Lillemeg85 Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Er det noen som har gjort det?? Var det vondt?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Du får lokalbedøvelse Du vil ikke merke noe Det kommer et høyt *KLIKK* når legen tar biopsien. Noen ganger må det tas flere prøver for å få nok vev Anonymous poster hash: f5bf8...06b
Lillemeg85 Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2015 Jeg er jo såå redd for sprøyter å Så bedøvelsen er jo like ille... Legen forklarte i dag at han laga et snitt bak leppa nede, klipper av en spyttkjertel og syr igjen med tre sting... Skulle egentlig gjøre det i dag men ble så dårlig at det ikke kunne gjøres... Dro hjem å sov 4 timer på sofaen fordi jeg ble så dårlig... Er så grusomt å være så redd for slike ting... Å hvertfall når jeg VET at det måå taes...
Lillemeg85 Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2015 Oi! Kan jeg spørre hvorfor man tar det? Jeg utredes for noe som heter sjøgren syndrom... Dette er en revmatisk sykdom... :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå