Gå til innhold

Jeg er så lei underlivet mitt :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Underlivet mitt er sjeldent helt ok. Har dette om hverandre:

Uregelmessige blødninger

Hemorider

UVI

Sopp

Kjønnsvorter

..mye av dette kan behandles. Men å ha 3 av 5 av disse hver måned er ekstremt plagsomt. Jeg spiser sunt, vasker meg og gjør det jeg kan for å holde det stabilt.

I tillegg legger det en demper på sexlivet :/

Anonymous poster hash: c82e2...941
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt selv om mitt ikke er like ille. Har ofte kløe, spes etter mens. Bruker da canesten noen dager til det går over. Har uregelmessige blødninger pga p-ring. Men jeg finner ingen andre prevensjonsmidler som passer meg. Har også ofte betente hårsekker etter barbering i lysken, og ikke små nupper men de blir til byller. Bruker basimysin for dette, men de er tilbake så fort jeg barberer. Når byllene er borte blir huden misfarvet/blå/lilla. Ikke pent.

Har du prøvd diflukan for soppen? Og kan du ikke bli kvitt kjønnsvorter og hemorider for godt ved behandling? UVI kan også forebygges men det har du sikkert allerede prøvd. Det kan nok også hjelpe deg å kutte ut sukker.

Anonymous poster hash: 9011e...10c
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt selv om mitt ikke er like ille. Har ofte kløe, spes etter mens. Bruker da canesten noen dager til det går over. Har uregelmessige blødninger pga p-ring. Men jeg finner ingen andre prevensjonsmidler som passer meg. Har også ofte betente hårsekker etter barbering i lysken, og ikke små nupper men de blir til byller. Bruker basimysin for dette, men de er tilbake så fort jeg barberer. Når byllene er borte blir huden misfarvet/blå/lilla. Ikke pent.

Har du prøvd diflukan for soppen? Og kan du ikke bli kvitt kjønnsvorter og hemorider for godt ved behandling? UVI kan også forebygges men det har du sikkert allerede prøvd. Det kan nok også hjelpe deg å kutte ut sukker.

Anonymous poster hash: 9011e...10c

Sukker kuttet jeg ut for ca 2 år siden. Det vil si i den grad det lar seg gjøre. UVI for meg er så gale at jeg ikke kan gå barbeint på gulvet med mindre det er brennende varmt (dvs kun i syden på varme fliser).

Anonymous poster hash: c82e2...941

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...