smalls Skrevet 27. mai 2015 #201 Del Skrevet 27. mai 2015 Stefaren så irritert ut da han banna på snapen i går. 🙊 Hadde jeg og blitt hvis noen jeg hjelpte var mer opptatt å tulle enn å bidra. Forstår ikke at hun synst det er morsåmt?! Med tanke på at hun la det ut. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 27. mai 2015 #202 Del Skrevet 27. mai 2015 Hva skjedde? Foreldrene til Kristina hjalp Kristina med å fikse opp leiligheten, bytte om trekket på sofaen, bytte ut puter, og gjøre det sommerslig. Pappa øyvind tar og bytter trekket på sofaen så jeg, og husker ikke helt hva hun gjorde, men hun tulla og skapet seg som vanlig, og øyvind sa sånn "Slutt å tull nå og hjelp til!" Vet jo ikke om han ble sur da, men sikkert oppgitt.. Skjønner jeg godt, det er jo det samme som han stakkars regnskapsføreren hennes og, han prøver å jobbe og hun spretter rundt og filmer han mens hun synger "my milkshake brings all the boys to the yard" For et stress 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 27. mai 2015 #203 Del Skrevet 27. mai 2015 Foreldrene til Kristina hjalp Kristina med å fikse opp leiligheten, bytte om trekket på sofaen, bytte ut puter, og gjøre det sommerslig. Pappa øyvind tar og bytter trekket på sofaen så jeg, og husker ikke helt hva hun gjorde, men hun tulla og skapet seg som vanlig, og øyvind sa sånn "Slutt å tull nå og hjelp til!" Vet jo ikke om han ble sur da, men sikkert oppgitt.. Skjønner jeg godt, det er jo det samme som han stakkars regnskapsføreren hennes og, han prøver å jobbe og hun spretter rundt og filmer han mens hun synger "my milkshake brings all the boys to the yard" For et stress Jepp! Han sa "legg i fra deg det forbanna kamera nå og kom her" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 27. mai 2015 #204 Del Skrevet 27. mai 2015 Hun virker såå barnslig og irriterende! Også at hun har stått og sett stygt på de som er på tredemøllen, fordi hun også ønsker å løpe? Ja, okei, vent på din tur da. Grinunge. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 28. mai 2015 #205 Del Skrevet 28. mai 2015 Hun virker såå barnslig og irriterende! Også at hun har stått og sett stygt på de som er på tredemøllen, fordi hun også ønsker å løpe? Ja, okei, vent på din tur da. Grinunge. Men hun skrev jo "Hva da barnslig? Haha!" Så da er det vel greit da! Siden hun tullet det bort på en sånn søt måte med enda et "Hva da ... ?" Hihi, så gal og barnslig og søt da vett 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justinbieberno Skrevet 28. mai 2015 #206 Del Skrevet 28. mai 2015 Men hun skrev jo "Hva da barnslig? Haha!" Så da er det vel greit da! Siden hun tullet det bort på en sånn søt måte med enda et "Hva da ... ?" Hihi, så gal og barnslig og søt da vett Noen påpekte det i det innlegget "hva har jeg gjort?:p" var svaret... Skjønner vel ikke at humoren hennes er å plage andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 29. mai 2015 #207 Del Skrevet 29. mai 2015 Veldig "convenient" at hun har begynt å ha en kjøttfri dag i uka samtidig som hun har fått et samarbeid med og blir sponset av Halsans Kjøkken Hun er så transparent når det gjelder sånne ting, det er sykt at hun ikke ser det selv Synes også det maset hennes om at hun er så manisk renslig, og at hun "får sånn seriøst ikke fred i hodet hvis det er så mye som et støvkorn på gulvet!!" er så kleint at huff. Synes alle rosabloggere har rydde og vaskemani jeg? Alle er visst helt gærne der. Er det like smittsomt blant dem på samme måte som "får vondt i magen av brød"? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. mai 2015 #208 Del Skrevet 29. mai 2015 Hadde aldri orket å være hennes venninne. Må være veldig slitsomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 29. mai 2015 Forfatter #209 Del Skrevet 29. mai 2015 Veldig "convenient" at hun har begynt å ha en kjøttfri dag i uka samtidig som hun har fått et samarbeid med og blir sponset av Halsans Kjøkken Hun er så transparent når det gjelder sånne ting, det er sykt at hun ikke ser det selv Synes også det maset hennes om at hun er så manisk renslig, og at hun "får sånn seriøst ikke fred i hodet hvis det er så mye som et støvkorn på gulvet!!" er så kleint at huff. Synes alle rosabloggere har rydde og vaskemani jeg? Alle er visst helt gærne der. Er det like smittsomt blant dem på samme måte som "får vondt i magen av brød"? Ang rydding, de har jo ikke noe annet å gjøre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 29. mai 2015 #210 Del Skrevet 29. mai 2015 Veldig "convenient" at hun har begynt å ha en kjøttfri dag i uka samtidig som hun har fått et samarbeid med og blir sponset av Halsans Kjøkken Hun er så transparent når det gjelder sånne ting, det er sykt at hun ikke ser det selv Synes også det maset hennes om at hun er så manisk renslig, og at hun "får sånn seriøst ikke fred i hodet hvis det er så mye som et støvkorn på gulvet!!" er så kleint at huff. Synes alle rosabloggere har rydde og vaskemani jeg? Alle er visst helt gærne der. Er det like smittsomt blant dem på samme måte som "får vondt i magen av brød"? Har tenkt akkurat det samme. Og så friske roser hver fredag......alt er blitt veldig forutsigbart blant toppbloggerne. Har merket meg det at det også er veldig poppis blant bloggere å ha flyskrekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. mai 2015 #211 Del Skrevet 29. mai 2015 Har tenkt akkurat det samme. Og så friske roser hver fredag......alt er blitt veldig forutsigbart blant toppbloggerne. Har merket meg det at det også er veldig poppis blant bloggere å ha flyskrekk. For da trenger de ikke reise, de kan sitte hjemme og ikke spise brød, vaske gulvene sine og ta bilde av det etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 29. mai 2015 #212 Del Skrevet 29. mai 2015 Og det der mani-greiene. Ser at flere i kommentarfeltet har reagert litt på det, og trykka inn på linken. Leste hva det innebærer, og jommen tror jeg ikke at noen beskriver seg selv akkurat sånn. Tror ikke hun helt så den komme, men ja. Litt uheldig kanskje? (dette er forresten ikke ment som spekulasjoner, hvis det tolkes sånn skal jeg slette!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
radioactive Skrevet 31. mai 2015 #213 Del Skrevet 31. mai 2015 Hun la iphonen på biltaket og kjørte avgårde.. Nå har hun kjøpt seg ny. Drøyt at hun bare kjøper i vei - lurer på hvor mange iphoner hun har hatt nå. Jeg hadde aaaaldri løpt og kjøpt den nyeste iphonen om jeg hadde ødelagt min... Men hun kan det vel siden hun tjener så godt på bloggen... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 31. mai 2015 #214 Del Skrevet 31. mai 2015 Hun la iphonen på biltaket og kjørte avgårde.. Nå har hun kjøpt seg ny. Drøyt at hun bare kjøper i vei - lurer på hvor mange iphoner hun har hatt nå. Jeg hadde aaaaldri løpt og kjøpt den nyeste iphonen om jeg hadde ødelagt min... Men hun kan det vel siden hun tjener så godt på bloggen... De fleste som har råd hadde nok kjøpt en ny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 31. mai 2015 #215 Del Skrevet 31. mai 2015 Er det mulig å være så elendig på å ta vare på mobilen sin?? Hun har jo knust de nå 3 ganger i løpet av en måned eller noe? Og mange gange før. Hvor mange ganger skal hun knuse den før hun kjøper et deksel? hun har gjort det nå, men ikke før hun knuste den for 30. gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 31. mai 2015 #216 Del Skrevet 31. mai 2015 Syns det er utrolig synd at hun ikke tar vare på telefonen sin mer. Har jo vært snakk om barnearbeid hos Apple sine underleverandører, og at fabrikkene har gitter foran vinduene som skal hindre arbeiderne i å ta selvmord på jobb. Jeg prøver å bruke mine telefoner til de er utslitt og tar godt vare på de av nettopp denne grunnen. Kjenner jeg blir litt provosert over at hun da tar så lett på å knuse telefonen for 15. gang da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 31. mai 2015 #217 Del Skrevet 31. mai 2015 Kan ikke fatte og begripe at hun ikke klarer å ta mer vare på telefonen sin! Det kan da ikke være så forbanna vanskelig!? Må være utrolig slitsomt å knuse telefonen sin flere ganger i mnd for å så kjøpe ny, tenk på alt du har inne på telefonen som apper, musikk, bilder osv, så må man laste ned og ordne alt det på nytt hver jævla gang. Jeg syns ihvertfall det er slitsomt når jeg får ny mobil, og er sjeleglad for at det er noe jeg gjør sjeldent. KA må ha et storforbruk på iphoner.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 31. mai 2015 #218 Del Skrevet 31. mai 2015 Kan ikke fatte og begripe at hun ikke klarer å ta mer vare på telefonen sin! Det kan da ikke være så forbanna vanskelig!? Må være utrolig slitsomt å knuse telefonen sin flere ganger i mnd for å så kjøpe ny, tenk på alt du har inne på telefonen som apper, musikk, bilder osv, så må man laste ned og ordne alt det på nytt hver jævla gang. Jeg syns ihvertfall det er slitsomt når jeg får ny mobil, og er sjeleglad for at det er noe jeg gjør sjeldent. KA må ha et storforbruk på iphoner.. Hun har jo et storforbruk på absolutt alt Mat for 2000 kr i uken, nye iPhoner i hytt og pine, ut og spise 15 ganger i uken og ville betale 14.000 kr for å møte Kim Kardashian. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 31. mai 2015 #219 Del Skrevet 31. mai 2015 Viser hun det frem på bloggen hver gang hun knuser en mobil og hver gang hun har kjøpt en ny, eller skriver hun det bare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaMa Skrevet 31. mai 2015 #220 Del Skrevet 31. mai 2015 Hun viser aldri noen bilder fra disse uhellene. Aldri når hu søler kaffe ++ som hu skriver så mye om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg