Teriyaki Skrevet 2. april 2015 Forfatter #21 Skrevet 2. april 2015 Kom dere snarest til hudlege, og krev tett oppfølging der (det vil nok en hudlege foreslå selv). Hvis barnet bare er tre uker gammel, er han alvorlig rammet og trenger eksperthjelp. . Hudlegen vil teste ut forskjelluge kremer, og ta alle allergitester som trengs (melk, egg, fisk, støv osv). Anonymous poster hash: 13bd3...dfd Vi skal til legen neste uke, så får vel evt henvisning videre da. Eneste som er dumt, er at det verste utbruddet har roet seg, men har tatt litt bilder, også får jeg bare beskrive hvordan det så ut.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #22 Skrevet 3. april 2015 Vi skal til legen neste uke, så får vel evt henvisning videre da. Eneste som er dumt, er at det verste utbruddet har roet seg, men har tatt litt bilder, også får jeg bare beskrive hvordan det så ut. Veldig bra at dere har bilder. Hudlege har laaaaang venteliste, vi har ventet snart ett år på brev for min mann... Men her er det snakk om et barn, så håper dere kommer inn tidlig. Krev krev krev og legg gjerne på hvordan det har vært. Skal man komme noen vei er det viktig å stå på sitt og les gjerne om hva dere har krav på før timen. Anonymous poster hash: 4005b...0b5
BuddyBuggy Skrevet 3. april 2015 #23 Skrevet 3. april 2015 Kjæresten har helt forferdelig atopisk eksem, og jeg håper veldig på st barnet vårt ikke får det Det er så trist å se kjæresten lide pga det :/
Teriyaki Skrevet 3. april 2015 Forfatter #24 Skrevet 3. april 2015 Veldig bra at dere har bilder. Hudlege har laaaaang venteliste, vi har ventet snart ett år på brev for min mann... Men her er det snakk om et barn, så håper dere kommer inn tidlig. Krev krev krev og legg gjerne på hvordan det har vært. Skal man komme noen vei er det viktig å stå på sitt og les gjerne om hva dere har krav på før timen. Anonymous poster hash: 4005b...0b5 Huff ja, vil anta det er lang venteliste! Men nå er eksemet helt borte. Alt har blitt til rur nå, så utbruddet varte bare drøyt en uke. Sett bort fra at han enda har masse rur da. Skal sette meg inn i det i forkant ja.
Teriyaki Skrevet 3. april 2015 Forfatter #25 Skrevet 3. april 2015 Kjæresten har helt forferdelig atopisk eksem, og jeg håper veldig på st barnet vårt ikke får det Det er så trist å se kjæresten lide pga det :/ Dere kan like gjerne slippe unna. Eldste sønnen vår har ikke atopisk hud i det hele tatt. Men ja, sånn eksem er grusomt. Husker enda hvordan det var da jeg var barn.
BuddyBuggy Skrevet 3. april 2015 #26 Skrevet 3. april 2015 Dere kan like gjerne slippe unna. Eldste sønnen vår har ikke atopisk hud i det hele tatt. Men ja, sånn eksem er grusomt. Husker enda hvordan det var da jeg var barn. Men hun har det i voksen alder også, så hun vil aldri bli kvitt det dessverre
Teriyaki Skrevet 3. april 2015 Forfatter #27 Skrevet 3. april 2015 Men hun har det i voksen alder også, så hun vil aldri bli kvitt det dessverre Ja, er jo dessverre ikke alle som vokser det av seg..
miramis Skrevet 3. april 2015 #28 Skrevet 3. april 2015 Ingen plastbleier, bare tøybleier med rispapir (hvis de er rammet i det området).
Teriyaki Skrevet 3. april 2015 Forfatter #29 Skrevet 3. april 2015 Ingen plastbleier, bare tøybleier med rispapir (hvis de er rammet i det området). Enn så lenge er han ikke det, men skal huske på det dersom han skulle bli plaget der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå