AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Kan noen hjelpe meg? Skal prøve å forklare på en forståelig måte, og håper at du/dere forstår hva jeg mener.... På Samsung så har man jo flere sånne ''hovedsider/skjermer'', hvor man kan legge inn forskjellige app'er. På min er det 7 sånne sider, der 6 er ''firkanter'' og 1 er ett ''hus''. Nå har dette ''huset'' flyttet på seg, sånn at ''hjemmesiden'' min har blitt på side 1 i stedet for på side 4. Jeg aner ikke hvordan eller hvorfor Hvordan får jeg endret det tilbake? Anonymous poster hash: 2f690...ddf
-Jiinxs- Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Klyp fingrene sammen på skjermen så vil du få fram alle sidene, så skal det være mulig å velge hvilken av de sidene skal være hovedsiden. Har Z3 men tror det skal være noe lunde det samme på en S4.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Klyp fingrene sammen på skjermen så vil du få fram alle sidene, så skal det være mulig å velge hvilken av de sidene skal være hovedsiden. Har Z3 men tror det skal være noe lunde det samme på en S4. Stemmer, når man får frem alle sidene som du sier så skal det være et lite hus på toppen av hver side når man blar gjennom de. Det huset trykket man på på den siden som skal være hovedside. Anonymous poster hash: 4fcb7...4a6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Stemmer, når man får frem alle sidene som du sier så skal det være et lite hus på toppen av hver side når man blar gjennom de. Det huset trykket man på på den siden som skal være hovedside. Anonymous poster hash: 4fcb7...4a6 Klyp fingrene sammen på skjermen så vil du få fram alle sidene, så skal det være mulig å velge hvilken av de sidene skal være hovedsiden. Har Z3 men tror det skal være noe lunde det samme på en S4. Nei, det funket ikke. Virker som om telefonen har bestemt seg for at det er den spesifikke siden som SKAL være hjemmesiden min Eneste som skjedde nå var at hele siden ble flyttet til plass nr 7 i stedet for 1. Den siden jeg i utgangspunktet hadde som hjemmeside var ikke med i oversikten når jeg gjorde som du/dere sa. Det er vel ikke verre enn å flytte rundt på alle app'er og lage siden på nytt, men det er uansett grenseløst irriterende! Anonymous poster hash: 9705f...7ae
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Øyh! Nå gikk det plutselig, etter å ha trykket x-antall ganger Takkar & bukkar! Anonymous poster hash: 9705f...7ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå