Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Ser at det er en som spør i kommentarfeltet hennes på bloggen (Innlegget om 10 % rabatt hos Royal Caribbean) om hun kan fikse Captains dinner til han når han skal ut og reise med samme skip om noen uker. Så skriver KA at de aldri var på Capteins dinner men at det var hun som spiste med han privat og alene, og at de hadde sluttet med captains dinner.. Hvorfor skriver hun i to blogginnlegg da at hun skal på captains dinner? :klo:  Får det til å høres ut som det BARE var hun som var invitert og at hun er såå viktig. Men mulig det har med at oppholdet er sponset?

Hun skrev jo i innlegget etter at det ikke ble noe dinner, hun hadde misforstått og hun ig venninna var stivpynta på en helt vanlig dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Birdo skrev:

Hun skrev jo i innlegget etter at det ikke ble noe dinner, hun hadde misforstått og hun ig venninna var stivpynta på en helt vanlig dag :P

Ja vet det, men så skrev hun jo senere igjen at hun hadde fått invitasjon til captains dinner. Men mulig hun bare kalte det capteins dinner selv om det bare var hun som var på privat middag med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg innlegget hun publiserte for så å slette/endre? Jeg har bloggen på feedly-appen, og der blir slike innlegg liggende, men jeg så på de første setningene, og da skriver hun på slutten "Siste kvelden dro jeg ut med Nicola, og hadd..."

Nicola er kapteinen da, eller? 

I det nye innlegget er det endret til "Siste kvelden dro jeg ut en liten tur og hadde en suuuuper kveld med parade, vin og drinker". Litt rart å si "dro ut" på en båt, men ok :P 

Men dette betyr vel at hun ikke har kjæreste i Norge antar jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Svevendemeg skrev:

Noen som fikk med seg innlegget hun publiserte for så å slette/endre? Jeg har bloggen på feedly-appen, og der blir slike innlegg liggende, men jeg så på de første setningene, og da skriver hun på slutten "Siste kvelden dro jeg ut med Nicola, og hadd..."

Nicola er kapteinen da, eller? 

I det nye innlegget er det endret til "Siste kvelden dro jeg ut en liten tur og hadde en suuuuper kveld med parade, vin og drinker". Litt rart å si "dro ut" på en båt, men ok :P 

Men dette betyr vel at hun ikke har kjæreste i Norge antar jeg? 

Ja, for det går ikke ann å ha venner av motsatt kjønn når man har kjæreste!:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Birdo skrev:

Ja, for det går ikke ann å ha venner av motsatt kjønn når man har kjæreste!:opplyser:

Haha, i mitt hode tenkte jeg at når hun dro ut alene med en mann så var det en date.. men jeg kan selvsagt ta feil. Kanskje det var derfor hun slettet det da, så ikke sånne som meg skal tenke helt feil om det :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Sitronmelis skrev:

WOW nå får vi hele 10 % rabatt på cruisereiser dere! 10 %! Løp og kjøp! For et kupp :laugh:

Leste på bloggen hennes at hun skulle komme med rabatt på cruise. Her skal storfamilien på tur med RCCL, 9 voksne og 2 barn, så vi ventet med å bestille til hun la ut rabattkoden. Det er virkelig ett kupp å få 10% avslag!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Karine4321 skrev:

Leste på bloggen hennes at hun skulle komme med rabatt på cruise. Her skal storfamilien på tur med RCCL, 9 voksne og 2 barn, så vi ventet med å bestille til hun la ut rabattkoden. Det er virkelig ett kupp å få 10% avslag!! 

Ja mulig det, jeg syns bare det hørtes så lite ut Men god tur! :) Skulle gjerne dratt på cruise selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Ja mulig det, jeg syns bare det hørtes så lite ut Men god tur! :) Skulle gjerne dratt på cruise selv.

De som allerede har tenkt til å dra på cruise vil kanskje velge Royal Caribbean foran det de egentlig hadde planlagt pga rabatten. Merkelig å klage på at hun gir ut lave rabatter :klo:

Endret av penny_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, for en latterlig ting å klage på! Når en først skal bestille seg en stor, fin reise er det da koselig å kunne spare kanskje en tusenlapp og heller la det gå til shopping eller en finere middag? Blir så skuffa når jeg ser at folk klager på en RABATT!! Har vi virkelig blitt så bortskjemte at vi ikke lenger evner sette pris på de små tingene? Å ha råd til å reise på en fin cruiseferie, og å da få rabatt på turen i tillegg, må jo være helt supert? Skjønner ikke folk som føler for å klage på alt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, literally skrev:

Herregud da, for en latterlig ting å klage på! Når en først skal bestille seg en stor, fin reise er det da koselig å kunne spare kanskje en tusenlapp og heller la det gå til shopping eller en finere middag? Blir så skuffa når jeg ser at folk klager på en RABATT!! Har vi virkelig blitt så bortskjemte at vi ikke lenger evner sette pris på de små tingene? Å ha råd til å reise på en fin cruiseferie, og å da få rabatt på turen i tillegg, må jo være helt supert? Skjønner ikke folk som føler for å klage på alt.

Haha faktisk enig med deg selv om det var jeg som klagde :laugh:  Jeg sammenlignet 10 % rabatt med småkjøp som jeg selv har gjort, slik som ting til f.eks 100-200 kr, og da blir det jo ikke store rabatten, men når det kommer til slike dyre reiser så selvfølgelig hjelper det på. Jeg skrev faktisk før jeg tenkte meg ordentlig om, mine mattekunnskaper er ikke så veldig gode, det innrømmer jeg :laugh: Så beklager jeg klagde, det hjelper selvfølgelig på med 10 % rabatt og det er fint Kristina vil gi ut slike rabatter :)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Haha faktisk enig med deg selv om det var jeg som klagde :laugh:  Jeg sammenlignet 10 % rabatt med småkjøp som jeg selv har gjort, slik som ting til f.eks 100-200 kr, og da blir det jo ikke store rabatten, men når det kommer til slike dyre reiser så selvfølgelig hjelper det på. Jeg skrev faktisk før jeg tenkte meg ordentlig om, mine mattekunnskaper er ikke så veldig gode, det innrømmer jeg :laugh: Så beklager jeg klagde, det hjelper selvfølgelig på med 10 % rabatt og det er fint Kristina vil gi ut slike rabatter :)  

Haha, skjønner at det virker litt lite da! Unnskyld om jeg svarte litt surt forresten, er bare så mye klaging overalt for tiden føler jeg, så tok det kanskje litt ekstra hardt ut over deg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, literally skrev:

Haha, skjønner at det virker litt lite da! Unnskyld om jeg svarte litt surt forresten, er bare så mye klaging overalt for tiden føler jeg, så tok det kanskje litt ekstra hardt ut over deg :) 

Haha det går bra :) Jeg ser jo selv hvor teit og korttenkt kommentaren min var :laugh: 10 % rabatt er jo bedre enn ingenting :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Reklamerer for betakaroten for å bli brun på bloggen (spesielt på ferien hun har vært på), og nå, et par dager senere bare, reklamerer hun for selvbruning og sier det var det hun brukte på turen!:klappe: Herregud, så lite selvinnsikt og ikke minst lite troverdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Holititten skrev:

Reklamerer for betakaroten for å bli brun på bloggen (spesielt på ferien hun har vært på), og nå, et par dager senere bare, reklamerer hun for selvbruning og sier det var det hun brukte på turen!:klappe: Herregud, så lite selvinnsikt og ikke minst lite troverdighet.

Haha, fantastisk. Etter én dag i sola der hun var på ferie nå nylig hadde hun fått tidenes bikiniskille. Det har muligens noe med selvbruningen å gjøre? :fart2:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato
Den 6.3.2016 at 12.07, penny_ skrev:

Haha, fantastisk. Etter én dag i sola der hun var på ferie nå nylig hadde hun fått tidenes bikiniskille. Det har muligens noe med selvbruningen å gjøre? :fart2:

Likevel, tilbake i Norge er det det sedvanlige oransje ansiktet og de bleke hendene, noe som er full kræsj i mine øyne😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. mars 2016 at 12.03, Holititten skrev:

Reklamerer for betakaroten for å bli brun på bloggen (spesielt på ferien hun har vært på), og nå, et par dager senere bare, reklamerer hun for selvbruning og sier det var det hun brukte på turen!:klappe: Herregud, så lite selvinnsikt og ikke minst lite troverdighet.

Er ikke så lett når hun må reklamere for både piller og spray:tongue: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for debatt om privatpersoner og samtlige svar til dette

Nordvesta, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...