AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Jeg har mensen nå, fikk den i går, men måtte barbere meg nedentil i dag siden det ikke er tid resten av uka pga reise. Så kom jeg på, er det farlig å barbere seg nedentil når man har mensen? Større sjanse for infeksjoner osv? Jeg blir aldri rød eller noen form for irritasjon på huden, så lurer bare på om det kan bli infeksjon i skjeden eller lignende? Ble så bekymret. har dere gjort det selv noengang?Anonymous poster hash: b9b87...43f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Tviler på at det gjør noe, gjør det hele tiden selv. Anonymous poster hash: 9c9de...d12
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Om du bruker bind eller truseinnlegg kan det øke faren for infeksjoner, siden bakterier trives ekstra godt når det er varmt og klamt. Om du bruker tamponger blir det ikke noen forskjell. Anonymous poster hash: 2bff4...ac3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Ts her:Tviler på at det gjør noe, gjør det hele tiden selv. Anonymous poster hash: 9c9de...d12 Det var godt å høre, da tenker jeg det ordner seg.Om du bruker bind eller truseinnlegg kan det øke faren for infeksjoner, siden bakterier trives ekstra godt når det er varmt og klamt. Om du bruker tamponger blir det ikke noen forskjell. Anonymous poster hash: 2bff4...ac3 Huff, jeg har aldri brukt tampong. Men jeg skifter bind veldig ofte, så jeg får prøve å være ekdtra nøye nå. Tusen takk for svarene.Anonymous poster hash: b9b87...43f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Det er jo bare å vaske seg først, og så barbere etterpå. Anonymous poster hash: bd810...5bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå