AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Jeg tror det er det for meg... Jeg tenner vanvittig på to mannfolk og meg trekant. Jeg dagdrømmer om det og skulle i grunn ønske jeg kunne opplev det som relasjon også. Seksuelt er det nr 1 det jeg tenner mest på. Men jeg skulle gjerne levd et liv der jeg hadde 2 samboere også. Er det flere som kjenner seg igjen? (Jeg har hatt trekant med 2 menn, tre ganger. Det var helt fantastisk, så jeg vet jeg liker det i praksis.) Anonymous poster hash: 2a5a6...03c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Jeg tror det er det for meg... Jeg tenner vanvittig på to mannfolk og meg trekant. Jeg dagdrømmer om det og skulle i grunn ønske jeg kunne opplev det som relasjon også. Seksuelt er det nr 1 det jeg tenner mest på. Men jeg skulle gjerne levd et liv der jeg hadde 2 samboere også. Er det flere som kjenner seg igjen? (Jeg har hatt trekant med 2 menn, tre ganger. Det var helt fantastisk, så jeg vet jeg liker det i praksis.)Anonymous poster hash: 2a5a6...03c Jeg har selv hatt trekant med to menn og kunne GJERNE levd i et ordentlig forhold med meg og to menn. ...Men tror det blir med tanken. Dessverre-Anonymous poster hash: b6dc0...c0f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Vet mennene deres at dere er så tøsete? Hehe kunne levd sånn jeg da. Hilsen mann.Anonymous poster hash: 3c3b1...dfb 1
Polybabes Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Vi kan vel ikke si annet enn go for it! Vi er to kvinner som lever i et polyamorøst forhold med en mann, og for oss funger det fint, men samtidig er vår erfaring at man må tenke litt ekstra gjennom ting når man velger et slikt forhold. Det første som slår oss her er at du må tenke gjennom hva slags dynamikk du ønsker mellom disse mennene. Skal dere et forhold med deg som dronningbie i midten, og to menn som varter deg opp, eller vil du ha to bifile menn som har romantisk/seksuell kontakt med hverandre, også når du ikke er deltaker? For den største flaskehalsen her er å finne to menn, som både kobler med deg, konseptet og hverandre, nok til at de ønsker dette på fulltid, og ikke bare som en kinky greie innimellom. Ofte kan det være vanskelig å finne èn drømmepartner, og oddsen for å finne to vil være lavere. Med flere relasjoner øker også risikoen for at ting skjærer seg, men så kan til gjengjeld belønningen være større når alt fungerer. Vet ikke hvor gammel du er, og om du er i noe forhold nå, men siden du har erfaring med å havne i trekant-situasjoner kan det kanskje være et sted å starte? Vår erfaring er at slike forhold er vanskelige å få til dersom man har en rigid liste med krav, men at de heller dukker opp av seg selv, så lenge man er åpen for det og har lav terskel for å opprette kontakt med folk. Treffer du noen som liker trekant-situasjonen og som du har god kjemi med kan du prøve deg der. Kanskje vil det være lettere å treffe en mann først, som kan bli en fast partner som er åpen for litt krydder innimellom, og så invitere en tredjepart hvis dere treffer en dere begge opplever god kjemi med? Mvh Gul og Rosa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå