AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Det er så sårt, det er frustrerende og vanskelig, for begge parter. Når den ene har lavere seksualdrift enn den andre, så er det vanskelig for motsatt part og både vise forståelse, samtidig som man blir seksuelt frustrert. Frustrasjonen min bunner mest i den at jeg ikke vet hva jeg kan gjøre, hvordan forholde seg til det, eller ikke forholde seg til det. Men min samboer har vært bortreist siden Januar, pga studie. Jeg besøkte han der, og da hadde vi sex 2 gang på en uke - det i seg selv syns jeg var supert. Nå 4 uker senere har han kommet hjem, og vi har ikke hatt sex enda det er 3 dager siden han kom hjem. Han har problemer med soppinfeksjon i lysken, og føler seg utrolig udelikat. Han sier han mister lysten helt, og vil ikke ha sex. Jeg har forståelse for dette, men likevel sitter jeg på andre siden og har så utrolig lyst på han! Han sier jeg ikke skal ta det personlig, men jeg merker jeg gjør det likevel. At han ikke bare har lyst å kaste seg over meg slik jeg har med han er sårt, frustrerende og vanskelig. Det er vanskelig fordi en del av meg har stor forståelse for hans ståsted, mens den andre delen av meg kan ikke fatte at han bare kan gi litt faen, og faktisk ha så lyst på meg at soppinfeksjonen ikke hindrer han i det. Trengte bare å lufte dette, og kom gjerne med erfarne ord. Anonymous poster hash: a5a71...c4a Anonymous poster hash: b37d0...4d1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Du trenger å få pikk og jeg er mer enn behjelpelig med å gi deg dette.Anonymous poster hash: 465c3...19c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Det kan jo være han egentlig har lyst, men at infeksjonen stopper ham, og det skjønner jeg veldig godt! Han føler seg sikkert veldig ekkel, og er kanskje litt redd for å smitte deg også. Synes du skal gi ham tid til å bli frisk igjen. Anonymous poster hash: 54095...782
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå