Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

24 minutter siden, Cartina skrev:

Var ikke unnskydningen for å ikke dra på ferie med Ida likevel litt tynn? Og litt i seneste laget og avlyse..

Forstod jeg det riktig? Hun skal ikke til Thailand å feire nyttår med sin bestevenninne for hun skal på visninger? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, stikkontakt skrev:

Forstod jeg det riktig? Hun skal ikke til Thailand å feire nyttår med sin bestevenninne for hun skal på visninger? 

Ja, slik jeg forstod det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stikkontakt skrev:

Jepp... Hun var redd for å gå glipp av drømmeleiligheten, for det legges visstnok ut så mange drømmeleiligheter nå på nyåret og i romjulen.

Endret av skyflakes
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skyflakes skrev:

Jepp... Hun var redd for å gå glipp av drømmeleiligheten, for det legges visstnok ut så mange drømmeleiligheter nå på nyåret og i romjulen.

Det er vel ikke så mange visninger i romjulen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cartina skrev:

Det er vel ikke så mange visninger i romjulen?

Hun skriver at det er lagt ut mange leiligheter nå i julen og at det er visning mens de er borte (altså ingenting om at det er visning i romjulen)

Hvis de skulle dra nå og bli i 1-2 uker, så går hun nok glipp av en del visninger. Det legges ut MANGE leiligheter i romjula (jeg følger med i min by i alle fall) og visning er etter min erfaring de to første ukene i januar. 

Endret av lisamari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg prøvd å fått privat visning før jeg reiste. Ja, det hadde blitt litt styrete, men jeg hadde aldri avlyst en tur på det grunnlaget. Hun må være utrolig slitsom å planlegge ting med, hun trekker seg jo på så mye. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, IglePigle skrev:

Da hadde jeg prøvd å fått privat visning før jeg reiste. Ja, det hadde blitt litt styrete, men jeg hadde aldri avlyst en tur på det grunnlaget. Hun må være utrolig slitsom å planlegge ting med, hun trekker seg jo på så mye. 

Så du hadde gjerne gått glipp av drømmeleiligheten for å kunne reise til Thailand? Thailand-turen varer et par uker (??), mens leiligheten hennes skal hun bo i i mange år. Folk prioriterer tydeligvis forskjellig. Tror hun er litt korttenkt i gjerningsøyeblikket, så ombestemmer hun seg ofte senere, og det er jo veldig kjipt for venninnene henne. Jeg hadde ikke turt å bestille ferie midt i leilighetsjakten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lisamari skrev:

Så du hadde gjerne gått glipp av drømmeleiligheten for å kunne reise til Thailand? Thailand-turen varer et par uker (??), mens leiligheten hennes skal hun bo i i mange år. Folk prioriterer tydeligvis forskjellig. Tror hun er litt korttenkt i gjerningsøyeblikket, så ombestemmer hun seg ofte senere, og det er jo veldig kjipt for venninnene henne. Jeg hadde ikke turt å bestille ferie midt i leilighetsjakten. 

Som jeg skrev så hadde jeg prøvd å fått en privat visning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke privat visning var en mulighet, hadde jeg sendt noen andre på visning for meg. Det er da måtepå hvor mange drømmeleiligheter som legges ut for salg om en ser på de med et litt kritisk øye. Jeg har også lært at om en går glipp av en mulighet så dukker det snart opp en ny en. Dette gjelder spesielt leiligheter. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, IglePigle skrev:

Om ikke privat visning var en mulighet, hadde jeg sendt noen andre på visning for meg. Det er da måtepå hvor mange drømmeleiligheter som legges ut for salg om en ser på de med et litt kritisk øye. Jeg har også lært at om en går glipp av en mulighet så dukker det snart opp en ny en. Dette gjelder spesielt leiligheter. 

Er man kresen så er det absolutt ikke sikkert at muligheten kommer igjen. Har hun mange krav, så må hun følge med hele tiden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, lisamari skrev:

Er man kresen så er det absolutt ikke sikkert at muligheten kommer igjen. Har hun mange krav, så må hun følge med hele tiden. 

Med tanke på at det er leilighet hun er på jakt etter og ikke et hus så vil jeg tro det kommer mange muligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, IglePigle skrev:

Med tanke på at det er leilighet hun er på jakt etter og ikke et hus så vil jeg tro det kommer mange muligheter. 

Det kommer igjen an på hva slags krav man har, noen vil helst ha en sånn og sånn leilighet med den og den beliggenheten, andre er ikke så nøye...

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, IglePigle skrev:

Og med tanke på at det er snakk om Kristiansand, og ikke Oslo, så kan hun ta det helt med ro. Grunnet mangfoldig nedskjæringer i oljebransjen, må en del mennesker selge både hus og leiligheter her i byen, så det finnes sikkert nok av "drømmeleiligheter" her, og det til en grei pris. Jeg tror ingenting på at hun blir hjemme grunnet visninger. Markedet koker ikke her, og vil nok ikke gjøre det på en stund heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, IglePigle skrev:

Ja, det tror du vel.

Men i så fall er det langt mellom mulighetene, og leiligheten hennes skal selges om 2-3 måneder, tror jeg hun skrev. Det er ikke akkurat god tid til å finne drømmeleiligheten som ligger på riktig plass, riktig etasje, ikke koster for mye, ikke trenger mye oppussing, er dyrevennlig, har en god planløsning, er stor nok, har parkeringsplass/garasje, veranda +++ Det er så sykt mange ting som skal klaffe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, lisamari skrev:

Ja, det tror du vel.

Men i så fall er det langt mellom mulighetene, og leiligheten hennes skal selges om 2-3 måneder, tror jeg hun skrev. Det er ikke akkurat god tid til å finne drømmeleiligheten som ligger på riktig plass, riktig etasje, ikke koster for mye, ikke trenger mye oppussing, er dyrevennlig, har en god planløsning, er stor nok, har parkeringsplass/garasje, veranda +++ Det er så sykt mange ting som skal klaffe.

Det burde hun tenkt på før hun solgte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, miuen skrev:

Og med tanke på at det er snakk om Kristiansand, og ikke Oslo, så kan hun ta det helt med ro. Grunnet mangfoldig nedskjæringer i oljebransjen, må en del mennesker selge både hus og leiligheter her i byen, så det finnes sikkert nok av "drømmeleiligheter" her, og det til en grei pris. Jeg tror ingenting på at hun blir hjemme grunnet visninger. Markedet koker ikke her, og vil nok ikke gjøre det på en stund heller.

Haha, nei mangfoldige folk her i Kristiansand må ikke selge hus og leiligheter nei selvom det er nedskjæringer her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, personangrep og avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...