AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #21 Skrevet 30. mars 2015 Eksen min hadde flyttet med foreldrene sine fra Asia til Norge da han var barn. Foreldrene var relativt liberale, men ikke overbegeistret over at han var sammen med meg. Han satte seg ned med meg og fortalte i full seriøsitet at foreldrene hadde funnet en kone til ham og at vi måtte gjøre det slutt, for han skulle gifte seg i et arrangert ekteskap. Spøken slo nok litt feil, da jeg først var utrøstelig og da han fortalte at det bare var en spøk ble så forbannet at jeg ikke snakket til ham på lang, lang tid. Anonymous poster hash: 07a11...2ab
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #22 Skrevet 30. mars 2015 Shit, er overrasket over hvor "slemme" noen av disse er. Som å fake innbrudd og arrangert ekteskap. Men talestyrt brødrister og kopimaskin er mer min stil. Anonymous poster hash: 43473...aa8 1
Mona_Champagne Skrevet 30. mars 2015 #23 Skrevet 30. mars 2015 Shit, er overrasket over hvor "slemme" noen av disse er. Som å fake innbrudd og arrangert ekteskap. Men talestyrt brødrister og kopimaskin er mer min stil. Anonymous poster hash: 43473...aa8 mulig, men vi lo av det etterpå - i mange år faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå