Gå til innhold

Dere menn!?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og...men møtt henne mange flere ganger. Nå er det jeg som kjører "nå tar ikke jeg kontakt". Føler jeg ble ignorert sist. Eller jeg har fått oppmerksomhet fra personen da, på en annen måte enn direkte kommunikasjon.

Skjer det ikke noe mer rimelig kjapt gidder jeg ikke mer...synes spill er tåpelig og unødvendig..

Anonymous poster hash: 6d264...0d3

Håper virkelig ikke du er en jeg holder på med..

I så fall er det en grunn til at kontakten fra min side har dabbet kraftig av. Det har ikke noe med deg å gjøre.

Uansett hvem du holder på med, så syntes jeg du skal ta kontakt med henne og høre hvor ståa er før du eventuelt avslutter. Ikke bare la det dø ut:)

Kan jo hende dere begge går glipp av noe fint, fordi begge sitter på hver sin hest og ikke vil ta kontakt.

Anonymous poster hash: a02b8...2c1

Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet

Tipper at i mange tilfeller så sitter jenta på den ene siden og tenker at karen er uinteressert og ikke vil ta kontakt for å mase. Så sitter fyren på den andre siden og tenker det samme..

Så flyr tiden, og begge gir opp. Kjipt det der.

Anonymous poster hash: a02b8...2c1 [/acronym

Det hender nok.

Samtidig møter man av og til på damer som gjerne vil snakke med deg fordi hun synes du er hyggelig, men that's it. Da er det greit å steppe litt tilbake for å se om hun tar kontakt og er interessert. Hvis hun ikke invisterer noe i deg og ikke tar noen form for risiko er hun som regel ikke interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...