Gå til innhold

psykiske problemer av forelskelse


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Js jeg tenker og grubler for mye. Og dersom h'n ikkevhar vært aktiv på face på 1 dag, så tenker jeg at h'n sikkert har funnet seg partner:p

Anonymous poster hash: 92ad4...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller det å være så betatt av en at man ikke klarer å finne seg en kjæreste for ingen er som han...

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke kalt dette psykiske plager.

Jeg ville nok anbefalt deg å holde deg unna Face, da folk av forskjellige grunner ikke kan være aktiv der til daglig: eksempelvis familie, jobb, alenetid, tilbringe tid med kompiser, etc.

Det er ikke nødvendigvis jenter inn i bildet. Det er du som danner deg bilder av dette. Dette kan være et slags forsvarsmekanisme for å beskytte seg selv mot smerten om dette skulle skje i fremtiden. Det er bare menneskelig, og forståelig. Du behøver dog ikke å gjøre det mot deg selv :)

Endret av gjestvest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...