Gå til innhold

Gynekologtime. Mensen.. Ehm


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg avlyse timen ? Skal ta prøve fra livmorhalsen eller hva det var.

Men kanskje ikke ideelt når man har mensen? 🙈🔫 eller ?

Anonymous poster hash: 79068...ae2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da ringer du og sier ifra.

Anonymous poster hash: e7a01...40c

  • Liker 3
Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Det har ikke noe å si så ikke avlys.

Med mindre det er celleprøve da, da kan visst det bli litt problemer og du kan måtte ende med å ta den igjen.

Endret av Malanthor
Skrevet

Har selv vært til gynekolog mens jeg hadde mensen. Hun fikk til å ta prøver av meg, så det gikk greit. Men det sies jo at det er mye lettere hvis du ikke har mensen, så kanskje bytte time hvis det er mulig?

Skrevet

Ring på morgenen og spør.

Skrevet

Ring på morgenen og spør.

Du bør ringe dagen før, hvis ikke kan det hende at du må betale for timen du ikke møter opp på

Skrevet

Hei! Har selv tatt prøve fra livmorhalsen selv om jeg hadde mensen, det gikk bra så vidt jeg kan huske :) ring og spør imorgen tidlig!

AnonymBruker
Skrevet

Gynekologen min tar ikke tester mens man har mensen.



Anonymous poster hash: af4f8...f89
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvor mye du blør. Om legen klarer å tørke bort blodet fra livmorhalsen så kan det gå, men sjansen er der for at prøven ikke er bra nok og du må inn å ta en ny.

Ring å hør.



Anonymous poster hash: f66ab...fac
Skrevet

Du bør ringe dagen før, hvis ikke kan det hende at du må betale for timen du ikke møter opp på

Selvfølgelig. Jeg trodde det dreide seg om i morgen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Gynekologen min tar ikke tester mens man har mensen.

Anonymous poster hash: af4f8...f89

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 590fb...234

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Sikkert greit å ringe, ja .. :)

Anonymous poster hash: 79068...ae2

AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder celleprøve.

Anonymous poster hash: 590fb...234

Det er det TS sier hun skal gjøre da.

Anonymous poster hash: f66ab...fac

AnonymBruker
Skrevet

Det er ulike rutiner fra forskjellige gynekologer hvordan de gjør det.

Det beste er å ringe og høre hvordan DIN gynekolog gjør det



Anonymous poster hash: 36b75...160
AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg avlyse timen ? Skal ta prøve fra livmorhalsen eller hva det var.

Men kanskje ikke ideelt når man har mensen? 🙈🔫 eller ?

Anonymous poster hash: 79068...ae2

Lurt å bestille time MIDT i syklusen når man skal ta GU, så eliminener man risikoen for mensen. Fryktelig uøkonomisk for legen/samfunnet/klinikken å bare bestille time på måfå uten å tenke over når mensen er i anmars. Timen du da må avbestille på en dags varsel kunne vært gitt til en annen som potensielt trenger den mer enn deg, og vi ville fått kortere ventetid hos lege/gynekolog.

Anonymous poster hash: 40f53...60f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...