Unika Skrevet 21. januar 2016 #921 Del Skrevet 21. januar 2016 2 timer siden, Llise skrev: Syns hennes siste innlegg om "sirkus bloggnorge" var ganske bra! Jeg syntes det var altfor likt Trine Grungs innlegg, jeg. Lite originalt. Og jeg føler hun skyter seg selv litt i foten, for slik det fremstår syntes jeg det virker som hun skriker etter oppmerksomhet med et innlegg rettet mot de som skriker etter oppmerksomhet.. Hvis det ga mening! :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 21. januar 2016 #922 Del Skrevet 21. januar 2016 11 minutter siden, Unika skrev: Jeg syntes det var altfor likt Trine Grungs innlegg, jeg. Lite originalt. Og jeg føler hun skyter seg selv litt i foten, for slik det fremstår syntes jeg det virker som hun skriker etter oppmerksomhet med et innlegg rettet mot de som skriker etter oppmerksomhet.. Hvis det ga mening! :-) Det kan det absolutt hende at det er, men jeg leser ikke bloggen hennes, så det har jeg gått glipp av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stina_00 Skrevet 21. januar 2016 #923 Del Skrevet 21. januar 2016 Liiiitt blåkopi av Ida Wulff sitt innlegg fra i går? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 21. januar 2016 #924 Del Skrevet 21. januar 2016 4 minutter siden, stina_00 skrev: Liiiitt blåkopi av Ida Wulff sitt innlegg fra i går? Enig. Satt og leste bloggen til KA og tenkte "Dette har jeg lest før". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. januar 2016 #925 Del Skrevet 21. januar 2016 14 minutter siden, stina_00 skrev: Liiiitt blåkopi av Ida Wulff sitt innlegg fra i går? Akkurat her jeg syns det er bra flere bloggere skriver om dette på bloggen sin. Kopi eller ikke, jammen på tide at dette blir belyst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 21. januar 2016 #926 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) 1 time siden, Sitronmelis skrev: Akkurat her jeg syns det er bra flere bloggere skriver om dette på bloggen sin. Kopi eller ikke, jammen på tide at dette blir belyst. Joda, men da kan de vel bygge videre på allerede eksisterende innspill, ikke skrive akkurat det samme alle sammen. Er så uinteressant når man leser det samme overalt. Å komme opp med nye poenger eller eksempler for å dra diskusjonen videre er et hett tips til disse bloggfolka. Endret 21. januar 2016 av Unika 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. januar 2016 #927 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Nå har Sraad.blogg.no kommet med svar på kritikken på sin blogg Endret 21. januar 2016 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 21. januar 2016 #928 Del Skrevet 21. januar 2016 3 timer siden, stina_00 skrev: Liiiitt blåkopi av Ida Wulff sitt innlegg fra i går? 3 timer siden, maipai skrev: Enig. Satt og leste bloggen til KA og tenkte "Dette har jeg lest før". Kan det ikke hende de to har 'blitt enige om innholdet' og bevisst lagt ut det samme? De er vel ganske gode venninner og sees ofte så de snakker jo garantert sammen om slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 22. januar 2016 #929 Del Skrevet 22. januar 2016 8 timer siden, *Emma* skrev: Kan det ikke hende de to har 'blitt enige om innholdet' og bevisst lagt ut det samme? De er vel ganske gode venninner og sees ofte så de snakker jo garantert sammen om slikt. Nå er det jo snakk om to voksne mennesker her da.. Jeg hadde skjønt det hvis de gikk i åttende klasse, da er det jo vanlig å avtale å ha på det samme antrekket osv. Nei, to selvstendige bloggere må da kunne stå for innholdet selv mener jeg. Ikke kopiere av andre, har de skrevet i samarbeid med andre så skriv det I INNLEGGET da, så slipper man jo plagiatanklager. Forøvrig kopierte jo Kristina en journalist for ikke lenge siden i en serieanmeldelse (se kommentaren min lenger opp).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 22. januar 2016 #930 Del Skrevet 22. januar 2016 21 minutter siden, Unika skrev: Nå er det jo snakk om to voksne mennesker her da.. Jeg hadde skjønt det hvis de gikk i åttende klasse, da er det jo vanlig å avtale å ha på det samme antrekket osv. Nei, to selvstendige bloggere må da kunne stå for innholdet selv mener jeg. Ikke kopiere av andre, har de skrevet i samarbeid med andre så skriv det I INNLEGGET da, så slipper man jo plagiatanklager. Forøvrig kopierte jo Kristina en journalist for ikke lenge siden i en serieanmeldelse (se kommentaren min lenger opp).. Om det er noe ålreit eller ikke gidder jeg ikke mene noe om - mente bare at siden de er såpass close og innleggene er såpass like syns jeg det re rart om Ida har funnet på alt og Kristina bare kopiert det. (I så fall tenker jeg hun har "bedt om lov" til å kopiere det.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 22. januar 2016 #931 Del Skrevet 22. januar 2016 Tråden ryddet for avsporing Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 22. januar 2016 #932 Del Skrevet 22. januar 2016 11 timer siden, Sitronmelis skrev: Nå har Sraad.blogg.no kommet med svar på kritikken på sin blogg Hva skriver hu da? Vil ikke klikke inn der, men ble så nysgjerrig🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 22. januar 2016 #933 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg liker lady KA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. januar 2016 #934 Del Skrevet 22. januar 2016 Kopi eller ikke, det hun skriver er jo helt sant. Tydelig hun sikter til Anna og Isabel som er de verste klikkhorene ever. Isabel skriver "det er en grunn til at jeg er over deg på topplisten" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 22. januar 2016 #935 Del Skrevet 22. januar 2016 Isabell dama har vært med på paradise hotel sant? Jeg følger ikke med på det programmet men har fått med meg tidligere at deltagere har vært lang oppe på topplista men faller fort ned igjen når neste sesong starter med nye deltagere . Så det er vel grunnen til at hun er på topplista. Jeg tviler på at det varer lenge. Selv om jeg ikke leser type blogger som for eksempel Kristina Andersen har, så har hun iallefall holdt seg lenge på topplisten uten å ha vært med på tv i et program der alt handler om sex. Så om noen måneder når denne Isabell ikke lenger er så spennende, så kan vi vel si at Kristina kan være den som ler sist. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 22. januar 2016 #936 Del Skrevet 22. januar 2016 Tråden ryddet for hetsende utsagn, samt svar til dette Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 22. januar 2016 #937 Del Skrevet 22. januar 2016 Den 21. januar 2016 at 17.46, Rosewood skrev: Liker blogginga hennes om dagen. Mindre forutsigbar, og noe annet enn oppramsinga over hva hun har gjort, bilde av hun på senga, frisørbesøk, hvor glad hun er i livet sitt og kveldskos. Mer interessant å besøke bloggen hennes Enig! Jeg liker henne i utgangspunktet ikke engang men har fulgt med litt i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 24. januar 2016 #938 Del Skrevet 24. januar 2016 Bare meg som legger merke til at vesken "sniker" seg med på bildene hos frisøren? Hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 24. januar 2016 #939 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) 2 timer siden, Ralu skrev: Bare meg som legger merke til at vesken "sniker" seg med på bildene hos frisøren? Hehe Syns det var noe ironisk da hun skrev dette innlegget http://kristinaandersen.blogg.no/1452111188_goodtimes_med_wulff__.html og nevnte det med Michael Kors vesken/posen, for hun har jo ikke akkurat forandret seg på det punktet Hun har jo bare bytta ut "teite" MK med Celine og LV Endret 24. januar 2016 av skyflakes 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 24. januar 2016 #940 Del Skrevet 24. januar 2016 1 time siden, skyflakes skrev: Syns det var noe ironisk da hun skrev dette innlegget http://kristinaandersen.blogg.no/1452111188_goodtimes_med_wulff__.html og nevnte det med Michael Kors vesken/posen, for hun har jo ikke akkurat forandret seg på det punktet Hun har jo bare bytta ut "teite" MK med Celine og LV Var akkurat dette innlegget jeg tenkte på når jeg så vesken i bakrunnen hos frisøren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg