Pearl2.0 Skrevet 30. april 2016 #1041 Del Skrevet 30. april 2016 21 minutter siden, Lenem88 skrev: Drømmeleiligheten til Kristina trenger jo ikke (og kommer sikkert aldri til å bli) slik som din drømmeleilighet er vell? Takk gud så er vi alle forskjellige og hadde vi alle higet etter det samme hadde det blitt om mulig et enda værre marked hehe.. Så lenge KRistina mener dette er hennes drømmeleilighet så er det jo nettopp det! Min type drømmehus er sikkert på langt nær slik drømmehuset er for de fleste andre men det gjør jo ikke MITT drømmehus til noe mindre drømmehus for MEG Heldigvis! Mye blir altså for dumt i denne (og mange andre) tråder her på KG. Vi er faktisk ulike og har dermed ulike preferanser! Det er et diskusjonsforum, hvis folk ikke tåler at debattantene har ulike meninger får de finne på noe annet å gjøre. Tenk så kjedelig det hadde blitt her inne hvis alle skulle ha eksakt samme mening😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 30. april 2016 #1042 Del Skrevet 30. april 2016 Flott leilighet. Passer vel perfekt for det stadiet hun er i livet. En fin investering også, med tanke på en fremtidig bolig, den dagen hun evnt stifter en familie, og har behov for noe større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 30. april 2016 #1043 Del Skrevet 30. april 2016 Synes leiligheten var kjempefin jeg! Midt i sentrum, ny og fresh, to soverom og med balkong. Litt kjedelig med skråtak, men det er ikke alle som synes det er en hindring.. absolutt verdt 4 mill! Og dere som sier at dere aaaaaldri ville betalt så mye for en 'så liten leilighet'.. Hva er egentlig standarden deres? Når ble nesten 100kvm lite?! Mulig jeg er miljøskadet som bor i Oslo, men her går en leilighet på 98kvm under kategorien 'romslig' og 'stor'... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenem88 Skrevet 30. april 2016 #1044 Del Skrevet 30. april 2016 2 timer siden, Perle skrev: Det er et diskusjonsforum, hvis folk ikke tåler at debattantene har ulike meninger får de finne på noe annet å gjøre. Tenk så kjedelig det hadde blitt her inne hvis alle skulle ha eksakt samme mening😄 Helt enig Og jeg liker å diskutere jeg også. Og lese om det. Noe som sikkert er grunnen til at jeg liker meg her inne.. Men, det jeg syns blir feil er å si at det hun har skaffet seg ikke er drømmeleilighet fordi du ikke syns det er din drømmeleilighet. Det hun skriver er jo riktig for hun, og hun må jo ikke ha en leilighet som er andres drømmeleilighet for å kunne kalle det det. Så å nærmest håne henne fordi hun har sagt at hun har leita etter drømmeleiligheten og nå funnet den, blir for dumt! Hun har da ikke påstått at hun har skaffet seg drømmeleiligheten til noen andre? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 30. april 2016 #1045 Del Skrevet 30. april 2016 skråtak er skikkelig, skikkelig dritt. jeg trodde det skulle være stemningsfullt, men jeg ble drittlei. det gir mye dårligere romfølelse. så nei, ville aldri kjøpt den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 30. april 2016 #1046 Del Skrevet 30. april 2016 Jeg synes leiligheten er fin, jeg. Den er jo helt nyoppusset og beliggenheten er perfekt dersom man har ønske om å bo sentralt. Dere som ikke likte den, hva er egentlig fint for dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 30. april 2016 #1047 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) Helt enig i at smaken er som baken, og sånn leilighet er ikke min smak heller, blant annet fordi jeg ikke liker åpen kjøkkenløsning. Men det må da gå an å gi jenta kred for å ha greid å kjøpe en stor toppleilighet i Posebyen for 4 milioner i begynnelsen av 20-åra. Det er faktisk et fåtall som greier det! Synes hun har vært kjempeflink, jeg. Og så vidt jeg kan se, er dette drømmeleiligheten til ganske mange, selv om den ikke klaffer med min personlige smak. Høyglansfolierte skapdører på kjøkkenet, åpen kjøkkenløsning og skråtak, det er da sånt folk går etter i Oslo, i hvert fall. Synes også det blir usaklig å sammenligne med prisene på hus på landet. Ja, du kan sikkert få et hus på landet for fire milliloner, men landlivet er jo langt ifra drømmen for alle. Hvis jeg hadde hatt dårlig råd, ville jeg heller bodd i et lite bøttekott i byen enn i et stort hus i huttiheita, i hvert fall. Og så er det ikke alle som har lyst på hage, gressklipping, snømåking og masse utendørs vedlikehold, heller. Noen av oss foretrekker bygårder og vaktmestre til å ta seg av den slags. Men jeg skjønner at folk har andre preferanser enn meg, og det er jo fint at folk er forskjellige. Endret 30. april 2016 av Bloggleseren Skriveleif 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 30. april 2016 #1048 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) 41 minutter siden, Bloggleseren skrev: Helt enig i at smaken er som baken, og sånn leilighet er ikke min smak heller, blant annet fordi jeg ikke liker åpen kjøkkenløsning. Men det må da gå an å gi jenta kred for å ha greid å kjøpe en stor toppleilighet i Posebyen for 4 milioner i begynnelsen av 20-åra. Det er faktisk et fåtall som greier det! Synes hun har vært kjempeflink, jeg. Og så vidt jeg kan se, er dette drømmeleiligheten til ganske mange, selv om den ikke klaffer med min personlige smak. Høyglansfolierte skapdører på kjøkkenet, åpen kjøkkenløsning og skråtak, det er da sånt folk går etter i Oslo, i hvert fall. Synes også det blir usaklig å sammenligne med prisene på hus på landet. Ja, du kan sikkert få et hus på landet for fire milliloner, men landlivet er jo langt ifra drømmen for alle. Hvis jeg hadde hatt dårlig råd, ville jeg heller bodd i et lite bøttekott i byen enn i et stort hus i huttiheita, i hvert fall. Og så er det ikke alle som har lyst på hage, gressklipping, snømåking og masse utendørs vedlikehold, heller. Noen av oss foretrekker bygårder og vaktmestre til å ta seg av den slags. Men jeg skjønner at folk har andre preferanser enn meg, og det er jo fint at folk er forskjellige. Spot on! Skjønner heller ikke hva enkelte her inne mener at en barnløs person i midten av 20-årene som foretrekker et urbant liv, skal med et hus på landet. Det er jo helt opplagt at hun ikke har et ønske om den slags, dermed er det helt irrelevant hva annet hun kunne fått for den samme kjøpesummen. Selv er jeg mer misunnelig på Kristina for den leiligheten enn jeg er på de her inne som bor i digert hus med dobbelgarasje og to biler. Ingen tvil om hva jeg selv ville valgt, men det er fordi jeg har helt andre preferanser enn vedkommende. Derfor er det egentlig ikke sammenlignbart uansett. Endret 30. april 2016 av Clarity 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 30. april 2016 #1049 Del Skrevet 30. april 2016 2 timer siden, Lenem88 skrev: Helt enig Og jeg liker å diskutere jeg også. Og lese om det. Noe som sikkert er grunnen til at jeg liker meg her inne.. Men, det jeg syns blir feil er å si at det hun har skaffet seg ikke er drømmeleilighet fordi du ikke syns det er din drømmeleilighet. Det hun skriver er jo riktig for hun, og hun må jo ikke ha en leilighet som er andres drømmeleilighet for å kunne kalle det det. Så å nærmest håne henne fordi hun har sagt at hun har leita etter drømmeleiligheten og nå funnet den, blir for dumt! Hun har da ikke påstått at hun har skaffet seg drømmeleiligheten til noen andre? Hvor har jeg hånet henne? Har ikke nevnt ordet drømmeleilighet i forbindelse med denne leiligheten. Jeg har bare skrevet at jeg ikke er misunnelig pga det jeg selv har, og at jeg ikke hadde brukt 4 mill på den leiligheten. Deretter bekreftet jeg det en annen bruker spurte om: at hun droppet en reise for å lete etter drømmeleiligheten. Ikke med et eneste ord skrev jeg at dette ikke er noen drømmeleilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenem88 Skrevet 30. april 2016 #1050 Del Skrevet 30. april 2016 14 minutter siden, Perle skrev: Hvor har jeg hånet henne? Har ikke nevnt ordet drømmeleilighet i forbindelse med denne leiligheten. Jeg har bare skrevet at jeg ikke er misunnelig pga det jeg selv har, og at jeg ikke hadde brukt 4 mill på den leiligheten. Deretter bekreftet jeg det en annen bruker spurte om: at hun droppet en reise for å lete etter drømmeleiligheten. Ikke med et eneste ord skrev jeg at dette ikke er noen drømmeleilighet. Hvem som har sagt hva var ikke helt hva jeg brydde meg om. Bare at du også var "en av de" som syntes det var tåpelig bruk av 4 mill. Og da siterte jeg en tilfeldig av "dere" og skrev en generelt svar. Altså ikke direkte rettet til deg, da du bare ble utvalgt for å ha noen å svare til Ser jeg kunne spesifisert det bedre. My bad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. april 2016 #1051 Del Skrevet 30. april 2016 3 timer siden, Beccy87 skrev: Synes leiligheten var kjempefin jeg! Midt i sentrum, ny og fresh, to soverom og med balkong. Litt kjedelig med skråtak, men det er ikke alle som synes det er en hindring.. absolutt verdt 4 mill! Og dere som sier at dere aaaaaldri ville betalt så mye for en 'så liten leilighet'.. Hva er egentlig standarden deres? Når ble nesten 100kvm lite?! Mulig jeg er miljøskadet som bor i Oslo, men her går en leilighet på 98kvm under kategorien 'romslig' og 'stor'... De som snakker om at 4 millioner er myyyyye for 100 kvm bor nok i veeeeeeeldig grisgrendte strøk.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 30. april 2016 #1052 Del Skrevet 30. april 2016 Et øyeblikk siden, Lenem88 skrev: Hvem som har sagt hva var ikke helt hva jeg brydde meg om. Bare at du også var "en av de" som syntes det var tåpelig bruk av 4 mill. Og da siterte jeg en tilfeldig av "dere" og skrev en generelt svar. Altså ikke direkte rettet til deg, da du bare ble utvalgt for å ha noen å svare til Ser jeg kunne spesifisert det bedre. My bad! Det går fint ☺ Og når det er sagt synes jeg ikke det er tåpelig bruk av 4 mill, bolig er jo det beste man kan investere i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 30. april 2016 #1053 Del Skrevet 30. april 2016 1 minutt siden, LilleSnupp skrev: De som snakker om at 4 millioner er myyyyye for 100 kvm bor nok i veeeeeeeldig grisgrendte strøk.. Så aldri på hvor mange kvm det var, konkluderte ut fra bildene. Enten er fotografen dårlig, eller så er planløsningen slik at den virker mindre enn den er. Har sett mindre leiligheter som har sett større ut for å si det sånn. Det var derfor jeg skrev at den så trang ut😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mai 2016 #1054 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Så flott hun var i går! Det er hun jo alltid, men den blå kjolen var nydelig på henne. Jeg synes også hun alltid virker så blid og hyggelig i kommentarfeltet, i forskjell til visse andre på blogglisten. (Hun hadde denne kjolen fra nelly for de som ikke har sett bloggen. Jeg kunne ikke hatt den, hva gjør man med BH? ) Endret 18. mai 2016 av loffen stavefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 18. mai 2016 #1055 Del Skrevet 18. mai 2016 8 minutter siden, loffen skrev: Så flott hun var i går! Det er hun jo alltid, men den blå kjolen var nydelig på henne. Jeg synes også hun akktid virker så blid og hyggelig i kommentarfeltet, i forskjell til visse andre på blogglisten. (Hun hadde denne kjolen fra nelly for de som ikke har sett bloggen. Jeg kunne ikke hatt den, hva gjør man med BH? ) Enig Kristina er en av favoritt bloggerne mine. Hun er ikke så overfladisk som visse andre bloggere... Så liker jeg at hun har litt humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowcrystal Skrevet 18. mai 2016 #1056 Del Skrevet 18. mai 2016 Bloggen til Kristina Andersen er faktisk den eneste bloggen jeg leser fast. Kristina virker som en så utrolig positiv, ekte, glad og morsom person. Jeg synes hun klarer å balansere det private i kombinasjon med "blogg-forretning" på en mye bedre måte sammenlignet med andre toppbloggere. Jeg vil skryte av Kristina, jeg synes hun gjør en utrolig god jobb med bloggen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaraMai Skrevet 18. mai 2016 #1057 Del Skrevet 18. mai 2016 Den 30. april 2016 at 13.17, Endaen skrev: skråtak er skikkelig, skikkelig dritt. jeg trodde det skulle være stemningsfullt, men jeg ble drittlei. det gir mye dårligere romfølelse. så nei, ville aldri kjøpt den der. Men da er det jo bra at du ikke kjøpte den😉 Jeg skjønner ikke at dette er et diskusjonstema i det hele tatt. Hvordan hun bor, hva hun kjøper og hvordan det ser ut bryr jo ingen andre enn hun, da det er hun som skal bo der. Det lukter misunnelse her, Get over it! Hun kjøpte leilighet, hun vant budrunde, den ligger i sentrum, det er den HUN ville ha. End of discussion. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaraMai Skrevet 18. mai 2016 #1058 Del Skrevet 18. mai 2016 Den 30. april 2016 at 15.55, Pearl2.0 skrev: Så aldri på hvor mange kvm det var, konkluderte ut fra bildene. Enten er fotografen dårlig, eller så er planløsningen slik at den virker mindre enn den er. Har sett mindre leiligheter som har sett større ut for å si det sånn. Det var derfor jeg skrev at den så trang ut😕 Men hvordan er det viktig for deg? Du skal jo ikke bo der. Leiligheten er på 100kvm, det er da nok av plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaraMai Skrevet 18. mai 2016 #1059 Del Skrevet 18. mai 2016 Den 29. april 2016 at 21.50, Sitronmelis skrev: Syns ikke leiligheten var så flott jeg Kjøkkenskapene var grusomme! Kjipt med skråtak.. Var dette det hun ventet SÅ på? Jaja smaken er som baken Badet og stuen var fint da. Veldig sentralt ser det ut som Ja det er forferdelig leilighet, skikkelig fælt tenker jeg. Går det virkelig an. Å henge seg opp i kjøkkenskap er det merkeligste jeg har lest. Det er hennes drømmeleilighet, det trenger ikke være din. Synes den så hjemmekoselig ut, skråtaket gjorde den veldig lun. Prøv å se det positive enn kun det negative... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 18. mai 2016 #1060 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg bryr meg ingenting om hvordan Kristiba bor. Min kommentar var rett og slett et resultat at jeg akkurat hadde kommet hjem fra to uker i en skråtakleilighet og var skikkelig skuffa, trodde det skulle være så fint og romantisk eller no. og så var det bare upraktisk og man savnet å se ut, så bare opp på himmelen gjennom vinduene. Men godt mulig hennes er knall, jeg har ikke studert bildene. Hvis hun har takbalkong og kompenserer det jo godt for skråtaket, det hadde ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg