AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Hei jeg er 16 år gammel og vet ikke hva jeg skal gjøre. Altså jeg hadde sex i 2014 desember har fått mensen det er ikke det men første gang jeg fikk mensen vær det 4 dager for tydelig. Men i det siste 6 ukene har jeg følt sånn det vær pusen i magen det er nesten helle tiden mest til venstre egentlig begge sider.. Føles som jeg har noe i magen det er rare bevegelser og magen min har blitt mye større enn før. Hva kan det være ? Tror ikke det er noe jeg spiser. Jeg tåler ikke melk men jeg holler meg veldig unna melk Så har dere en tanke?Anonymous poster hash: fc7ef...551
GammelKaktus Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Jeg regner med du har tatt en graviditetstest? Selv om du har mensen så er ikke det en garanti på at du ikke er gravid.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Hadde dere ubeskyttet sex? Jeg ville tatt en graviditetstest hvis jeg var deg. Anonymous poster hash: c3ba8...c67
Silfen Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Har du hatt normal mens etter den første rare mensen, så er du ikke gravid.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Mensen stoppa helt til 21 mars da kom mensen og det vart 2-3 dager veldig brunt følte mest sånn utflod med blod lissom. Men ja har tatt graviditest negativ så jeg vet ikke helt jeg:) Anonymous poster hash: fc7ef...551
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 Dra til legen da Hahaha. Ja, det synes jeg du skal gjøre! Anonymous poster hash: af047...7fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå