Gå til innhold

Sluttet på p-piller


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har gått på Marvelon i flere år, og har sluttet nå for jeg glemte de hele tiden, så tenkte det var greit å la kroppen være naturlig en stund.

Når jeg sluttet på de, fikk jeg da mensen med en gang som varte i 7 dager. Den var ferdig 3. Mars.

Jeg skulle egentlig fått mensen 25. Mars men har ikke fått noe enda, men jeg lurer på om dette er normalt ettersom det er første mensen uten hormoner i kroppen?

Jeg og samboeren bruker alltid kondom så graviditet er utelukket.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Mensen kan være uregelmessig en god stund :)



Anonymous poster hash: 90fff...aad
  • Liker 1
Skrevet

Helt normalt. Mensen kan være uregelmessig en god stund :)

Anonymous poster hash: 90fff...aad

Okei :)

Hvor lenge skal jeg vente før det blir unormalt lenge? :P

AnonymBruker
Skrevet

Okei :)

Hvor lenge skal jeg vente før det blir unormalt lenge? :P

Hvis den er borte over 3 mnd fikk jeg beskjed av legen :)

Anonymous poster hash: 9a618...a30

  • Liker 1
Skrevet

Hvis den er borte over 3 mnd fikk jeg beskjed av legen :)

Anonymous poster hash: 9a618...a30

Okei, Tusen masse takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt at mensen er rar og uregelmessig en god stund etter p-pilleslutt. Men et lite PS: selv ved korrekt bruk er man på ingen måte 100% beskyttet mot graviditet med kondom, altså. Er du i tvil bør du ta en graviditetstest.

Anonymous poster hash: bf30f...356

AnonymBruker
Skrevet

Okei :)

Hvor lenge skal jeg vente før det blir unormalt lenge? :P

Opptil et år kan det ta før syklusen er helt i vater igjen

Anonymous poster hash: d6c92...e1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...