Gå til innhold

Leppebiopsi?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort det?? Var det vondt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får lokalbedøvelse

Du vil ikke merke noe

Det kommer et høyt *KLIKK* når legen tar biopsien.

Noen ganger må det tas flere prøver for å få nok vev



Anonymous poster hash: f5bf8...06b
Skrevet

Oi! Kan jeg spørre hvorfor man tar det?

Skrevet

Jeg er jo såå redd for sprøyter å :( Så bedøvelsen er jo like ille...

Legen forklarte i dag at han laga et snitt bak leppa nede, klipper av en spyttkjertel og syr igjen med tre sting... Skulle egentlig gjøre det i dag men ble så dårlig at det ikke kunne gjøres... Dro hjem å sov 4 timer på sofaen fordi jeg ble så dårlig... Er så grusomt å være så redd for slike ting... Å hvertfall når jeg VET at det måå taes...

Skrevet

Oi! Kan jeg spørre hvorfor man tar det?

Jeg utredes for noe som heter sjøgren syndrom... Dette er en revmatisk sykdom... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...