AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Jeg hadde noen dårlige ONS før jeg ble 20 og det er nå 7 år siden.. det var ingenting for meg og jeg ville vente til jeg datet noen seriøst/fikk kjæreste. Det har dessverre ikke skjedd, og jeg føler jeg har "kastet" bort de glade 20-årene på å gå og vente på en fyr som enda ikke har dukket opp. Alle venninnene mine har hatt flere kjærester og mye mer sex enn meg. De klager ofte hvis de går 2-3 måneder uten. Ingen av de innser at jeg har gått i over 7 år uten. Begynner å bli veldig frustrert og har ingen å snakke med. Burde jeg dra på byen og dra med meg en kar hjem for litt (sannsynligvis) dårlig fyllesex? Skal jeg vente enda lenger på en potensiell kjæreste? Har jo ikke fått noen ting ut av ONS, men å gå i flere år til vet jeg ikke om jeg klarer. Føler meg jo helt jomfru nå. Jeg dater, men det blir aldri mer enn 2-3 dates. For informasjonens skyld er jeg ikke stygg. Veltrent og blond. Men har brukt tiden på andre ting enn å løpe etter gutter og nå ser jeg at det kanskje har gått litt langt. Anonymous poster hash: b217f...7b1
Artigkara Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Du burde skaffe deg en pulevenn. Er ikke så komplisert i 2015, alle menn er interesserte.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Gjør det du har lyst til? Anonymous poster hash: de5eb...80e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Heller pulevenn enn ons. Har du noen seksuelle "interesser"? Anonymous poster hash: a8320...aed
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Pulevenn har jeg ikke en gang tenkt på, så fantasifull er jeg.. Jeg har vel ikke hatt nok sex til å vite hvilke seksuelle interesser jeg har. Skal absolutt vurdere pulevenn, men er redd jeg ikke klarer å ha sex med samme person flere ganger uten å begynne å legge mer i det. Men det er vel verdt et forsøk. Anonymous poster hash: b217f...7b1
Hardy_Poteter Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 Pulevenn har jeg ikke en gang tenkt på, så fantasifull er jeg.. Jeg har vel ikke hatt nok sex til å vite hvilke seksuelle interesser jeg har. Skal absolutt vurdere pulevenn, men er redd jeg ikke klarer å ha sex med samme person flere ganger uten å begynne å legge mer i det. Men det er vel verdt et forsøk.Anonymous poster hash: b217f...7b1 Er bare å ta kontakt 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå