AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Hei! Jeg skal på fest i kveld, og etterpå skal jeg møte han jeg holder på med og overnatte der. Gleder meg veldig, men en ting bekymrer meg! For på fester blir jeg utrolig tissetrengt og må på do veldig ofte, og jeg kommer til å gå ganske lenge siden siste dusj. Det er liksom mulig å være "ren og pen" rett før dates, men etter fest føler jeg at jeg måte gjøre en liten quickfix. Noen forslag og tips til hvordan? Anonymous poster hash: 98c9b...ffb
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Intimservietter og bruk av tynne truseinnlegg i løpet av kvelden. Anonymous poster hash: f591d...b83
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Ta med en pakke små Asan intimservietter, - uten parfyme, så kan du vaske over. Anonymous poster hash: 557e5...12a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Ta med en pakke små Asan intimservietter, - uten parfyme, så kan du vaske over. Anonymous poster hash: 557e5...12a Kan man bli slikket etter dem? Eller vil man fortsatt smake rart? Anonymous poster hash: 98c9b...ffb
zillz Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Intimservietter og evt ta med en ren truse i veska, som du bytter til etter du har vasket deg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Kan man bli slikket etter dem? Eller vil man fortsatt smake rart? Anonymous poster hash: 98c9b...ffb Hvis du redd for at lukten av serviettene vil sitte igjen - vask deg med en serviett -> ta en ny serviett over vann og klem ut "innholdet" -> fyll denne servietten med vann og vask deg igjen Anonymous poster hash: f591d...b83 1
Gjest Gjest_Idja Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Kan man bli slikket etter dem? Eller vil man fortsatt smake rart?Anonymous poster hash: 98c9b...ffb Det smaker rart! Kan du ikke bare spørre fyren om han vil være med i dusjen? Eller ta en kjapp dusj hos han?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 Det smaker rart! Kan du ikke bare spørre fyren om han vil være med i dusjen? Eller ta en kjapp dusj hos han? Nja, føler det ødelegger mye av stemningen, men kan jo forsåvidt gjøre det ja! Om ingen andre har supre tips Anonymous poster hash: 98c9b...ffb
Gjest Gjest_Idja Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 Nja, føler det ødelegger mye av stemningen, men kan jo forsåvidt gjøre det ja! Om ingen andre har supre tipsAnonymous poster hash: 98c9b...ffb Vask deg med klut? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #10 Skrevet 28. mars 2015 Jeg går på badet, tar av buksen, setter på vasken, vasker hendene og vasker meg med vann nedentil. Tørker lett over når jeg er ferdig. Det er min quick fix Anonymous poster hash: 13b38...351
Teodorosaurus Skrevet 28. mars 2015 #11 Skrevet 28. mars 2015 De intimserviettene dere snakker om funker fint de, hvis du er redd for å lukte urin etter mange dobesøk- og hvis gutten skal sleike klitoris. Men dere blir avslørt så fort tungespissen kommer innafor vaginaåpningen. Der smaker det fort både det ene og det andre hvis det er lenge siden forrige dusj. Tryggeste quickfix er hvis dere får tatt av dere nedentil og tatt en superkjapp vask med dusjen. Tar ikke mer tid enn et vanlig dobesøk, hvis du er målrettet... PS. Gjør det samme selv, men det er litt enklere for oss gutta å vippe loffen over kanten på vasken og skylle den med vann. PS igjen: Med høy promille eller høy kåthet så bryr vi oss egentlig ikke om det ikke lukter blomster der nede hvis vi først har fått dere i sengs :D 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #12 Skrevet 28. mars 2015 Ta med deg en tynn klut og en pose i veska, vask deg godt med vann, skyll og vri kluten godt opp før du legger den i posen og legge den tilbake i veska (eller kanskje i toalettmappa). Du skal jo sove over, så du har kanskje med deg en toalettmappe. Anonymous poster hash: d1390...e94 1
peppermyntete Skrevet 28. mars 2015 #13 Skrevet 28. mars 2015 De intimserviettene dere snakker om funker fint de, hvis du er redd for å lukte urin etter mange dobesøk- og hvis gutten skal sleike klitoris. Men dere blir avslørt så fort tungespissen kommer innafor vaginaåpningen. Der smaker det fort både det ene og det andre hvis det er lenge siden forrige dusj. Tryggeste quickfix er hvis dere får tatt av dere nedentil og tatt en superkjapp vask med dusjen. Tar ikke mer tid enn et vanlig dobesøk, hvis du er målrettet... PS. Gjør det samme selv, men det er litt enklere for oss gutta å vippe loffen over kanten på vasken og skylle den med vann. PS igjen: Med høy promille eller høy kåthet så bryr vi oss egentlig ikke om det ikke lukter blomster der nede hvis vi først har fått dere i sengs :D Da håper jeg du husker at ballene må vaskes og, ikke bare "loffen". Ellers så stinker det uansett. 5
Snøfteline Skrevet 29. mars 2015 #14 Skrevet 29. mars 2015 Huff... Ikke bruk såpe eller intimserviett! Det lukter mye og smaker sikkert rart. Siden du uansett skal overnatte, har du vel med deg en liten "overnattingsbag", så pakk ned en vaskeklut og en liten håndduk og vask med vann før du legger deg.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #15 Skrevet 29. mars 2015 Jeg går på badet, tar av buksen, setter på vasken, vasker hendene og vasker meg med vann nedentil. Tørker lett over når jeg er ferdig. Det er min quick fixAnonymous poster hash: 13b38...351 Hvordan klarer du det uten å søle overalt da? Står på benken og skrever over vasken? Anonymous poster hash: 2f3b9...43a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #16 Skrevet 29. mars 2015 Blir litt vann på gulvet, men det tørker jeg bare opp med litt toalettpapir. Anonymous poster hash: 13b38...351
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #17 Skrevet 29. mars 2015 Ærlig talt, som om en mann bryr seg om våtserviettsmak på fitta, det sikker vi bort etter 5 sekunder. Og dessuten så smaker det ikke piss av fitta fordi du tisser i løpet av kvelden. Ta det helt med ro du. Sleike fitta di gjør han uansett. Håper for han sin del at du suger kukken hans. Og ikke ødelegger stemningen med å si: Jan du gå å vaske den først. Gan er garantert ren.Anonymous poster hash: cac7e...b96
Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2015 #18 Skrevet 29. mars 2015 Da håper jeg du husker at ballene må vaskes og, ikke bare "loffen". Ellers så stinker det uansett. Nei nei. Bare loffen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #19 Skrevet 29. mars 2015 Sett deg i vasken og vask musa! Anonymous poster hash: 16be3...00e
Tibbie Skrevet 29. mars 2015 #20 Skrevet 29. mars 2015 Våtservietter kan smake litt "såpe", så bruk heller (eller i tillegg) vann på litt tøy. Enten et lite klessplagg, tuppen av en håndduk, en vaskeklut eller toalettpapir (husk å sjekk om det er noen papirrester etter at du har tørket deg med vått papir Det er ikke så delikat det heller). Ellers, bra at du tenker på at det ikke skal være kjipt for han å gjøre det, for han gjør det nok uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå