Gå til innhold

Kristiansandere - kokko i bollen?


Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn
link

Hva mener du, er Kristiansandere kokko i bollen? Det vil i alle fall forklare hvorfor Trøffel og jeg er som vi er. :sjarmor:

Hmmm...han trives vel der han da, tydligvis. Hvor han kan ttreffe likesinnede ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig hele saken er litt komisk. Det betyr ikke at det de gjorde var riktig, men er nok enig i at saken ble blåst opp ekstra fordi dette skjedde i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste med hele greia var da jeg kjente igjen tommy. det er altfor sjelden man ser gamle venner ha seg på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
det beste med hele greia var da jeg kjente igjen tommy. det er altfor sjelden man ser gamle venner ha seg på tv.

:o

Personlig er jeg ikke interessert i å se venner ha seg på tv, men. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Problemet er jo at det dukket opp en aktiv løk midt i agurktiden, ikke at løken dukket opp i Kristiansand. Dersom knullet hadde funnet sted under en bitchvolleybikinikamp på TV hadde ikke dette vært noen stor sak, vettu!

:ler:

Ellers er det faktisk sånn at mange kristiansandere sier kokko når de boller, og dét er jo litt annerledes enn overskriften antyder. Har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

link

Hva mener du, er Kristiansandere kokko i bollen? Det vil i alle fall forklare hvorfor Trøffel og jeg er som vi er. :sjarmor:

Bare Trøffel som er koko i bollen så vidt jeg vet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at det dukket opp en aktiv løk midt i agurktiden, ikke at løken dukket opp i Kristiansand. Dersom knullet hadde funnet sted under en bitchvolleybikinikamp på TV hadde ikke dette vært noen stor sak, vettu!

:ler:

.

Ikke alt kan skyldes på meg vet du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men jeg spekulerer ikke. Jeg bare konstaterer.

Nei nå blir det juling - Trøffel Mannen på dodøra er kjekkere enn deg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Ikke bry deg om Trøffel. I følge visse kilder er han stadig observert i selskap med apene i parken. Sannsynligvis fordi han føler seg hjemme der. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke alt kan skyldes på meg vet du..

Er det ikke deg, så må det være regjeringen. Eller muslimene. Noen må det tross alt være!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om Trøffel. I følge visse kilder er han stadig observert i selskap med apene i parken. Sannsynligvis fordi han føler seg hjemme der. :sjarmor:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...