Gå til innhold

kronisk angst?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel..tidligere opplevelser setter spor. Og angst har plantet seg. Flrst direkte angst av hvordan andre behandlet meg.. Deretter forplanting av angst med tanker som blir dyrket. I dag har vært en sånn da, at jeg har hatt det ganske fint. Men.. Når mørket kommer eller jeg kommer hjem, kommer den uten at jeg helt vet hva jeg har angst for. Det er vel angsten for å få angst. Vel..jeg har eksamensstresset over meg og er veldig sliten av jobben. Har også fått et tilbud ang jobb i utlandet, men ble faktisk litt trist av flyulykken. Pleier aldri å få angst av ting som skjer i verden på denne måten, men dette satte faktisk litt støkk;/.fler som får angst, uten å vite helt hva ddet kommer av? Kan det være at vi ikke godtar osd å være lykkelige/avslappet?

Anonymous poster hash: ca24f...ca0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jepp. jeg får ofte angst uten å egentlig vite hvorfor. Det er alltid en grunn for at en får angst, om det så er angst for å få angst. men det er ikke alltid at du selv ser grunnen til at du fikk angst. det er normalt. og er nok mange som har det sånn.

Anonymous poster hash: 3eb05...05e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...