AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har fått så ufattelig vondt i ene hofta eller inne i bekkenet, og jeg vet ikke hva som er grunnen. Jeg fødte med hastesnitt for 8 mnd siden, men hadde ingen plager med bekkenet under svangerskapet. Det er vondt når jeg går, kjennes nesten ut som om noe gnisser inni der og det stråler ned på baksiden av låret. Det er vondt og løfte beinet utover og å reise seg opp av sengen. Sitte går helt fint og er ikke vondt i det hele tatt. Bære babyen gjør det enda verre og jeg klarer ikke trille tur f.eks. Hvor lenge skal jeg vente og se det ann før jeg ringer legen? Det har vart ca 1,5 uke nå. Det er skikkelig vondt og bære babyen og jeg er alene med han hele dagene. Har tatt noen voltaten jeg hadde lignende, men det hjalp kun om jeg tok den sammen med to paracet. Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: a1ed9...4f0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Ring legen din i morgen og hør du Anonymous poster hash: c041c...586
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Ring lege i morgen og få en hastetime. Dette kan være alt mulig, men tenker senebetennelse.Anonymous poster hash: 95d82...3fd
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Takk for svar har hatt så mye problemer med andre ting i deg siste, føler jeg renner ned dørene hos legen men i dag er det verre selv om jeg har fått hvile mye i helgen, så da må jeg vel dra igjen.. Anonymous poster hash: a1ed9...4f0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Høres ut som trokanter bursitt. Anonymous poster hash: fa7d3...078
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Hmm.. Vet ikke helt, smertene er som sagt mer på innsiden? Og bak mot korsryggen? Mannen har hvertfall gjort narr av meg for jeg vralter som en gås hele helgen uff.. Anonymous poster hash: a1ed9...4f0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Hofteledds-artrose? (Slitasje-gikt?) Anonymous poster hash: 99253...c4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå