med i tida, eller er bloggerne unormalt opptatt av jul og juleforberedelser? Vi har så vidt bikka desember, og KA har rigga til julaften allerede 🤔

Jeg syns også bloggere er tidlig ute og litt vel ivrige, men tror de gjør det fordi de ønsker å inspirere leserne sine. Så det gjelder å være tidligst ute for å ikke henge etter resten av bloggerkollegaene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Kudos til henne som har tatt av både løsvipper og løshår og satser på en mer naturlig look. Hun er kjempeskjønn uten alt det falske! Flere bloggere burde etterfølge hennes eksempel. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kartoffel skrev:

Kudos til henne som har tatt av både løsvipper og løshår og satser på en mer naturlig look. Hun er kjempeskjønn uten alt det falske! Flere bloggere burde etterfølge hennes eksempel. 

Tja, naturlig og naturlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... og da var den nye sofaen som ble levert 29.desember og beskrevet som "heeelt gigantisk, myk som en seng og i den fineste blåfargen jeg har sett. Stoffet er velour, noe som gjør den så comfy at jeg vurderte å sove i den i natt. Gleder meg masse til å vise dere, men først må jeg få på plass mine to nye stuebord, samt gulvteppe som jeg enda ikke har funnet" lagt ut på Finn.no

What??????

Endret av Fiji
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fiji skrev:

..... og da var den nye sofaen som ble levert 29.desember og beskrevet som "heeelt gigantisk, myk som en seng og i den fineste blåfargen jeg har sett. Stoffet er velour, noe som gjør den så comfy at jeg vurderte å sove i den i natt. Gleder meg masse til å vise dere, men først må jeg få på plass mine to nye stuebord, samt gulvteppe som jeg enda ikke har funnet" lagt ut på Finn. What??????

Har du link?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...