AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Jeg hater hvordan jeg ser ut nedentil. Unnerlivet mitt er ganske "stramt", men den ene kjønnsleppa henger langt utenfor, og det plager meg veldig. Ikke bare ser det stygt ut, men det gnager... F. eks. når jeg går med stramme bukser, irriterer det meg veldig... Jeg har søkt rundt, og undersøkt dette mye, og jeg vet mange av dere vil si at det er normalt osv, men dette irriterer meg veldig... ikke bare på grunn av utseende, men fordi det er i veien. - Jente 15, snart 16 Anonymous poster hash: 05ba2...056
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Dette er helt normalt. Det irriterer meg også, har hatt det siden din alder, og før det. Bare dytt den inn... - Jente 20 Anonymous poster hash: e53fe...e6b
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Dette er helt normalt. Det irriterer meg også, har hatt det siden din alder, og før det. Bare dytt den inn... - Jente 20Anonymous poster hash: e53fe...e6b Uff... Gjør det hele tiden. Hvordan er det med sex, hvis du har hatt det? Er den like i veien?Anonymous poster hash: 3463d...700
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Jeg hater hvordan jeg ser ut nedentil. Unnerlivet mitt er ganske "stramt", men den ene kjønnsleppa henger langt utenfor, og det plager meg veldig. Ikke bare ser det stygt ut, men det gnager... F. eks. når jeg går med stramme bukser, irriterer det meg veldig... Jeg har søkt rundt, og undersøkt dette mye, og jeg vet mange av dere vil si at det er normalt osv, men dette irriterer meg veldig... ikke bare på grunn av utseende, men fordi det er i veien. - Jente 15, snart 16Anonymous poster hash: 05ba2...056 Operer da velAnonymous poster hash: 3463d...700 2
sol87 Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Jeg hater hvordan jeg ser ut nedentil. Unnerlivet mitt er ganske "stramt", men den ene kjønnsleppa henger langt utenfor, og det plager meg veldig. Ikke bare ser det stygt ut, men det gnager... F. eks. når jeg går med stramme bukser, irriterer det meg veldig... Jeg har søkt rundt, og undersøkt dette mye, og jeg vet mange av dere vil si at det er normalt osv, men dette irriterer meg veldig... ikke bare på grunn av utseende, men fordi det er i veien. - Jente 15, snart 16 Anonymous poster hash: 05ba2...056 Hvis det fører til fysisk ubehag, mener jeg å tro at man kan få hjelp til det av helsevesenet. Snakk med fastlegen din. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Folk MÅ slutte å bekymre seg for utseendet av underlivet. Hallo? Alle ser forskjellige ut, alt er like normalt. Jeg har i hvert fall aldri opplevd at noen mann har snakket om et stygt underliv. Herregud.. Det er virkelig min siste bekymring. Anonymous poster hash: 619a9...8a5 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Folk MÅ slutte å bekymre seg for utseendet av underlivet. Hallo? Alle ser forskjellige ut, alt er like normalt. Jeg har i hvert fall aldri opplevd at noen mann har snakket om et stygt underliv. Herregud.. Det er virkelig min siste bekymring.Anonymous poster hash: 619a9...8a5 Hvis underlivet gnisser og gir ubehag daglig er det mange år å gå og irritere seg, man skal jo ha det i en del år. Men for all del, tror det er lurt å være veldig restriktiv til å operere et så følsomt område, spesielt hvis det er først og fremst kosmetisk. Underliv er litt "flagrete", det er helt normalt.Anonymous poster hash: db27f...776 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Hvis det er fysisk plagsomt og i tillegg en psykisk belastning, så kan det hende du kan få dekket operasjon. Det kommer helt an på hvor liberal legen du møter er. Kjønnsleppene skal beskytte skjeden mot vann, og hindre uttørling, men det er ingen grunn til at de skal være lange for å gjøre den oppgaven. Hvis den ene er veldig mye større, kan jeg forstå at du ønsker å få mer sidelikhet. Det koster ca 16 000,- å operere seg privat, dersom man ikke får det dekket. Anonymous poster hash: 01cc0...c64 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Uff disse biffgardinene.Anonymous poster hash: 84092...ff6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 Uff disse biffgardinene.Anonymous poster hash: 84092...ff6 Uff disse mikropenisene. Anonymous poster hash: 071e3...e5b 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #11 Skrevet 2. april 2015 Uff disse mikropenisene.Anonymous poster hash: 071e3...e5b Har biffgardiner selv Anonymous poster hash: 84092...ff6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #12 Skrevet 2. april 2015 Det er helt normalt å være usikker på seg selv. Særlig når man ser bilder og hører om andre som ikke ser ut som en selv. Men det er veldig normalt å ha lange indre kjønnslepper, og det er også normalt at den ene er lengre enn den andre. INGEN menn bryr seg om kjønnsleppene dine, det er helt sant! Og det er ikke noe problem å ha sex med lange kjønnslepper. Anonymous poster hash: c4b7d...b2a 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #13 Skrevet 3. april 2015 Det er helt normalt å være usikker på seg selv. Særlig når man ser bilder og hører om andre som ikke ser ut som en selv. Men det er veldig normalt å ha lange indre kjønnslepper, og det er også normalt at den ene er lengre enn den andre. INGEN menn bryr seg om kjønnsleppene dine, det er helt sant! Og det er ikke noe problem å ha sex med lange kjønnslepper.Anonymous poster hash: c4b7d...b2a Er det sant at de ikke bryr seg om kjønnslepper? Anonymous poster hash: a8acd...56a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #14 Skrevet 3. april 2015 Er det sant at de ikke bryr seg om kjønnslepper? Anonymous poster hash: a8acd...56a Ja, helt sant! Det har vært mange tråder om dette på sex og samliv forumet. 99% bryr seg katta om utseende på kjønnslepper og underliv. Anonymous poster hash: c4b7d...b2a 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #15 Skrevet 3. april 2015 Er det sant at de ikke bryr seg om kjønnslepper? Anonymous poster hash: a8acd...56a Noen bryr seg ikke, noen liker små, noen liker store. Det er vel egentlig summen av alle kjønnsleppedebattene her inne. Anonymous poster hash: 01cc0...c64
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2015 #16 Skrevet 3. april 2015 Jeg hater hvordan jeg ser ut nedentil. Unnerlivet mitt er ganske "stramt", men den ene kjønnsleppa henger langt utenfor, og det plager meg veldig. Ikke bare ser det stygt ut, men det gnager... F. eks. når jeg går med stramme bukser, irriterer det meg veldig... Jeg har søkt rundt, og undersøkt dette mye, og jeg vet mange av dere vil si at det er normalt osv, men dette irriterer meg veldig... ikke bare på grunn av utseende, men fordi det er i veien. - Jente 15, snart 16 Anonymous poster hash: 05ba2...056 Du MÅ ikke bruke pintrange bukser, vet du. Det er ikke sunt for underlivet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #17 Skrevet 3. april 2015 Du MÅ ikke bruke pintrange bukser, vet du. Det er ikke sunt for underlivet. Er det noen jenter under 40 som ikke bruker pintrange bukser i dag? Anonymous poster hash: 01cc0...c64
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2015 #18 Skrevet 3. april 2015 Er det noen jenter under 40 som ikke bruker pintrange bukser i dag? Anonymous poster hash: 01cc0...c64 Det vet jeg ikke, men uansett er det ikke bra for underlivsklimaet hvis det er regelen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå