nyher Skrevet 9. mars 2016 #1001 Del Skrevet 9. mars 2016 Når hun laget et innlegg som handler om hvor blid hun er, så får jeg følelsen av at det smilet og lykken ikke er helt ekte. Hun må alltid legge ut hvor blid og fornøyd hun er og hvor morsomt alt er, men det virker veldig påtatt. Har hun ikke noe bedre å gjøre i den rosa hverdagen sin? Kaffe, smile, trening, smile, lunsj med ei venninne, le og smile og ta kleine bilder, shoppe, smile, middag med familien/venner, smile og le og ta kleine bilder, kosekveld med venner, smile og le litt til, legge seg, smile. Og dette tjener hun latterlig mye penger for? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 9. mars 2016 #1002 Del Skrevet 9. mars 2016 42 minutter siden, nyher skrev: Når hun laget et innlegg som handler om hvor blid hun er, så får jeg følelsen av at det smilet og lykken ikke er helt ekte. Hun må alltid legge ut hvor blid og fornøyd hun er og hvor morsomt alt er, men det virker veldig påtatt. Har hun ikke noe bedre å gjøre i den rosa hverdagen sin? Kaffe, smile, trening, smile, lunsj med ei venninne, le og smile og ta kleine bilder, shoppe, smile, middag med familien/venner, smile og le og ta kleine bilder, kosekveld med venner, smile og le litt til, legge seg, smile. Og dette tjener hun latterlig mye penger for? Virker som et fint liv da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 10. mars 2016 #1003 Del Skrevet 10. mars 2016 Hvor var det hun egentlig skulle reise denne helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 10. mars 2016 #1004 Del Skrevet 10. mars 2016 Den 9. mars 2016 at 12.51, nyher skrev: Når hun laget et innlegg som handler om hvor blid hun er, så får jeg følelsen av at det smilet og lykken ikke er helt ekte. Hun må alltid legge ut hvor blid og fornøyd hun er og hvor morsomt alt er, men det virker veldig påtatt. Har hun ikke noe bedre å gjøre i den rosa hverdagen sin? Kaffe, smile, trening, smile, lunsj med ei venninne, le og smile og ta kleine bilder, shoppe, smile, middag med familien/venner, smile og le og ta kleine bilder, kosekveld med venner, smile og le litt til, legge seg, smile. Og dette tjener hun latterlig mye penger for? Muligens er hun, som andre ukvalifiserte mennesker i midten av 20-åra litt bekymret for hva hun skal gjøre når bloggeventyret (snart) er over? Mange av de lureste jentene har jo tatt utdannelse, men KA har vel ingen konkrete planer om det i følge bloggen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. mars 2016 #1005 Del Skrevet 10. mars 2016 4 minutter siden, Unika skrev: Muligens er hun, som andre ukvalifiserte mennesker i midten av 20-åra litt bekymret for hva hun skal gjøre når bloggeventyret (snart) er over? Mange av de lureste jentene har jo tatt utdannelse, men KA har vel ingen konkrete planer om det i følge bloggen? Hun har vel ikke en gang fullført vgs, har jeg forstått. Ikke like kult å ta opp fag fra videregående som å studere med forelesninger og greier, sånn som de andre bloggerne gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 10. mars 2016 #1006 Del Skrevet 10. mars 2016 4 minutter siden, maipai skrev: Hun har vel ikke en gang fullført vgs, har jeg forstått. Ikke like kult å ta opp fag fra videregående som å studere med forelesninger og greier, sånn som de andre bloggerne gjør. Aldri for sent å begynne! :-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. mars 2016 #1007 Del Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, Unika skrev: Aldri for sent å begynne! :-) Det er jeg helt enig i! Alltid fornuftig å ha et faglig grunnlag å falle tilbake på Har dessverre ikke inntrykk av at fornuft er det viktigste i bloggverden... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 10. mars 2016 #1008 Del Skrevet 10. mars 2016 6 minutter siden, maipai skrev: Det er jeg helt enig i! Alltid fornuftig å ha et faglig grunnlag å falle tilbake på Har dessverre ikke inntrykk av at fornuft er det viktigste i bloggverden... Nei, du har vel rett... Jeg hadde ikke hatt nerver til å ikke studere hvis jeg var dem.. De vet jo at de ikke blogger når de er 40, så hva forventer de å livnære seg av tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. mars 2016 #1009 Del Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, Unika skrev: Nei, du har vel rett... Jeg hadde ikke hatt nerver til å ikke studere hvis jeg var dem.. De vet jo at de ikke blogger når de er 40, så hva forventer de å livnære seg av tro? Ikke jeg heller! Har inntrykk av at "den tid, den sorg" er en mye brukt tankegang i det gamet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 10. mars 2016 #1010 Del Skrevet 10. mars 2016 2 minutter siden, Unika skrev: Nei, du har vel rett... Jeg hadde ikke hatt nerver til å ikke studere hvis jeg var dem.. De vet jo at de ikke blogger når de er 40, så hva forventer de å livnære seg av tro? "medierådgiver", "livsstilscoach", "foredragsholder", osv.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 28. mars 2016 #1011 Del Skrevet 28. mars 2016 Noen som kommer seg inn på bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 28. mars 2016 #1012 Del Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, Milio skrev: Noen som kommer seg inn på bloggen? Funker fint her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 28. mars 2016 #1013 Del Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, Llise skrev: Funker fint her Da er det vel bare min iPhone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 28. mars 2016 #1014 Del Skrevet 28. mars 2016 Fungerer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 10. april 2016 #1015 Del Skrevet 10. april 2016 Det fjerde bildet på IG.. Får du blitt mer oransj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 10. april 2016 #1016 Del Skrevet 10. april 2016 1 time siden, nyher skrev: Det fjerde bildet på IG.. Får du blitt mer oransj Hun står i en oransje solnedgang da, lyset spiller en god del inn her, det ser du i innlegget både hun og Ida Wulff har postet fra den dagen. Men for all del, KA er en av de mer orange bloggerne til vanlig. Men akkurat på det bildet er det nok mest sollyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 16. april 2016 #1017 Del Skrevet 16. april 2016 Sååå sjarmerende å drikke tequila rett fra flaka! Tipper noen for fulleangst når hun går gjennom mystory på snap imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 17. april 2016 #1018 Del Skrevet 17. april 2016 10 timer siden, baremeg89 skrev: Sååå sjarmerende å drikke tequila rett fra flaka! Tipper noen for fulleangst når hun går gjennom mystory på snap imorgen Hehe... Ser at noen av snap'ene er slettet nå, bla der hun drikker fra flaska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 17. april 2016 #1019 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg har aldri forstått poenget å filme alt på fest. Er vel ingen som er interessert i å se på folk på fylla? må jo være mye bedre å være tilstede på festen med vennene sine. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 17. april 2016 #1020 Del Skrevet 17. april 2016 3 timer siden, _Malene skrev: Hehe... Ser at noen av snap'ene er slettet nå, bla der hun drikker fra flaska Hun slettet alltid snappene før jeg får se de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg