AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Jeg vet ikke om det kalles for sure oppstøt eller gulping, men det hender at mat/drikke kommer opp igjen kort tid etter måltidet, flere timer senere eller når jeg legger meg... Noen ganger bare kommer det bare helt av seg selv og andre ganger kommer det når jeg prøver å rape, bøyer meg eller gjør noe aktivt. Av og til kjenner jeg at det er noe nede i spiserøret, men jeg tør ikke prøve å rape fordi jeg kjenner at det kommer oppover. Har lært forskjellen på luft og ikke luft nå. For et par minutter siden kom mageinnhold (mest vann) rett opp i munnen og litt ut av nesa. Det svir i nesa og lukter spy... Æsj. Nå begynner all denne gulpinga å bli litt slitsom. Kan det være en mulighet for at det er slappe lukkemuskler? Noen som sliter med det samme og vet grunnen til det? Anonymous poster hash: 7352c...752
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Forresten - Sliter ikke med brystbrann. Er ikke alltid det svir. Ofte er det bare vann kjennes det ut som. ts Anonymous poster hash: 7352c...752
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Gå til fastlegen og få hjelp. Det finnes medisiner som forhindrer dette. Etter en evt. Gastroskopi får du medisiner på blå resept. Hva årsaken er er vanskelig å se, fra denne siden av tastaturet!Anonymous poster hash: d80fc...2e4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Reflux kanskje. Behøver ikke å få halsbrann med en gang. Har du hoste?Anonymous poster hash: 0e1a7...63c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Godt mulig at dette ikke er relevant i det hele tatt. Men kan det hende at du spiser/drikker litt for fort? Anonymous poster hash: fc870...372
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Har ikke hoste, nei. Ja, har alltid spist alt for fort, men jeg klarer ikke roe ned... Kan det gjøre at det kommer opp igjen? ts Anonymous poster hash: 7352c...752
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Har ikke hoste, nei. Ja, har alltid spist alt for fort, men jeg klarer ikke roe ned... Kan det gjøre at det kommer opp igjen? ts Anonymous poster hash: 7352c...752 Ja, det kan det. Anonymous poster hash: fc870...372
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå