Gå til innhold

Påskesex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er påsken en bra tid får sexlivet? Eller blir det å holde seg på familiehytta med svigers vegg i vegg..?

Jeg og gutten min skal på hyttetur torsdag, på en liten hytte med familie. Pleier å ha sex minst en gang daglig, og han har allerede sagt at vi må dusje sammen slik at vi i alle fall kan få oss noe .... ;-) Bør nok klare å holde oss, men for meg er det i alle fall sånn at jeg blir kåtere når vi har fri sammen og omgås hele dagen. Som i dag. Planlegger å forføre ham i strømper i kveld - noe han ELSKER!

Anonymous poster hash: 59c87...aa2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på skiturer, spise, sove og svømme litt. Det er mer enn nok for min del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror og håper på bra sex i påsken, ja. Skal være i byen med venner, nyte våren, feste og være sosial. Har et par pulevenner som også er i byn, så jeg tror og håper det blir mye deilig sex på meg!

Skrevet

Tror og håper på bra sex i påsken, ja. Skal være i byen med venner, nyte våren, feste og være sosial. Har et par pulevenner som også er i byn, så jeg tror og håper det blir mye deilig sex på meg!

Splittet personlighet?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ok?

Anonymous poster hash: eac3f...946
AnonymBruker
Skrevet

Er påsken en bra tid får sexlivet? Eller blir det å holde seg på familiehytta med svigers vegg i vegg..?

Jeg og gutten min skal på hyttetur torsdag, på en liten hytte med familie. Pleier å ha sex minst en gang daglig, og han har allerede sagt at vi må dusje sammen slik at vi i alle fall kan få oss noe .... ;-) Bør nok klare å holde oss, men for meg er det i alle fall sånn at jeg blir kåtere når vi har fri sammen og omgås hele dagen. Som i dag. Planlegger å forføre ham i strømper i kveld - noe han ELSKER!

Det blir etter hytteturen med "gutten" din det da eller? Den vennepulinga mener jeg.... :skratte:

Anonymous poster hash: 0f7e7...2b5

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Blir neppe noe sex i påska.

Anonymous poster hash: 30c75...e2f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre så ser det ut som at den eneste jeg kommer til å ha sex med i påsken er meg selv,....

Anonymous poster hash: 7f5a1...386

Skrevet

Jeg er som regel mer sliten når jeg har ferie fordi det skjer så mye hele tiden, så det blir ikke mer sex enn normalt nei.

Skrevet

Det blir etter hytteturen med "gutten" din det da eller? Den vennepulinga mener jeg.... :skratte:

Anonymous poster hash: 0f7e7...2b5

:lol:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I kveld mistenker jeg at jeg blir tatt i rumpen av kona.Ungene er bortreist og vi er hjemme alene. Gleder meg,)

Anonymous poster hash: 24b6a...c1b
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Sier bare: Påskemorgen slukker sorgen ... For da kommer Kaptein Rødballe hjem!

Skrevet

Har ytret ønske om besøk av påskehar(d)en...

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Dessverre så ser det ut som at den eneste jeg kommer til å ha sex med i påsken er meg selv,....

Anonymous poster hash: 7f5a1...386

:hug:

I det minste vil du ha sex med noen som vet akkurat hvordan du vil ha det. Og du trenger ikke tenke på noen andre enn deg selv ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sier bare: Påskemorgen slukker sorgen ... For da kommer Kaptein Rødballe hjem!

Rødballe? Snakker du om kjæresten din? Bruker dere sånt sexutstyr som gjør at hele kuken og ballene hans blir knallrød?

Anonymous poster hash: f90df...2f4

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Rødballe? Snakker du om kjæresten din? Bruker dere sånt sexutstyr som gjør at hele kuken og ballene hans blir knallrød?

Anonymous poster hash: f90df...2f4

Etter at Alfa deltok i et maratonløp med ei bukse som ikke holdt ballene skikkelig på plass, samt at han glemte å smøre de inn med vaselin, så fikk han neonrøde baller. Og selvsagt utnavnet Kaptein Rødballe. Jeg synes riktignok synd på ham, men ikke så synd at jeg ikke tillater meg en spøk.

Skrevet

Sex må til uansett. Ingen får ødelegge det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...