AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Js jeg tenker og grubler for mye. Og dersom h'n ikkevhar vært aktiv på face på 1 dag, så tenker jeg at h'n sikkert har funnet seg partner:pAnonymous poster hash: 92ad4...c50
Gjest KV84 Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Eller det å være så betatt av en at man ikke klarer å finne seg en kjæreste for ingen er som han...
Gjest gjestvest Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 (endret) Jeg ville ikke kalt dette psykiske plager. Jeg ville nok anbefalt deg å holde deg unna Face, da folk av forskjellige grunner ikke kan være aktiv der til daglig: eksempelvis familie, jobb, alenetid, tilbringe tid med kompiser, etc. Det er ikke nødvendigvis jenter inn i bildet. Det er du som danner deg bilder av dette. Dette kan være et slags forsvarsmekanisme for å beskytte seg selv mot smerten om dette skulle skje i fremtiden. Det er bare menneskelig, og forståelig. Du behøver dog ikke å gjøre det mot deg selv Endret 29. mars 2015 av gjestvest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå