Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Frøken.stille skrev:

Jeg har aldri forstått poenget å filme alt på fest. Er vel ingen som er interessert i å se på folk på fylla? :P må jo være mye bedre å være tilstede på festen med vennene sine. 

Jupp! Har aldri skjønt det. Særlig på en fest. En ting når du står å lager middag, men når du for en gangs skyld har samlet en haug med venner samtidig. Men så er jeg en av de som ikke skjønner hvorfor man skal ha mobilen oppe i festlige lag uansett, snap eller ikke. La den ligge, og kos deg, man har nok av mobiltid i hverdagen. Særlig de som jobber med noe der sosiale medier er viktig.

Festen blir ikke bedre av at alle, på en krampeaktig måte, prøver å drikke mest mens de snapper.

(Gjelder jo forsåvidt ikke Kristina spesifikt, ganske generell observasjon.)

Endret av Scherbatsky
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

14 minutter siden, Polly. skrev:

Da har KA fått kjøpt seg drømmeleiligheten! Noen som vet hvilken det er og kan legge ut en link? Blir spennende å se! :) 

Edit: fant den selv :) Link: http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=74643787

Takk for link! Den leiligheten var skikkelig fin, hun har vært heldig der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, petunia00 skrev:

4 mill..... :a034:

Er jo helt klart blogger man skulle blitt!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke leiligheten var så flott jeg :P Kjøkkenskapene var grusomme! Kjipt med skråtak.. Var dette det hun ventet SÅ på? Jaja smaken er som baken :) Badet og stuen var fint da. Veldig sentralt ser det ut som :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Syns ikke leiligheten var så flott jeg :P Kjøkkenskapene var grusomme! Kjipt med skråtak.. Var dette det hun ventet SÅ på? Jaja smaken er som baken :) Badet og stuen var fint da. Veldig sentralt ser det ut som :)

Jeg er faktisk veldig enig med deg! Leiligheten er absolutt stor og fin den, men ikke noe mer enn det. Når hun har snakket om drømmeleiligheten med stor D på bloggen, så har jeg hele veien tenkt at det er snakk om en leilighet til sånn fem-seks mill av nyere dato, toppleilighet (ja, vet at den hun kjøpte er det), gjennomgående høy standard, store og luftige rom, store vinduer som slipper inn mye lys, høyt under taket og en stor og solrik veranda med fantastisk utsikt utover sjøen. 

Men når det er sagt, så er jo det viktigste at hun selv er fornøyd da! :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri brukt 4 mill på den der!! Lite og trangt.. vel vel, er vel det man får hvis man vil bo sentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slå opp ordnet "misunnelse" i ordboken, og du finner denne tråden. jeg er glad jeg ikke er blogger, kristina kunne nok kjøpt slottet i oslo og dere ville fortsatt hatt dritt å si.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var helt ok fin, men lite luftig mtp størrelsen. Smal spisestue og smal stue. Slik som boligmarkedet er i Kristiansand for tiden trodde jeg aldri at noen faktisk kjøpte en leilighet på noenognittikvadrat for 4 mill når man kan få hus for halvparten. Sentralt ja, men hun får aldri de pengene tilbake når hun skal selge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Den var helt ok fin, men lite luftig mtp størrelsen. Smal spisestue og smal stue. Slik som boligmarkedet er i Kristiansand for tiden trodde jeg aldri at noen faktisk kjøpte en leilighet på noenognittikvadrat for 4 mill når man kan få hus for halvparten. Sentralt ja, men hun får aldri de pengene tilbake når hun skal selge igjen.

Virker som at det var en heftig budrunde på leiligheten ref bloggen, så skal ikke se bort i fra at hun muligens betalte en høyere pris enn det som står i annonsen..

Det må jo også ha vært frustrerende å være på boligjakt i såå lang tid, droppet ferier osv pga potensielt kjøp av drømmeleiligheten, så det kan jo være at hun ble litt desperat etter å finne seg en også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, JanneBirk skrev:

slå opp ordnet "misunnelse" i ordboken, og du finner denne tråden. jeg er glad jeg ikke er blogger, kristina kunne nok kjøpt slottet i oslo og dere ville fortsatt hatt dritt å si.

Hehe, beklager kjære deg, men jeg er ikke misunnelig. Eier en fin leilighet selv som jeg er veldig fornøyd med. Så misunnelig er jeg ikke. Jeg bare forventet en mye finere leilighet etter alt det KA har hauset opp på bloggen om sin leilighetsjakt. Men smaken er som baken og så lenge KA er fornøyd så er vel det det viktigste. :) Men hun kunne jo faktisk kjøpt et hus til den prisen! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, JanneBirk skrev:

Du får tro om igjen! Eier et stort og fint hus med hage og to garasjer. Er gift med barn og har to biler. Og jeg slipper å utlevere meg på nettet for å oppnå det i tillegg 😉 Hadde ikke bytta for å si det sånn! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes leiligheten var flott :) hva skal hun som er alene med et stort hus? Det er ikke alle som ønsker seg hus. Jeg ønsker meg ikke et hus til tross for at jeg har 2 barn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, HenLu skrev:

Synes leiligheten var flott :) hva skal hun som er alene med et stort hus? Det er ikke alle som ønsker seg hus. Jeg ønsker meg ikke et hus til tross for at jeg har 2 barn. 

Leiligheten var fin, aldri sagt noe annet. Men jeg hadde aldri brukt 4 mill på en liten leilighet. Og jeg synes ikke det å komme med dritt å si det, som noen her hevder. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Perle skrev:

Leiligheten var fin, aldri sagt noe annet. Men jeg hadde aldri brukt 4 mill på en liten leilighet. Og jeg synes ikke det å komme med dritt å si det, som noen her hevder. 

Jeg hadde heller ikke brukt 4 mill på en leilighet i den størrelsen. ALDRI! Men leiligheten var fin nok den. Så lenge KA er fornøyd og føler hun har funnet drømmeleiligheten, er dét det viktigste. 

Har hun ikke holdt på med dette i flere mnd? Var det ikke hun som skippet en tur rundt nyttårstider for at hun skulle på boligjakt? Eller blander jeg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeleiligheten til Kristina trenger jo ikke (og kommer sikkert aldri til å bli) slik som din drømmeleilighet er vell? Takk gud så er vi alle forskjellige og hadde vi alle higet etter det samme hadde det blitt om mulig et enda værre marked ;) hehe.. Så lenge KRistina mener dette er hennes drømmeleilighet så er det jo nettopp det! :) Min type drømmehus er sikkert på langt nær slik drømmehuset er for de fleste andre men det gjør jo ikke MITT drømmehus til noe mindre drømmehus for MEG ;) Heldigvis! 

Mye blir altså for dumt i denne (og mange andre) tråder her på KG. Vi er faktisk ulike og har dermed ulike preferanser! :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HenLu skrev:

Jeg hadde heller ikke brukt 4 mill på en leilighet i den størrelsen. ALDRI! Men leiligheten var fin nok den. Så lenge KA er fornøyd og føler hun har funnet drømmeleiligheten, er dét det viktigste. 

Har hun ikke holdt på med dette i flere mnd? Var det ikke hun som skippet en tur rundt nyttårstider for at hun skulle på boligjakt? Eller blander jeg? 

Jo du har helt rett! Hun ville ikke gå glipp av visninger i tilfelle drømmeleiligheten. Selvsagt er det viktigste at hun er fornøyd☺ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...