Sitronmelis Skrevet 18. mai 2016 #1061 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg syns faktisk leiligheten så mye finere ut i fra bildene KA tok selv. Hun la ut et bilde av kjøkkenet for en stund siden og det så fint ut Upraktisk med skråtak, men det er ikke jeg som skal bo der ☺ Gleder meg til å se hvordan det blir der til slutt Jeg drømte faktisk at jeg var på besøk i leiligheten hennes for en stund siden og det var drit stort, og hun hadde et rom som bare var av skap, skikkelig walk in closet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 18. mai 2016 #1062 Del Skrevet 18. mai 2016 Her er lenke til boligen: https://eiendomsmeglerguiden.no/jon-andreas-rosstad/boliger/664045 Jeg synes leiligheten er fin :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mai 2016 #1063 Del Skrevet 18. mai 2016 Synes ikke dere skal svare brukeren som bare er innom her og drar opp tidligere innlegg for kun for å starte brukerdebatt. IGJEN! Jeg skjønner ikke vitsen! Her er det ingen som har sagt noe stygt eller vært 'misunnelige'. Dette er like dumt som å diskutere pavens skjegg! (Ps. multisitering er en fin bil) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai 2016 #1064 Del Skrevet 19. mai 2016 Den 29.4.2016 at 0.04, JanneBirk skrev: Hvorfor er KG så rare på sitering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai 2016 #1065 Del Skrevet 19. mai 2016 Jeg ville bare si at jeg synes leiligheten var veldig fin. ☺ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mai 2016 #1066 Del Skrevet 19. mai 2016 Kjempefin leilighet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 19. mai 2016 #1067 Del Skrevet 19. mai 2016 20 timer siden, loffen skrev: Så flott hun var i går! Det er hun jo alltid, men den blå kjolen var nydelig på henne. Jeg synes også hun alltid virker så blid og hyggelig i kommentarfeltet, i forskjell til visse andre på blogglisten. (Hun hadde denne kjolen fra nelly for de som ikke har sett bloggen. Jeg kunne ikke hatt den, hva gjør man med BH? ) Jeg tror man må tape puppene fast til kjolen superfin kjole, men mine pupper passer ikke noen steder uten bh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mai 2016 #1068 Del Skrevet 19. mai 2016 2 minutter siden, Kristanna skrev: Jeg tror man må tape puppene fast til kjolen superfin kjole, men mine pupper passer ikke noen steder uten bh Ikke mine heller, det må henges opp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 19. mai 2016 #1069 Del Skrevet 19. mai 2016 Skulle gjerne gått med mer åpen rygg, men klarer ikke å la puppene henge og slenge. HVordan funker slik tape, er den dobbeltsidig? Prøvde en variant en gang, som bare var enkeltsidig og skjulte brystvortene, men ble ikke særlig imponert... Skulle gjernehatt noe som funka. Eller mindre pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 19. mai 2016 #1070 Del Skrevet 19. mai 2016 Ryddet for: * Persondebatt, personangrep, trakassering eller trusler. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 19. mai 2016 #1071 Del Skrevet 19. mai 2016 Den 18. mai 2016 at 19.00, Endaen skrev: Jeg bryr meg ingenting om hvordan Kristiba bor. Min kommentar var rett og slett et resultat at jeg akkurat hadde kommet hjem fra to uker i en skråtakleilighet og var skikkelig skuffa, trodde det skulle være så fint og romantisk eller no. og så var det bare upraktisk og man savnet å se ut, så bare opp på himmelen gjennom vinduene. Men godt mulig hennes er knall, jeg har ikke studert bildene. Hvis hun har takbalkong og kompenserer det jo godt for skråtaket, det hadde ikke jeg. Ser ikke ut som om det er så myr skråtak akkurat, kunnlittegrsnn ved spisebordet? Synes leiligheten ser veldig fin ut, jeg. Hadde bodd der selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 20. mai 2016 #1072 Del Skrevet 20. mai 2016 Moderator takk! Skal ikke være måte på avsporinger her... .. Fikk helt vondt av frisørvenninna som brukte lang tid på å flette henne 16.mai, og så ble fletten ødelagt da hun sov, så hun måtte ha håret løst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 20. mai 2016 #1073 Del Skrevet 20. mai 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 20. mai 2016 #1074 Del Skrevet 20. mai 2016 Er det bare jeg som synes Kristina blir penere og penere med årene? Hun er virkelig nydelig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 20. mai 2016 #1075 Del Skrevet 20. mai 2016 2 timer siden, Clarity skrev: Er det bare jeg som synes Kristina blir penere og penere med årene? Hun er virkelig nydelig Enig!! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 20. mai 2016 #1076 Del Skrevet 20. mai 2016 7 timer siden, Clarity skrev: Er det bare jeg som synes Kristina blir penere og penere med årene? Hun er virkelig nydelig Helt enig med deg! Veldig fin jente☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 21. mai 2016 #1077 Del Skrevet 21. mai 2016 Hun er veldig pen, men oransjefargen i ansiktet ødelegger utseendet. Hun hadde sett så mye bedre ut uten selvbruning og alskens Foundations. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 21. mai 2016 #1078 Del Skrevet 21. mai 2016 Svær leilighet da. God nok plass til en familie der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 25. mai 2016 #1079 Del Skrevet 25. mai 2016 Den 20. mai 2016 at 15.57, Clarity skrev: Er det bare jeg som synes Kristina blir penere og penere med årene? Hun er virkelig nydelig Helt enig! Nydelig, smilende, og ser sunn ut. Og mer og mer likandes med årene også. Liker bloggen, hun er søt, god og positiv, og ingen klikkhore som alfor mange andre. Det innlegget om hennes forhold til eksen var forøvrig veldig bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 26. mai 2016 #1080 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg liker veldig godt bloggen til Kristina, det er faktisk den siden jeg har besøkt flest ganger på mobilen Digger morgeninnleggene hennes, blir alltid i så godt humør Meen... Ser at Kristina har begynt å merke bildene sine med kilde. Men kilden som oppgis er Pinterest, dette holder ikke i det hele tatt og er like verdiløst som å skrive "kilde: google." Det sier bare hvordan du fant bildet og ikke noe om eieren av bildet. Jeg har lagt igjen følgende kommentar på innlegget: http://kristinaandersen.blogg.no/1464189071_tropical_vibes.html?c=1464259308736 Du vet at det er forbudt å publisere bilder andre har tatt når du ikke vet kilden? Du vet at det også er forbudt å publisere bilder selv om du vet hvem som er fotografen/eier av bildet hvis du ikke har spurt på forhånd? Det holder ikke å skrive inn "pics: pinterest", det må faktisk innhentes godkjenning i forkant. http://bildetyveri.no/ http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Skulle-onske-medlemmene-en-god-17-mai---fikk-regning-pa-5000-kroner-753220_1.snd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg