Gå til innhold

Jåla's lille dagbok


NudePink

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

Da oppretter jeg min helt egen prøverdagbok, mest for min egen del, men kjempekoselig om noen andre leser her også :-)

Jeg er 34 år, gift og har prøvd å få barn totalt 4 år snart.

Først to år med tidligere samboer, da fant legene ut at jeg har endometriose. Dette ble da fjernet ved lapraskopi.

Med min nåværende samboer er problemet fortsatt meg ;-)

Vi skulle i gang med prøverør nå ved nyttår, men etter 2 uker på spray fant jeg ut at jeg var gravid au natural. Stor lykke, men mistet dessverre når jeg var 7,5 uke på vei :-(

Nå venter jeg på min 2.mens etter SA, da skal jeg ringe inn til sykehuset og forhåpentligvis har de kapasitet til at vi kan starte opp med forsøk igjen.

Syns denne prossessen tar vilt lang tid, men fått mer roen nå med årene enn i starten. Da gråt jeg daglig og var knust ved tanken på å kanskje aldri bli gravid.

Nå vet jeg jo at jeg KAN bli gravid, men om det ikke klaffer så er adopsjon en minst like fin måte å få barn på synes vi :-)

Dette var intro'en min, følger mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Da fikk jeg mensen på lørdag, gledet meg til å ringe inn til Ullevål i dag og melde fra.

En time på telefonen uten å komme gjennom!!! ER det virkelig mulig.. sist satt jeg kanskje fem minutter i kø før jeg kom gjennom. Og de har selvsagt kuttet ut tlf-tid fra 15-16 på mandager.. GRRRRRRRR! Da sitter jeg klar to på ti i morgen, klar som ett egg! Min store skrekk nå er at Ullevål ikke skal ha kapasitet, slik at vi må vente til over sommeren med forsøk... uææh, jeg er så LEI av venting! Begynte å gråte på jobben i dag, når jeg ikke kom gjennom på telefon - alt går så sakte, får ikke ringt inn en gang...

Hvis vi må vente helt til etter sommeren har det gått 2 år fra vi var hos gynekolg første gang for henvisning videre.... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det? Rakk dere noe forsøk før sommeren? Leit å lese at du har endometriose, det er noe skikkelig dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...