Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2015 #21 Skrevet 29. mars 2015 Hmm... sant Når du legger det fram sånn, så nå jeg bare si meg enig. Er nok kanskje lettere å uttale om sånt som fremmed(som jeg gjorde), enn om det er nære/bekjente for å få "kartlagt" situasjonen, på hva en bør gjøre Jupp jupp.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #22 Skrevet 29. mars 2015 Denne tråden gav meg helt angst, kom deg bort! De har ikke gjort deg noe enda? Kom deg bort før noe skjer. Jeg har vært der du er nå, og jeg turte ikke flykte bort fra byen, så det endte ikke bra for meg. Du har fremdeles en sjanse til å slippe årevis med traumer.Anonymous poster hash: 509e3...717
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #23 Skrevet 29. mars 2015 Har du tysta, altså pratet om ting du skulle holdt kjeft om? Sa at jeg følte meg trua av en viss person. Jepp. Egen skyld. Aldri mer. Men hva gjør man når man føler seg redd noen?? Sier ikke noe og får juling i all hemmelighet en annen gang uten grunn fordi folk ikke kan styre sinnet sitt.. Anonymous poster hash: 3a74a...a85
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #24 Skrevet 29. mars 2015 Det er ikke noe dop inni bildet. Jeg var også helt edru! Anonymous poster hash: 3a74a...a85
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #25 Skrevet 29. mars 2015 Ja, disse folka som satt klare med balltre gir bare f. De er inn og ut stadig vekk. Så da får jeg bare ta tiden til hjelp og være litt mer grå mus og gjemme meg bort i mengden. Anonymous poster hash: 3a74a...a85
Gothminister Skrevet 29. mars 2015 #26 Skrevet 29. mars 2015 Sa at jeg følte meg trua av en viss person. Jepp. Egen skyld. Aldri mer. Men hva gjør man når man føler seg redd noen?? Sier ikke noe og får juling i all hemmelighet en annen gang uten grunn fordi folk ikke kan styre sinnet sitt.. Anonymous poster hash: 3a74a...a85 Det beste du kan gjøre og som jeg hadde gjort og har gjort i tilsvarende situasjoner. Er å ta igjen med voldsom kraft. Om du ikke kan det. Skaff noen som kan hjelpe deg. Men for gudsskyld, hold deg unna politiet. Er dette farlige folk, blir du aldri kvitt dem om du går dit med saken.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #27 Skrevet 29. mars 2015 Da går det utover andre folk.. Jeg har sterke bekjentskaper selv. Men ikke søren om jeg tør å si noe til noen igjen. Jeg ba jo om hjelp nå. At jeg følte meg truet. Og det er ikke første gang jeg har følt meg redd sånn. Anonymous poster hash: 3a74a...a85
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #28 Skrevet 29. mars 2015 Det er ikke noe dop inni bildet. Jeg var også helt edru! Anonymous poster hash: 3a74a...a85 Hva er det da? Tyveri? Misbruk av noen? Du er jo anonym her, så hvis du svarer litt mer utfyllende, kan du få bedre svar. Anonymous poster hash: 15b09...2f1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #29 Skrevet 29. mars 2015 ENESTE jeg sa var at XXXX oppførte seg veldig truende og ble litt fysisk og sa masse trusler til meg nå nettopp. Også var jeg skjelven. Så skaffet nr 2 seg nummeret hans og ringte og ga en advarsel. Der stoppet det for min del. Senere viser det seg at han på tlf, som jg pratet med har ringt gjevnt og trua XXXX hele kvelden. Noe som gjorde XXXX veldig sint. Anonymous poster hash: 3a74a...a85
Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2015 #30 Skrevet 29. mars 2015 Sa at jeg følte meg trua av en viss person. Jepp. Egen skyld. Aldri mer. Men hva gjør man når man føler seg redd noen?? Sier ikke noe og får juling i all hemmelighet en annen gang uten grunn fordi folk ikke kan styre sinnet sitt.. Anonymous poster hash: 3a74a...a85 Flytt til et annet sted hvis mulig. De fleste foretrekker å operere i sin egen bakgård. Alternativt kan du prøve å skvære opp med personen. Legger merke til at gothmeister sier at du skal styre unna politiet for enhver pris. Jeg er ikke enig i dette, men det vil selfølgelig finnes situasjoner der du ikke burde innvolvere dem. Jeg kan ikke si om dette er en slik situasjon. De fleste i slike miljøer er ikke voldsomt farlige sammenlignet med foreks en FSK operatør som hater deg og som ønsker deg død for enhver pris. De fleste kriminelle har ikke engang militær bakgrunn siden de starter på sin kriminelle løpebane tidlig i livet. Nå er de ikke fullt så ille som ganstere på film som ikke en gang kan holde en pistol rett, men altså, de innehar ikke akkorat noen spesiell kompetanse. Men dette hjelper deg selvsagt ikke siden du neppe har noen slik bakgrunn selv.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #31 Skrevet 29. mars 2015 Har allerede fått retta en pistol på nesa, så er de ikke farlige?? Anonymous poster hash: 3a74a...a85
Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2015 #32 Skrevet 29. mars 2015 ENESTE jeg sa var at XXXX oppførte seg veldig truende og ble litt fysisk og sa masse trusler til meg nå nettopp. Også var jeg skjelven. Så skaffet nr 2 seg nummeret hans og ringte og ga en advarsel. Der stoppet det for min del. Senere viser det seg at han på tlf, som jg pratet med har ringt gjevnt og trua XXXX hele kvelden. Noe som gjorde XXXX veldig sint. Anonymous poster hash: 3a74a...a85 Si at du beklager at det skjedde og at du ikke hadde noe med det å gjøre. Ta det helt med ro dette her kommer til å gå helt fint. Akkorat nå føles ting bare litt intenst. Slapp av og pust ut.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #33 Skrevet 29. mars 2015 Jeg sa de tingene. Derfor ligger ikke jeg på sykehus idag. Men føler man seg tryggere av den grunn? Anonymous poster hash: 3a74a...a85
Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2015 #34 Skrevet 29. mars 2015 Jeg sa de tingene. Derfor ligger ikke jeg på sykehus idag. Men føler man seg tryggere av den grunn? Anonymous poster hash: 3a74a...a85 Selfølgelig gjør man det. Hvis personen har hatt annledning til å skade deg men du forklarte deg og dermed valgte han å ikke skade deg så er vel ting greit. Kan selfølgelig ikke si noe om framtiden, men det virker ikke som om du har så stor grunn til å bekymre deg. Du kan jo være litt ekstra forsiktig framover. Du er ikke Paranoid hvis noen faktisk er ute etter deg som det sies.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå