LiseL92 Skrevet 26. februar 2016 #941 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) For en heldig jente!! Så akkurat på snap at hun feset med kapteinen på skipet. Den kjekkasen da Innlegg ryddet for spekulasjon Nordvesta, mod. Endret 26. februar 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 26. februar 2016 #942 Del Skrevet 26. februar 2016 Tråden ryddet for svar til spekulasjon Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 26. februar 2016 #943 Del Skrevet 26. februar 2016 11 timer siden, LiseL92 skrev: For en heldig jente!! Så akkurat på snap at hun feset med kapteinen på skipet. Den kjekkasen da Innlegg ryddet for spekulasjon Nordvesta, mod. Ikke verst Hun er en veldig heldig jente på mange vis! Men har sagt det før, og sier det igjen: Jeg liker Kristina! Synes bloggen er positiv, får rett og slett gode vibber av den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 26. februar 2016 #944 Del Skrevet 26. februar 2016 Alle som har vært på cruise vet at det er noe som heter Captains dinner, det betyr ikke at du og kapteinen spiser alene sammen men at kapteinen er tilstede i rommet og at de som vil kan ta bilder sammen med ham.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 26. februar 2016 #945 Del Skrevet 26. februar 2016 56 minutter siden, Pås skrev: Alle som har vært på cruise vet at det er noe som heter Captains dinner, det betyr ikke at du og kapteinen spiser alene sammen men at kapteinen er tilstede i rommet og at de som vil kan ta bilder sammen med ham.... Hva er egentlig greia med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 26. februar 2016 #946 Del Skrevet 26. februar 2016 2 minutter siden, Ranunkelen skrev: Hva er egentlig greia med det? Greia er at noen synes det er utrolig kult å treffe kapteinen... Jeg har vært på mange cruise (med fare for å høres gammel ut 😂), og kan skrive under på at noen kapteiner er stilige og sexy, andre er mer bestefarsaktige! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 26. februar 2016 #947 Del Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, Ranunkelen skrev: Hva er egentlig greia med det? Amerikansk greie. Captainsdinner har lange tradisjoner på cruise skip, selv om det nok er ganske utdatert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 26. februar 2016 #948 Del Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, Pås skrev: Alle som har vært på cruise vet at det er noe som heter Captains dinner, det betyr ikke at du og kapteinen spiser alene sammen men at kapteinen er tilstede i rommet og at de som vil kan ta bilder sammen med ham.... Det virker jo faktisk som om hun ble personling invitert kun henne, og at han ønsket å ha henne på sitt bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 26. februar 2016 #949 Del Skrevet 26. februar 2016 8 minutter siden, Holititten skrev: Det virker jo faktisk som om hun ble personling invitert kun henne, og at han ønsket å ha henne på sitt bord. Alle blir personlig invitert... 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 26. februar 2016 #950 Del Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, Pås skrev: Alle blir personlig invitert... 😂 Alle får være med på noe som kalles Captain's dinner ja, men langt ifra alle blir personlig invitert ved hans bord så i kommentarfeltet at han hadde fått med seg innlegget hennes om Haiti og booket dem et bord rett etterpå. Hun har jo vært på cruise før og captains dinner, så hun vet nok hva det går i hun og 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 26. februar 2016 #951 Del Skrevet 26. februar 2016 Hun er jo på tur sponset av RCCL (Cruise-selskapet). Ikke rart hun er "personlig" invitert på middag. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 27. februar 2016 #952 Del Skrevet 27. februar 2016 11 timer siden, Pås skrev: Alle blir personlig invitert... 😂 Hun ble jo personlig invitert til å sitte ved kapteinen sitt bord. Er ikke alle som blir invitert til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yabbadoo Skrevet 27. februar 2016 #953 Del Skrevet 27. februar 2016 Åhgud! Aldri følt behovet for å kommentere i disse trådene før, men åpnet akkurat mystoryen til Kristina som begynte med at hun filmet han som vasker rommet deres og sier "heeeey Boy"......... Til en svart mann som jobber med å rydde etter henne. Det vriiiiir seg i sjelen min. Håper ikke han hørte det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. februar 2016 #954 Del Skrevet 27. februar 2016 6 timer siden, yabbadoo skrev: Åhgud! Aldri følt behovet for å kommentere i disse trådene før, men åpnet akkurat mystoryen til Kristina som begynte med at hun filmet han som vasker rommet deres og sier "heeeey Boy"......... Til en svart mann som jobber med å rydde etter henne. Det vriiiiir seg i sjelen min. Håper ikke han hørte det. Håper at han ikke hørte at hun hilste, bare fordi han var mørk i huden? Er det ikke lov til å hilse på disse? Syns det virket som om de hadde en greie jeg, han smilte jo å lo med en gang hun kom.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 27. februar 2016 #955 Del Skrevet 27. februar 2016 Ja jeg skjønner heller ikke hvorfor det skulle være så frekt.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 27. februar 2016 #956 Del Skrevet 27. februar 2016 16 minutter siden, Rosewood skrev: Ja jeg skjønner heller ikke hvorfor det skulle være så frekt.. Man kaller ikke en mørkhudet tjener 'boy'. Uttrykket er et rautende rap fra slavetiden, og er helt grotesk rasistisk i denne sammenhengen. Og ja: jeg vet at KA ikke er rasist, men det er grenser for hvor uvitende hun ( og dere to over her kan være). 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 27. februar 2016 #957 Del Skrevet 27. februar 2016 Reagerte også litt på at hun kalte han "boy". Men er det ikke ganske vanlig å titulere hverandre som "boy" og "girl" i Karibien? Kan jo hende han kaller henne/ de girl på samme måten? (Men nå baserer jeg meg på sangtekstene til Rihanna da. Hun holder hvertfall på med det "ey boy"- greiene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 27. februar 2016 #958 Del Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, _Malene skrev: Reagerte også litt på at hun kalte han "boy". Men er det ikke ganske vanlig å titulere hverandre som "boy" og "girl" i Karibien? Kan jo hende han kaller henne/ de girl på samme måten? (Men nå baserer jeg meg på sangtekstene til Rihanna da. Hun holder hvertfall på med det "ey boy"- greiene) Stikkordet er "kontekst". 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 27. februar 2016 #959 Del Skrevet 27. februar 2016 Et øyeblikk siden, Speedmaster skrev: Stikkordet er "kontekst". Selvsagt, men tviler på at de priveligerte snuppene på tur tenker så mye over det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. februar 2016 #960 Del Skrevet 27. februar 2016 19 minutter siden, Speedmaster skrev: Man kaller ikke en mørkhudet tjener 'boy'. Uttrykket er et rautende rap fra slavetiden, og er helt grotesk rasistisk i denne sammenhengen. Og ja: jeg vet at KA ikke er rasist, men det er grenser for hvor uvitende hun ( og dere to over her kan være). Herlighet, så lenge han ikke tok det alvorlig, hvorfor skal du? Om man ikke skal kunne si boy til en gutt som vasker, så burde man ikke ansette de heller da - er jo slaveri de driver med. (nå er ikke dette mine meninger, men satt på spissen for å få frem poenget!) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg