Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Når jeg trener spiser jeg langt mindre enn det ja, men samboeren min spiser ganske my mer enn meg når han trener. Så det er veldig individuelt. Ikke skjønner jeg hvorfor det er deres problem uansett men :)

Det er ganske stor forskjell på inntaket til en kvinne vs en mann også da. Uansett, det er ikke nødvendigvis mengden mat som diskuterer her, men pengebruken. Tipper de fleste driter i hvor mye mat en random blogger spiser uansett:) Det der med youghurten er jo bare et bilde/eksempel på overflod. Med det mener jeg ikke at det er for mye mat, men at summen med penger er...helt enormt. Én uke = 2000 kr liksom?:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at 2000 kr i uken høres mye ut på mat. Men når jeg tenker meg litt om, så forstår jeg godt at pengene lett kan gå fort med til mat. Husk at hun har mye gjester og liker å gjøre veldig mye ut av selv de minste måltid, som for eksempel friske bær til yoghurten, alltid nøtter/bær/frukt i skåler til kvelds/mellom osv osv.

Husk også at hun har hjemmekontor, dermed spiser hun også alle faste måltid hjemme. Da blir man vel litt lei og spiser et par lunsjer eller andre måltid ute uansett.

And yes I know, hva faen har vi med dette å gjøre?? Men hvis dama legger ut bildet på bloggen sin av alt hun har kjøpt inn til uken, synes jeg også det er legitimt (innenfor fritidsproblemenes grenser) å diskutere nettopp dette....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy faen! Hva er dette for noe? Stakkars Ida. Jeg hadde blitt så sint. :kjefte: Sånt gjør man bare ikke. Hadde det vært feil person, så kunne hun ha fått seg en trynet.

Jeg har fått en bøtte med vann kastet over meg mens jeg sov og gjett om jeg ble sint.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Nei fy faen! Hva er dette for noe? Stakkars Ida. Jeg hadde blitt så sint. :kjefte: Sånt gjør man bare ikke. Hadde det vært feil person, så kunne hun ha fått seg en trynet.

Jeg har fått en bøtte med vann kastet over meg mens jeg sov og gjett om jeg ble sint.

Ja, ikke sant. Jeg har lest bloggen hennes i mange år, og før var hun faktisk morsom med et snev av selvironi. Nå virker alt bare veldig påtatt. Og å dytte folk ut av senga - greit nok at det sikkert finnes morsome måter å vekke folk på - men det der var bare dårlig gjort. Hun kunne jo faktisk skadet seg, det er jo ikke akkurat mykt gulv heller.

Endret av Solsmil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida tok igjen med henne, fikk henne til å tro det var "hvidhai" i vannet, noe hun er veldig redd for (i motsetning til andre?)

Rykende fersk brukes vel gjerne om mat eller bakst? Altså varmt og ferskt? Et ukeblad er vel ikke varmt og rykende.

Når du bare surrer rundt hjemme hele dagen så blir det sikkert god tid til yoghurter og lignende. Synes ofte disse "mellommåltidene" og kveldssnacks og alt dette er regne måltidet jeg. Må være deilig å ha tid til å lage seg såpass delikat mat og mellommåltider hele tida. Men det kjøleskapet har vi vel sett hva hun fyller med nå, 50 bilder av det samme. Igjen.

Til og med hos frisøren, som hun IGJEN har vært hos, er det gjerne med to-tre ting å spise.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun handlet bare sunn mat på mandag, allerede tirsdag baker hun et lass skolebrød :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun handlet bare sunn mat på mandag, allerede tirsdag baker hun et lass skolebrød :)

Hun om det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Skjønte ikke helt greia med de to reklameviedoene for saft som hun la ut nå...?
Er det reklamer som skal gå på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt greia med de to reklameviedoene for saft som hun la ut nå...?

Er det reklamer som skal gå på tv?

Sikkert bare sånn som skal spammes rundt omkring på internett, side2 og sånn. Jeg cringet så fælt av videoene atte hjelp! :P
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare sånn som skal spammes rundt omkring på internett, side2 og sånn. Jeg cringet så fælt av videoene atte hjelp! :P

Det var litt stivt og unaturlig ja :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne for det virker som hun sprer masse glede rundt seg og har et godt forhold til alle :)

Men må bare dele en morsom ting. Hun skrev et innlegg om ting som irriterer henne. Da jeg leste det visste jeg at hun kom til å slette det for hun virket skikkelig forbanna i øyeblikket hun skrev det. Hun tenkte seg nok ikke så veldig godt om og angret i ettertid.

Hun er jo akkurat slik som hun selv beskriver om folk som sjekker inn på sykehus på facebook. :P Har lagt ved innlegget.

post-82570-0-63008300-1431797817_thumb.p

post-82570-0-30397100-1431797818_thumb.p

post-82570-0-93220300-1431797818_thumb.p

Endret av lisamari
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne for det virker som hun sprer masse glede rundt seg og har et godt forhold til alle :)

Men må bare dele en morsom ting. Hun skrev et innlegg om ting som irriterer henne. Da jeg leste det visste jeg at hun kom til å slette det for hun virket skikkelig forbanna i øyeblikket hun skrev det. Hun tenkte seg nok ikke så veldig godt om og angret i ettertid.

Hun er jo akkurat slik som hun selv beskriver om folk som sjekker inn på sykehus på facebook. :P Har lagt ved innlegget.

Å herre GUD :fnise::skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Tråden er ryddet for avsporing, og svar.

- Magnifique, moderator.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en parodi den bloggen har blitt? Så intenst lykkelig at det er nesten ikke måte på!

Hvor mange bilder av seg selv i sofaen/senga med kaffekopp/deeeeilig sunn mat kan man egentlig legge ut?! Noe så gørrende kjedelig, gidder aldri å gå innpå der lenger. Virker så utrolig lite genuin hele jenta.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en parodi den bloggen har blitt? Så intenst lykkelig at det er nesten ikke måte på!

Hvor mange bilder av seg selv i sofaen/senga med kaffekopp/deeeeilig sunn mat kan man egentlig legge ut?! Noe så gørrende kjedelig, gidder aldri å gå innpå der lenger. Virker så utrolig lite genuin hele jenta.

Veeet. Likte bloggen godt før, nå er jeg mest innom av gammel vane. Blir like skuffa hver gang, for det er alltid det samme. Føler det er 3-4 forskjellige type innlegg som rullerer og kaaanskje noen nye bilder, men ofte bilder hun har brukt tidligere..snork!

Blir kanskje mer spennende når hun skal flytte til Carlifornia, men magefølelsen min sier at det ikke blir noe av den flyttingen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Artig at hun bruker termen 'flytte'.. hun skal følge etter ei venninne et par måneder. Hun har jo aldri klart å finne på noe selv.

Veeet. Likte bloggen godt før, nå er jeg mest innom av gammel vane. Blir like skuffa hver gang, for det er alltid det samme. Føler det er 3-4 forskjellige type innlegg som rullerer og kaaanskje noen nye bilder, men ofte bilder hun har brukt tidligere..snork!

Blir kanskje mer spennende når hun skal flytte til Carlifornia, men magefølelsen min sier at det ikke blir noe av den flyttingen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at hun bruker termen 'flytte'.. hun skal følge etter ei venninne et par måneder. Hun har jo aldri klart å finne på noe selv.

Det kommer vel til å skje et eller annet som gjør at hun ikke kan dra :P

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Stefaren så irritert ut da han banna på snapen i går. 🙊

Hadde jeg og blitt hvis noen jeg hjelpte var mer opptatt å tulle enn å bidra.

Forstår ikke at hun synst det er morsåmt?! Med tanke på at hun la det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...