Gå til innhold

Kviser/nupper ettter intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med kviser/nupper/inngrodde hår (vet ikke egentlig helt hva det er tror det kanskje er en blanding. Har hvertfall ganske røde prikker etter barbering) etter intimbarbering. Jeg prøvde meg entlig for første gang nå i høstferien ( har aldri vært et problem for meg før nå) og har siden da hatt noen røde prikker siden da. Prøvde på nytt nå i Januar og nye røde prikker kom. Jeg tørr ikke å barbere meg på nytt før de er borte og jeg eventuelt vet om noe som gjør at jeg ikke får kviser e.l. når jeg barbere nedentil.

Noen som har noen tips til hvordan disse kvisene skal forsvinne? Og hvordan kan jeg unngå det ved framtidig barbering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Unirens fra Kondomeriet. Selges vel også på Vita tror jeg.

Skrevet

Prøv Unirens fra Kondomeriet. Selges vel også på Vita tror jeg.

Vil helst unngå kjøpe noe når jeg er student med lite penger

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med kviser/nupper/inngrodde hår (vet ikke egentlig helt hva det er tror det kanskje er en blanding. Har hvertfall ganske røde prikker etter barbering) etter intimbarbering. Jeg prøvde meg entlig for første gang nå i høstferien ( har aldri vært et problem for meg før nå) og har siden da hatt noen røde prikker siden da. Prøvde på nytt nå i Januar og nye røde prikker kom. Jeg tørr ikke å barbere meg på nytt før de er borte og jeg eventuelt vet om noe som gjør at jeg ikke får kviser e.l. når jeg barbere nedentil.

Noen som har noen tips til hvordan disse kvisene skal forsvinne? Og hvordan kan jeg unngå det ved framtidig barbering?

Pyricept/klorhexidin gjør susen. 60kr på apoteket. Bruk litt på en bomullspad og rens etter hver barbering.

Anonymous poster hash: d2394...735

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...