Gå til innhold

Gammel tråd under hud (operasjonsarr)?

Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet om slik operasjonstråd som skal løse seg selv opp i kroppen, kan bli liggende uten å løse seg opp?

Jeg hadde en operasjon for et års tid siden. Stingene var fine, og arret er fint, men, der hvor det ene stingen var, ble det liksom en liten klump. Denne ble jeg irritert på for noen mnd siden, og begynte å plukke på. Fikk selvsagt ikke ut noe som ikke skulle være der, og jeg endte opp med et lite arr, nokså dumt for da fremhever det på en måte arret etter operasjonen.

Før sommeren, så ble jeg øm der, og oppdagde en liten klump, denne trykket jeg på, og fikk ut noe hvitt noe. Så ble den borte.

Men i dag så ble det ømt igjen, og jeg oppdagde en liten klump på ny. Rosa. Prøvde å trykke, men det kom ikke noe ut denne gangen. Har prøvd å skrape på men da ble det bare ømere :-?

Så da lurer jeg, hvorfor i alle dager kommer disse klumpene? Kan det ligge noe igjen inni der hvor stinget var?

Smurte pyricept salve på, og håper dette går over for det er nokså ubehagelig slik det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...