Lullu Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Blir så frustrert...... Brudekjolen min skulle kommet i midten av juni. Grunnet forsinkelser, ble jeg pent nødt til å vente enda 2 mnd!! (Ikke butikken sin feil, men produsent). Uansett - sinnsykt irriterende! Venter på kjolen i en annen str, smykker, brudepikekjole, sko m.m. Har enda ikke prøvd alt tilbehøret sammen med kjolen, så det er jo ikke rart jeg er spent. Bryllupet står ikke før 30 oktober, men innen den tid skal mamma sy slør og muligens ekstra slep. :evil: Fredag fikk jeg en super-gladmelding! Kjolen ble sendt fra Bergen!! Jeg har løpt i postkassen hver bidige dag nå i håp om å finne "en post-hentelapp". Men neida. Enda ikke kommet noe!! Hun som har sendt kjolen, har dratt på ferie, så jeg har inget sendenr. å søke opp via posten heller. Har vært på mitt lokale postkontor, og de har lett gjennom alle pakkene - både i går og i dag. Så da kommer det heller ingen lapp i posten i morgen. Postverket syntes det var fryktelig rart at pakken ikke hadde ankommet enda. Hvor lang tid kan slike ting ta egentlig? Nå har det tatt 1 uke fra pakken ble sendt fra Bergen? Er nå FRYKTELIG utolmodig. :cry: Noen tips?
Saeria Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Har desverre ikke noe tips, bare litt :trøste: og håp om at alt ordner seg på mandag.
~*Unni*~ Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 Det tar ikke så lang tid for en pakke fra Bergen uansett hvor du befinner deg i landet. Kan du ikke finne noen som jobber sammen med denne damen som dro på ferie da? Det er jo litt krise da hvis noe galt har skjedd...? Si at du må snakke med henne eller om noen andre kan bekrefte at hun virkelig har sendt den...og ikke glemt den ...
Vimsevips Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 Det tar ikke så lang tid for en pakke fra Bergen uansett hvor du befinner deg i landet. Kan du ikke finne noen som jobber sammen med denne damen som dro på ferie da? Det er jo litt krise da hvis noe galt har skjedd...? Si at du må snakke med henne eller om noen andre kan bekrefte at hun virkelig har sendt den...og ikke glemt den ... Posten pleier å levere tirsdag/onsdag på pakker som sendes lørdag. Så ring butikken i morgen, og krev svar. Om ingen kan gi deg det der og da må de bareringe ho som er på ferie slik at de kan svare deg skikkelig.
Hemligheten Skrevet 20. august 2004 #5 Skrevet 20. august 2004 En Norgespakke sendt fra Bergen til Oslo tar 4 dager. Posten har tidsgaranti på Norgespakker også, så dette er tiden det SKAL ta. Hvis pakken er forsinket har avsender krav på refundert porto. Du kan forøvrig få hentelapp i postkassen din i dag selv om pakken ikke var kommet i går. Pakken ankommer postkontoret ditt samme dag som du får lappen i postkassen. Jeg ville satt himmel og jord i bevegelse for å få tak i det sendingsnummeret. Uten det nr er det håpløst å henvende seg til Posten.
Gjest Tex Skrevet 20. august 2004 #6 Skrevet 20. august 2004 Vant ikke du kjole her på KG? Få Gry til å mase litt.....
Lullu Skrevet 20. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2004 Hei! Jeg får inderlig håpe at det ligger en postlapp hjemme og venter på meg nå..... Hun som har sendt meg kjolen pr. post, har dratt på ferie - og det er kun henne som jobber i butikken (eier). Skjønner jo at det ikke er hennes feil, men det er allikevel utrolig kjedelig for meg som venter og venter. Det er rett og slett umulig for meg å få sendenr. på pakken før hun har kommet tilbake fra ferie. Sender henne uansett en mld. om jeg ikke mottar noe innen mandag :evil: Og joda, det var jeg som vant kjole :-)
Gjest MrsL Skrevet 20. august 2004 #8 Skrevet 20. august 2004 Uffda, skikkelig kjedelig. Synes du skal be Gry om hjelp jeg også håper jeg den dukker opp snart. Jeg fikk tilsendt ett smykkesett fra samme butikken og det tok ca. 1 uke å få det til Trondheim.
Lullu Skrevet 21. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2004 Ja, da er det lørdag. Enda ingen kjole å se :-( Begynner faktisk å bli ganske urolig og irritert.... :evil: Nå har jeg sendt en mld. til butikken. Tror eieren skal være tilbake mandag.
Hemligheten Skrevet 21. august 2004 #10 Skrevet 21. august 2004 Det tar som sagt ikke mer enn 4 dager fra Oslo til Bergen. Hvis vi ikke teller lørdag skulle du hatt pakken seinest torsdag. Krysser fingrene for at alt står bra til med kjolen din.
Lullu Skrevet 23. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2004 Eieren av butikken er tilbake fra ferie. Fikk en beskjed i går, om at hun skulle prøve å spore opp pakken i dag. Har kontaktet henne 3 ganger i dag uten at jeg har fått noen tilbakemeldig fra henne om hvor pakken kan være. Er jo så spent at jeg holder på å sprekke :-) , så nå håper jeg hun kan prioritere å gi meg en tilbakemelding snart. Er jo godt mulig hun selv venter på tilbakemeldig fra posten, men da kan hun da i det minste informere meg det. Hun har sikkert en del å gjøre etter endt ferie, men det er faktisk 2,5 mnd. siden kjolen skulle ha vært her.... Håper jo kjolen vil bli levert på dør i løpet av dagen!! :veldigsur:
Lullu Skrevet 23. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2004 Ja, nå har jeg endelig hørt noe. Pakken ligger fremdeles på terminalen i Bergen!!! :-( Så i løpet av et par dager bør den være levert til meg, eller så blir jeg rett og slett forferdelig grim :evil:
Gjest MrsL Skrevet 23. august 2004 #14 Skrevet 23. august 2004 Hva? Har den ligget der i flere uker???
Bokalven Skrevet 23. august 2004 #15 Skrevet 23. august 2004 Ja, nå har jeg endelig hørt noe. Pakken ligger fremdeles på terminalen i Bergen!!! :-( :o Og dette er Norges postvesen?! Går da virkelig ikke ann!
Lullu Skrevet 24. august 2004 Forfatter #16 Skrevet 24. august 2004 Fikk i går pakkenr. av butikken, og forsøkte nå å ringe posten for å høre hvor i verden den kan være. De finner ingenting på dette nummeret...... Forklarte historien om at pakken hadde ligget igjen på terminalen i Bergen, og han jeg snakket med fra Posten syntes dette var utrolig rart. Ringte butikken igjen nå, og hun skulle prøve å spore opp pakken igjen for meg. Det er da ikke min jobb å sørge for at pakken blir levert til rett tidspunkt? Hadde jeg vært den som hadde sendt en pakke og det hadde tatt mye lengre tid enn beregnet, hadde jeg fulgt opp saken via posten og forlangt at den ble sendt over natt eller noe slikt! Det er jo det minste man kan forlange syntes jeg. Så nå venter jeg igjen på tlf. Føler meg virkelig masete, men er det da virkelig så rart??
Aelwyn Skrevet 24. august 2004 #17 Skrevet 24. august 2004 Jeg er veldig sjokka på dine vegne! Har du gått inn på Posten.no og søkt? utrolig at noe slikt kan skje, dette er jo ikke god reklame for de!
Lullu Skrevet 24. august 2004 Forfatter #18 Skrevet 24. august 2004 Pakken skal nå bli levert på dør i morgen! :-) Hvis den ikke kommer, da............. :evil: :evil: :evil: Gleder meg sånn til å prøve kjolen, at jeg holder på å døøøøøøøøøøøøøøøøø!!!
Hemligheten Skrevet 25. august 2004 #20 Skrevet 25. august 2004 Håper pakken din kommer i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå