AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Bør jeg avlyse timen ? Skal ta prøve fra livmorhalsen eller hva det var. Men kanskje ikke ideelt når man har mensen? 🙈🔫 eller ?Anonymous poster hash: 79068...ae2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Ja, da ringer du og sier ifra.Anonymous poster hash: e7a01...40c 3
Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 (endret) Det har ikke noe å si så ikke avlys. Med mindre det er celleprøve da, da kan visst det bli litt problemer og du kan måtte ende med å ta den igjen. Endret 29. mars 2015 av Malanthor
Shai Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Har selv vært til gynekolog mens jeg hadde mensen. Hun fikk til å ta prøver av meg, så det gikk greit. Men det sies jo at det er mye lettere hvis du ikke har mensen, så kanskje bytte time hvis det er mulig?
Millimani Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Ring på morgenen og spør. Du bør ringe dagen før, hvis ikke kan det hende at du må betale for timen du ikke møter opp på
Colorama Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Hei! Har selv tatt prøve fra livmorhalsen selv om jeg hadde mensen, det gikk bra så vidt jeg kan huske ring og spør imorgen tidlig!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Gynekologen min tar ikke tester mens man har mensen. Anonymous poster hash: af4f8...f89
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Det spørs hvor mye du blør. Om legen klarer å tørke bort blodet fra livmorhalsen så kan det gå, men sjansen er der for at prøven ikke er bra nok og du må inn å ta en ny. Ring å hør. Anonymous poster hash: f66ab...fac
Fleur Delacour Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 Du bør ringe dagen før, hvis ikke kan det hende at du må betale for timen du ikke møter opp på Selvfølgelig. Jeg trodde det dreide seg om i morgen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #11 Skrevet 29. mars 2015 Gynekologen min tar ikke tester mens man har mensen. Anonymous poster hash: af4f8...f89 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 590fb...234
Millimani Skrevet 29. mars 2015 #12 Skrevet 29. mars 2015 Det lønner seg best å ta i uka før man får mensen ifølge denne artikkelen: http://www.kk.no/livsstil/den-beste-tiden-%C3%A5-ta-cellepr%C3%B8ven-28803
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #13 Skrevet 29. mars 2015 Takk for svar! Sikkert greit å ringe, ja .. Anonymous poster hash: 79068...ae2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #14 Skrevet 29. mars 2015 Det lønner seg best å ta i uka før man får mensen ifølge denne artikkelen: http://www.kk.no/livsstil/den-beste-tiden-%C3%A5-ta-cellepr%C3%B8ven-28803 Dette gjelder celleprøve. Anonymous poster hash: 590fb...234
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #15 Skrevet 30. mars 2015 Dette gjelder celleprøve. Anonymous poster hash: 590fb...234 Det er det TS sier hun skal gjøre da. Anonymous poster hash: f66ab...fac
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #16 Skrevet 30. mars 2015 Det er ulike rutiner fra forskjellige gynekologer hvordan de gjør det. Det beste er å ringe og høre hvordan DIN gynekolog gjør det Anonymous poster hash: 36b75...160
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #17 Skrevet 30. mars 2015 Bør jeg avlyse timen ? Skal ta prøve fra livmorhalsen eller hva det var. Men kanskje ikke ideelt når man har mensen? 🙈🔫 eller ?Anonymous poster hash: 79068...ae2 Lurt å bestille time MIDT i syklusen når man skal ta GU, så eliminener man risikoen for mensen. Fryktelig uøkonomisk for legen/samfunnet/klinikken å bare bestille time på måfå uten å tenke over når mensen er i anmars. Timen du da må avbestille på en dags varsel kunne vært gitt til en annen som potensielt trenger den mer enn deg, og vi ville fått kortere ventetid hos lege/gynekolog.Anonymous poster hash: 40f53...60f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå