altflyter Skrevet 30. mars 2015 #1 Del Skrevet 30. mars 2015 Jeg merker jeg irriterer meg mer og mer over journalister som ikke kan ordlegge seg, så jeg tenkte vi kunne lage en tråd om det. Jeg kan begynne: Sett i VG: "Rettsmedisinerne har konkludert med at den tiltalte ikke var bevisstløs i gjerningsøyeblikket" ...ja... jeg begår lovbrudd hele tiden når jeg ligger på bakken og er bevisstløs Jeg lurer litt på hvordan en bot på 7,5 timer utøves i praksis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 4. april 2015 #2 Del Skrevet 4. april 2015 Sportsjournalister er noe for seg selv. Her er det Dagbladets Christian M. Hugsted som briljerer: Chelsea har, som det eneste laget i ligaen, ikke tapt hjemme på Stamford Bridge denne sesongen (…) Det skal godt gjøres for andre lag å tape hjemme på Chelseas hjemmebane, så den var ikke helt heldig, Christian. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 7. april 2015 #3 Del Skrevet 7. april 2015 "Brann på russisk atomubåt skal være slokt" hva er slokt? Fra vg.no idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. april 2015 #4 Del Skrevet 7. april 2015 "Brann på russisk atomubåt skal være slokt" hva er slokt? Fra vg.no idag. Slukket; Det er ikke feil å skrive "slokt", det er vel mer radikalt bokmål; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8. april 2015 #5 Del Skrevet 8. april 2015 Ifølge DB får Nestlé på pukkelen for å slåss mot djevelen i California: Nestlé får kritikk for å pumpe vann og selge det på flaske mens delsatan lider som aldri før. Riktignok er det bare en del av djevelen de kjemper mot, men et sted må man jo begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. april 2015 #6 Del Skrevet 8. april 2015 Ifølge DB får Nestlé på pukkelen for å slåss mot djevelen i California: Nestlé får kritikk for å pumpe vann og selge det på flaske mens delsatan lider som aldri før. Riktignok er det bare en del av djevelen de kjemper mot, men et sted må man jo begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #7 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg merker jeg irriterer meg mer og mer over journalister som ikke kan ordlegge seg, så jeg tenkte vi kunne lage en tråd om det. Jeg kan begynne: Sett i VG: "Rettsmedisinerne har konkludert med at den tiltalte ikke var bevisstløs i gjerningsøyeblikket" ...ja... jeg begår lovbrudd hele tiden når jeg ligger på bakken og er bevisstløs bilde.PNG Jeg lurer litt på hvordan en bot på 7,5 timer utøves i praksis. I slike tilfeller betyr nok "bevisstløs" noe annet enn det du beskriver. Så det er ikke journalistenens feil i nevnte tilfelle. Anonymous poster hash: 4bb67...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå