AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Når skjermen er låst og man trykker på Hjem-knappen, så kan man skyve opp fra bunn på høyre side og få opp kamera uten å åpne telefonen. Man kan selv legge egen snarvei på venstre side. Men hvordan gjør man dette? Fått en duste-app der nå, men vil ha Snap der isteden. Vil bytte app men husker ikke hvordan jeg gjorde dette. Anonymous poster hash: a0de8...a89
Tibbie Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Ah, kult. Visste ikke man kunne bytte! Det finnes garantert en tutorial for dette på Youtube. Har du lett der?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Nei. Men har lett i brukermanualen. Faktisk. Har bytta der selv før. Anonymous poster hash: a0de8...a89
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Hørtes ut som en greie som er ganske greit å ha!!! Har søkt rundt på nettet nå men finner ingenting.. om noen vet hvordan, oppdater her! Anonymous poster hash: c6376...22e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 TS her. Det skal/må/bør kunne endres. Nå har jeg SATS sin app på venstre siden (av uvisse årsaker) men jeg bruker Snap hele tiden så kjekt å få den der istede. Anonymous poster hash: a0de8...a89
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 TS her. Det skal/må/bør kunne endres. Nå har jeg SATS sin app på venstre siden (av uvisse årsaker) men jeg bruker Snap hele tiden så kjekt å få den der istede.Anonymous poster hash: a0de8...a89 Jeg ønsker også å ha snap der, det hadde vært utrooolig bekvemmelig, haha. Jeg har søkt enda litt mer på google men jeg finner virkelig ingen how-to-guide Anonymous poster hash: c6376...22e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå