Gjest Cartina Skrevet 1. januar 2016 #901 Del Skrevet 1. januar 2016 Poenget er vel at hun ofte har litt tynne unnskydninger og veldig ofte ombestemmer/trekker seg fra ting i siste liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 1. januar 2016 #902 Del Skrevet 1. januar 2016 Hadde blitt kjempesur om en venninne hadde avlyst turen på grunn av visninger som kanskje kommer! I hvertfall ikke noen jeg kom til å planlegge en tur med igjen. Bra Ida fikk med en annen venninne som fikk fri fra jobben på kort varsel! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 3. januar 2016 #903 Del Skrevet 3. januar 2016 Den 1.1.2016 at 0.48, teit1 skrev: Hadde blitt kjempesur om en venninne hadde avlyst turen på grunn av visninger som kanskje kommer! I hvertfall ikke noen jeg kom til å planlegge en tur med igjen. Bra Ida fikk med en annen venninne som fikk fri fra jobben på kort varsel! Hvis du leser det hun skriver så har hun og ida diskutert det før hun tok avgjørelsen, og hadde det ikke vært greit for ida hadde KA dratt. Hun har ikke bare driti i henne. Lurt å få med seg hele historien før man uttaler seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. januar 2016 #904 Del Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, Bootybuilder skrev: Hvis du leser det hun skriver så har hun og ida diskutert det før hun tok avgjørelsen, og hadde det ikke vært greit for ida hadde KA dratt. Hun har ikke bare driti i henne. Lurt å få med seg hele historien før man uttaler seg... Men det er jo ikke noe gøy må du skjønne, da er det ikke like mye de kan ta bloggerne på.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 3. januar 2016 #905 Del Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, Birdo skrev: Men det er jo ikke noe gøy må du skjønne, da er det ikke like mye de kan ta bloggerne på.. Nei konspirasjonsteorier lenge leve. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 4. januar 2016 #906 Del Skrevet 4. januar 2016 Trodde det var pga eksen var tilbake jeg. Hun reiste jo hjem fra ferien i sommer pga han også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 4. januar 2016 #907 Del Skrevet 4. januar 2016 19 timer siden, Bootybuilder skrev: Hvis du leser det hun skriver så har hun og ida diskutert det før hun tok avgjørelsen, og hadde det ikke vært greit for ida hadde KA dratt. Hun har ikke bare driti i henne. Lurt å få med seg hele historien før man uttaler seg... Det er mulig de har snakket om det, men det kan jo hende Ida skjønte at hun ikke hadde vært så hyggelig å ha med på tur når hun egentlig ikke ville/kunne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 4. januar 2016 #908 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg syns uansett det var litt kjipt KA ikke reiste da bloggen hennes er blitt så dørgende kjedelig. Og en ting skal hun ha, hun tar mye bedre bilder enn hva Ida gjør, så er ikke helt det samme å se på Ida sine bilder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 4. januar 2016 #909 Del Skrevet 4. januar 2016 5 timer siden, Cartina skrev: Det er mulig de har snakket om det, men det kan jo hende Ida skjønte at hun ikke hadde vært så hyggelig å ha med på tur når hun egentlig ikke ville/kunne. Det var jo veldig til spekulasjon, begge virker som voksne mennesker med omtanke om hverandre. Tipper de klarte det greit jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 7. januar 2016 #910 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Lurer på hvorfor hun mener det er geit å plagiere disse film/serie-anmeldelsene sine jeg...? I går la hun ut et innlegg hun har skrevet om dokumentaren "Making a murderer", men man ser jo at språket ikke er hennes. Googlet en random setning ("Dokumentaren er oppsiktsvekkende systemkritikk av det amerikanske rettsvesenet i forbindelse med at Steven Avery beskyldes for å ha voldtatt en ung kvinne"), og det var ordrett stjålet fra anmeldelsen til Erik Tornes i Aftenposten (http://www.aftenposten.no/meninger/Anbefalt-Making-a-Murderer-er-det-viktigste-Netflix-har-sendt-8303657.html). Hun velger å ikke oppgi han som kilde. Det har jo vært mye snakk om Fotballfrua og bildemanipulering, plagiat av tekstinnhold syntes jeg nesten er verre. Hva tenker dere? Endret 7. januar 2016 av Unika 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 7. januar 2016 #911 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) 29 minutter siden, Unika skrev: Lurer på hvorfor hun mener det er geit å plagiere disse film/serie-anmeldelsene sine jeg...? I går la hun ut et innlegg hun har skrevet om dokumentaren "Making a murderer", men man ser jo at språket ikke er hennes. Googlet en random setning ("Dokumentaren er oppsiktsvekkende systemkritikk av det amerikanske rettsvesenet i forbindelse med at Steven Avery beskyldes for å ha voldtatt en ung kvinne"), og det var ordrett stjålet fra anmeldelsen til Erik Tornes i Aftenposten (http://www.aftenposten.no/meninger/Anbefalt-Making-a-Murderer-er-det-viktigste-Netflix-har-sendt-8303657.html). Hun velger å ikke oppgi han som kilde. Det har jo vært mye snakk om Fotballfrua og bildemanipulering, plagiat av tekstinnhold syntes jeg nesten er verre. Hva tenker dere? En ting er å kopiere handlingen som står på baksiden av coveret e.l, men å kopiere handlingen som er beskrevet med ordvalget og meningene til en annen anmelder er bare helt merkelig. Om jeg mot all formodning skulle gjort det samme, så hadde jeg skrevet noe sånt som "her er et utdrag fra anmeldelsen til Erik Tornes". Nå er jo hun en av dem som krediterer weheartit for bilder, så jeg er ikke sjokkert. Endret 7. januar 2016 av lisamari 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 7. januar 2016 #912 Del Skrevet 7. januar 2016 5 minutter siden, lisamari skrev: En ting er å kopiere handlingen som står på baksiden av coveret e.l, men å kopiere handlingen som er beskrevet med ordvalget og meningene til en annen anmelder er bare helt merkelig. Om jeg mot all formodning skulle gjort det samme, så hadde jeg skrevet noe sånt som "her er et utdrag fra anmeldelsen til Erik Tornes". Nå er jo hun en av dem som krediterer weheartit for bilder, så jeg er ikke sjokkert. Nettopp! Man kan jo begynne å lure.. Men nå er vel hun en av bloggerne som droppet ut av skolen, så kanskje det rett og slett er kunnskapen det skorter på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2016 #913 Del Skrevet 7. januar 2016 KA? Que...? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 7. januar 2016 #914 Del Skrevet 7. januar 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: KA? Que...? 😜 Kristina Andersen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2016 #915 Del Skrevet 7. januar 2016 1 minutt siden, Unika skrev: Kristina Andersen :-) Hehe. Takk. En blogger? Bryr meg lite, men måtte bare. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 8. januar 2016 #916 Del Skrevet 8. januar 2016 Den 7. januar 2016 at 16.57, Jerry Lee skrev: Hehe. Takk. En blogger? Bryr meg lite, men måtte bare. 😉 En av toppbloggerne ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2016 #917 Del Skrevet 8. januar 2016 1 time siden, Unika skrev: En av toppbloggerne ja Ja, vel. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 16. januar 2016 #918 Del Skrevet 16. januar 2016 Tråden er ryddet for hetsende utsagn Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 21. januar 2016 #919 Del Skrevet 21. januar 2016 Syns hennes siste innlegg om "sirkus bloggnorge" var ganske bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 21. januar 2016 #920 Del Skrevet 21. januar 2016 Liker blogginga hennes om dagen. Mindre forutsigbar, og noe annet enn oppramsinga over hva hun har gjort, bilde av hun på senga, frisørbesøk, hvor glad hun er i livet sitt og kveldskos. Mer interessant å besøke bloggen hennes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg